mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Norrah (19797) skrev:... som har fundet verdens måske bedste headset
Som klare sig findt med sit Razer Megalodon
Edit: OMFG havde ikke set prisen på dit headset
Nå, men min nye due er ringmærket, så jeg går ud fra, at det er en brevdue. Den virker heller ikke synderligt sky.
Der er pissekoldt, det sner og blæser, så vi har lagt et sammenrullet viskestykke i altankassen, hvis den får lyst til lidt mere læ. Og så har vi sat en lanterne med et stort stearinlys på altanen, så den også har lidt ild at hygge sig ved. Derudover får den sig en skål vand og en skål ris/majs/havregryn - det står der nemlig på De Danske Brevdueforeningers hjemmeside, at de godt kan lide.
Der står også, at de kan blive hængende i flere uger - og det lyder altså virkelig hyggeligt. Jeg håber ikke, at de klamme perkerduer kommer og skræmmer den væk. :(
Jeg vil prøve at se, om jeg kan tyde teksten på ringen og finde frem til ejeren, når der kommer dejligt dagslys. Det er sikkert en smal sag, hvis man tager fat i den, men jeg er bange for, at den flyver væk, og hvem skal så give den majs og levende lys.
Duer er seje.
Der er pissekoldt, det sner og blæser, så vi har lagt et sammenrullet viskestykke i altankassen, hvis den får lyst til lidt mere læ. Og så har vi sat en lanterne med et stort stearinlys på altanen, så den også har lidt ild at hygge sig ved. Derudover får den sig en skål vand og en skål ris/majs/havregryn - det står der nemlig på De Danske Brevdueforeningers hjemmeside, at de godt kan lide.
Der står også, at de kan blive hængende i flere uger - og det lyder altså virkelig hyggeligt. Jeg håber ikke, at de klamme perkerduer kommer og skræmmer den væk. :(
Jeg vil prøve at se, om jeg kan tyde teksten på ringen og finde frem til ejeren, når der kommer dejligt dagslys. Det er sikkert en smal sag, hvis man tager fat i den, men jeg er bange for, at den flyver væk, og hvem skal så give den majs og levende lys.
Duer er seje.
mikk4237880 (19803) skrev:..som undre sig over hvor steam juletilbud bliver af?
De var der i nov.
.
...der ikke var klar over at Lingu var så glad for duer.
...der igen i år ville minde om jule-metal
Som takket være at receptionisten faldt og brækkede alle knogler i kroppen i fredags, har måtte tage tjansen i 4 timer i dag.. - Vi skiftes alle til at hjælpe til indtil der kommer en vikar på mandag, og det var min tur :(
1: Kan ikke holde ud at sidde stille så lang tid, i need to move...
2: Nogle folk ringer da med de mest tåblige ting. *hej, gider du viderstille mig til 432?... hvorfor trykkede du ikke bare 432 selv i stedet for 400?
3: Og for satan hvor er der bare ikke tid til noget.. havde håbet jeg kunne læse i min bog i dag. Men de 30 sekunder man får i ryk, giver altså bare ikke tid til noget.
1: Kan ikke holde ud at sidde stille så lang tid, i need to move...
2: Nogle folk ringer da med de mest tåblige ting. *hej, gider du viderstille mig til 432?... hvorfor trykkede du ikke bare 432 selv i stedet for 400?
3: Og for satan hvor er der bare ikke tid til noget.. havde håbet jeg kunne læse i min bog i dag. Men de 30 sekunder man får i ryk, giver altså bare ikke tid til noget.
Jakob Jakobsen (19811) skrev:Der synes dette er genial brug af en airbag
erm jakob din url er forsvundet :) Og jeg kan godt lide haa bare bliver stående sadn lidt måløst. Men hva fan havde de forventet, amerikanere :D
erm nææh, det var bare IE der ikke opdatere tråden med rettelser hvis man ikke trykker F5 :D
Norrah (19808) skrev:
Altså jg ved ikke om jeres medarejdere er retarderede, men hvis jegg f.eks. er ude af huset og skal have fat i en kollega så skal jeg iggnnem receptionen medmindre jeg kan huske det direkte nummer (som om =P).
Norrah (19797) skrev:... som har fundet verdens måske bedste headset
Hvad mon der sker hvis man laver en bestilling på den?
OxxY (19812) skrev:Og jeg kan godt lide haa bare bliver stående sadn lidt måløst. Men hva fan havde de forventet, amerikanere :D
Han siger jo selv han var på vej til at smække hele hovedet ned i kagen da den sprænger, så mon ikke han bare prøver at spille cool?
Jeg ville nok have lavet det lidt anderledes. Det er ikke så slemt at få kage i hovedet, men de skulle nok have brugt andet end et hurtigt lavet træbord at stille det på, da det nok kan gøre en del større skade.
...der har været oppe at diskutere med en idio... person der mente at jeg var skyld i at han røg op over fortorvet, da jeg valgte at holde for rødt lys.
Netop.
Tror han kørte på sommerdæk og mente at de stod lige så godt fast som mine Alpin vinterdæk.
Netop.
Tror han kørte på sommerdæk og mente at de stod lige så godt fast som mine Alpin vinterdæk.
Der er nok nogen, der føler sig udenfor, hva'? :(
Jeg håber, at den kommer tilbage og hilser på en dag. Den var ret nuttet i det.
Den nåede også at få et navn, før den rejste. Jeg googlede "what is the pigeon called" og det første hit var "A Pigeon Called Frank".
Lev vel, lille Frank.
Jeg håber, at den kommer tilbage og hilser på en dag. Den var ret nuttet i det.
Den nåede også at få et navn, før den rejste. Jeg googlede "what is the pigeon called" og det første hit var "A Pigeon Called Frank".
Lev vel, lille Frank.
Jakob Jakobsen (19823) skrev:...der har været oppe at diskutere med en idio... person der mente at jeg var skyld i at han røg op over fortorvet, da jeg valgte at holde for rødt lys.
Blev også kaldt Røvhul den anden dag fordi jeg holdt med cyklen halvt inde i et fodgængerfelt. Jeg var ikke ved at ramme nogen, men manden var nødt til at flytte sit korpus en halv meter til højre for at komme forbi. Det virkede som en passende, veldoseret reaktion.
snesman (19830) skrev:Blev også kaldt Røvhul den anden dag fordi jeg holdt med cyklen halvt inde i et fodgængerfelt. Jeg var ikke ved at ramme nogen, men manden var nødt til at flytte sit korpus en halv meter til højre for at komme forbi. Det virkede som en passende, veldoseret reaktion.
Det er nu altså pisse træls...
Bllets (19834) skrev:#33
Du har skam også være savnet...
Ligesom en statsminister siden Løkke kom til magten... ;)
Tror ikke du kan gøre det bedre end ham ;)
Jonasdonbaek (19835) skrev:Tror ikke du kan gøre det bedre end ham ;)
Jeg tror heller ikke han kan gøre det værre...
En leder skal være stærk, have autoritet og indgyde respekt og forståelse. Lars Løkke har ingen af de egenskaber.
Hvor skræmmende det så end er, så virker Pia Kærsgaard som en stærkere leder end Lars Løkke gør.
Jonasdonbaek (19835) skrev:Bllets (19834) skrev:#33
Du har skam også være savnet...
Ligesom en statsminister siden Løkke kom til magten... ;)
Tror ikke du kan gøre det bedre end ham ;)
Nej...
Men som sagt kunne jeg heller ikke gøre det værre, siden Løkke kom til, har man jo næsten intet set til ham, udover når Lene leger forkert...
Eller der skal et eller andet udspil ud...
Hans tale til åbnings dagen til folketinget var da også utrolig intetsigende.
Elskov (19841) skrev:Bllets (19840) skrev:
Ohh.. Beklager.. glemte helt mine manerer..
Welcome back, my lady!
nice :D
... der intet mad har i huset og skal til eksamen på tirsdag, men hverken har lyst til at læse eller handle ind :P meh... det skal vel gøres..
Ved godt jeg er nice... Men tak alligevel ;)
http://just-eat.dk ? ;)
...der synes visse veje er sindssygt glatte i dag, på grund af kommunens halvhjertede saltning.
...der mener at enten salter man eller også gør man ikke.
...der mener at enten salter man eller også gør man ikke.
Ronson (19848) skrev:...der synes folk brokker sig lige lovligt meget over sne og saltning
Sne er da ikke noget problem. Jeg køre på scooter alle hver dage, fra Viborg til Skive(ca 45 min - 1 time) og jeg har da ingen problemer.
Magten (19849) skrev:...der lige har fået en 2,4 KG Click mix bøtte!
Snyd!!!!!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.