mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Om morgenen/formiddagen/eftermiddagen/aften.. :pvandfarve (19751) skrev:Jeg har ikke hørt noget julemusik på P3 endnu. Suk!
Hvor finder du det?
Generelt boycutter jeg bare radio i december måned.. Bliver så negativ når man hører de samme skod julesange (Wham fx!) år efter år..
Norrah (19754) skrev:Man burde derimod boycotte dem pga lorte musik generelt.. Men det er nu stadig den radiokanal med bedst dialog.
Så lyt dog til skalaFM hvis du vil høre generisk gentaget pop når det er værst ^^ og lad os andre nyde en kanal der tør byde os på anderledes musik :D
SlettetBruger (19758) skrev:Så lyt dog til skalaFM hvis du vil høre generisk gentaget pop når det er værst ^^ og lad os andre nyde en kanal der tør byde os på anderledes musik :D
Erm du sagde ikke lige p3 og anderledes musik i samme sætningvel?
P3 er da helt ligeså generisk som alle de andre popkanaler, der bliver bare snakket mere :)
Radio skal høres på nettet. di.fm og death.fm se så er der dømt radio :)
Det vil jeg så ikke sige.. Men nu ved jeg ikke hvad du mener med popkanaler? Hvis du mener The Voice, Energy og alt det shit, så er det ret fail at lægge P3 i samme gruppe :POxxY (19759) skrev:Erm du sagde ikke lige p3 og anderledes musik i samme sætningvel?
P3 er da helt ligeså generisk som alle de andre popkanaler, der bliver bare snakket mere :)
Smoug (19760) skrev:Kan skrive under på at det ca. er de samme 10-15 sange som er på en play list med random slået til.
Så hører du tydeligvis ikke efter! Jeg har ikke talt dem, men på random otte timer vil du kunne finde 50 forskellige sange.
Vil du virkelig have, at jeg tæller det op og får dig til at skylde mig en øl? :)
#61 se #60.
Det kan godt være at The Voice spiller endnu mere idiotisk pop end p3, men det ændre ikke på at musikudvalget (for det meste) på p3 er gentagelse på gentagelse af popmusik. En sjælden gang imellem kommer der så programmer som ungabunga etc. som spiller lidt andet.
Jeg har selv hørt meget p3, men det har altså ikke været pga deres musikudvalg, men pga det omkring musikken. Skal jeg hører musik står den på netradio hvis jeg ikke har adgang til mit eget :)
edit:@vandfarve. Ja der er muligvis mere end 15 sange(duuh), men det ændrer ikke på at der er et flertal der bliver gentaget flere gange om dagen og dag på dag på dag indtil de ryger helt ud af rotationen.
Det kan godt være at The Voice spiller endnu mere idiotisk pop end p3, men det ændre ikke på at musikudvalget (for det meste) på p3 er gentagelse på gentagelse af popmusik. En sjælden gang imellem kommer der så programmer som ungabunga etc. som spiller lidt andet.
Jeg har selv hørt meget p3, men det har altså ikke været pga deres musikudvalg, men pga det omkring musikken. Skal jeg hører musik står den på netradio hvis jeg ikke har adgang til mit eget :)
edit:@vandfarve. Ja der er muligvis mere end 15 sange(duuh), men det ændrer ikke på at der er et flertal der bliver gentaget flere gange om dagen og dag på dag på dag indtil de ryger helt ud af rotationen.
Norrah (19765) skrev:shuffle og du har P3.
Øhm.
Om de så spillede kun 1 sang, så ville de stadig have en liste over de mest spillede. Det samme gælder for, hvis de havde 1.000 sange, som de spillede hver en gang. Dit indlæg siger derfor ikke så meget.
Tjek deres playlister, og du vil se, hvor mange forskellige sange, som de faktisk spiller. Derudover skal der også nævnes, at P3 by far er den mest nyskabende og mindst gentagne af andre radiostationer.
OxxY (19764) skrev:edit:@vandfarve. Ja der er muligvis mere end 15 sange(duuh), men det ændrer ikke på at der er et flertal der bliver gentaget flere gange om dagen og dag på dag på dag indtil de ryger helt ud af rotationen.
Så du vil hellere have, at radiostationen spillede det, som folk ikke kan lide? Aha...
Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor du ikke er blevet gjort til DR's generalsekretær endnu, fordi du ved tydeligvis alt.
vandfarve (19766) skrev:
Tjek deres playlister, og du vil se, hvor mange forskellige sange, som de faktisk spiller. Derudover skal der også nævnes, at P3 by far er den mest nyskabende og mindst gentagne af andre radiostationer.
Ja selvf. spiller de også andet.
Men de er blevet lige så kedelige og strømlignede som alle andre..
Måske med undtagelse af The Voice som jo lever af at være lige en tand ekstra klam end alt andet..
Det har ikke været spændende siden de sorte spejdere var der til at rodde lidt rundt i tingene.
Personligt glæder jeg mig altid til UngaBunga, som der hvor jeg høre mest musik der er "spændende*"
*Ordet dækker både over godt, og utroligt dårligt.
Og det er ikke kun fordi musiken generelt falder mig dårligt i smag, har forlængst erkendt at det jeg normalt ville høre sjældent kommer i radioen.. Men derfor kan jeg da godt holde til at høre mere strømlignet musik i bilen, jeg er dog lige pt træt af at skulle sappe væk fordi der helle tiden kommer medina med "MEDINA MEDINA" eller nick og jay fyre et eller andet "dybsindigt pis af".. eller noget tilsvarende irriterende at høre på.
vandfarve (19767) skrev:Så du vil hellere have, at radiostationen spillede det, som folk ikke kan lide? Aha...
Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor du ikke er blevet gjort til DR's generalsekretær endnu, fordi du ved tydeligvis alt.
Hvis du absolut vil mistolke så værsgo da! Det jeg brokker mig over er at p3 ligesom alle de andre popkanaler spiller de SAMME numre igen og igen (og...). De spillede numre mandag er meget ens med de spillede numre tirsdag etc.
P3 må hjertens gerne spille pop som folk gider gøre på, jeg forstår bare ikke hvorfor det skal begrænses til de samme ting hver dag.
OxxY (19769) skrev:Hvis du absolut vil mistolke så værsgo da! Det jeg brokker mig over er at p3 ligesom alle de andre popkanaler spiller de SAMME numre igen og igen (og...). De spillede numre mandag er meget ens med de spillede numre tirsdag etc.
Til din oplysning kan jeg fortælle, at der er ingen, der tvinger dig til at lytte til kanalen. Du kan faktisk godt skifte.
That being said, så argumenterer jeg stadig for, at der er stor variation, og at der ikke er større variation i dansk radio end ved P3, hvis du vil høre moderne popmusik.
Siden du ikke har bemærket det, så har de forskellige radioværter meget forskellig smag, så det er ikke de samme sange, der spilles fra dag til dag, men fra samme radioprogram til radioprogram. Men, jeg må igen understrege, at variationen og udvalget er langt større, som du gør det til.
Er det virkelig nødvendigt at henvise til deres playlister igen-igen? Suk.
vandfarve (19771) skrev:Til din oplysning kan jeg fortælle, at der er ingen, der tvinger dig til at lytte til kanalen. Du kan faktisk godt skifte.
Nu vil jeg så tillade mig at være lidt fræk. Skifte til hvad? Du siger selv at p3 er noget af det med mest variation (hvilket nok er sørgeligt men sandt). Og nej jeg behøver ikke høre p3, men derfor må jeg vel gerne ønske mig at de blev endnu mere varierede?
ps. du behøver ikke svare, jeg forstår godt hvor du kommer fra, min erfaring er bare at p3 med tiden er blevet mere og mere som de andre popkanaler mhs til repitivitet, men det kan da bare være at deres programflade er flyttet væk fra det jeg kunne lide engang.
Rasmus064 (19775) skrev:Kan du ikke få fisk på havnen?
Jeg har da ingen ide om de sælger fisk nede på Århus havn. Et eller andet sted gør de vel sikkert, men jeg vil hellere bare koge noget pasta og hælde pesto på end at skulle have fisk. Ellers må jeg bare tage forbi føtex på vej hjem og blive inspireret.
For tredje aften i træk har jeg mine pandekager med fyld. Mum-mum! (Jeg laver store portioner ad gangen. Det giver mere mening.)OxxY (19774) skrev:... der nu ikke ved hvad der skal laves af aftensmad :(
vandfarve (19778) skrev:QFT
yes men jo ikke når man glemmer at tage resterne op af fryseren!! :D Jeg pleger gerne at ville variere lidt, så et bliver lavet store portioner og frosset rester ssdan man ikke skal spise det samme 4 dage i træk nødvendigvis.
ps. nu er quotes i quotes broken igen. Den feature lever som vinden blæser.
Det har jeg dog ikke noget imod. Når man har spist den store portion (som selvfølgelig gemmes i køleskabet), så laver man en ny, stor portion af noget andet.OxxY (19779) skrev:ssdan man ikke skal spise det samme 4 dage i træk nødvendigvis.
Quotes virker fint. Det er "Citer indlæg", som meget længe ikke har villet tage den første quote.OxxY (19779) skrev:ps. nu er quotes i quotes broken igen. Den feature lever som vinden blæser.
test3test1test2
Daniel-Dane (19780) skrev:Det har jeg dog ikke noget imod. Når man har spist den store portion (som selvfølgelig gemmes i køleskabet), så laver man en ny, stor portion af noget andet.Quotes virker fint. Det er "Citer indlæg", som meget længe ikke har villet tage den første quote.OxxY (19779) skrev:ps. nu er quotes i quotes broken igen. Den feature lever som vinden blæser.test3test1test2
Nope. Quote-i-quote virker. Men funktionen til at indsætte quotes er i stykker (lav en quote af "test1" med "mand2" som kilde. Lav så en quote af den med "mand2" som kilde). Resultatet bliver: "mand1]test1".
Daniel-Dane (19780) skrev:Det har jeg dog ikke noget imod. Når man har spist den store portion (som selvfølgelig gemmes i køleskabet), så laver man en ny, stor portion af noget andet.
Heh man kan vidst godt høre du ikke har boet alene i mange år :p Jeg holdt også fint med den metode et stykke tid, men det bliver sku lidt trist som årene går (damn jeg lyder gammel nu :P)
Nej, ikke på jorden, i vandet. Typisk begynderfejl.qw_freak (19788) skrev:#19787
Men det er alligevel fundet på jorden???
Der landede en hvid due i kærestens altankasse. De flyver normalt væk, når man går hen til vinduet, men denne her blev siddende. Og så er den altså virkelig flot. Så jeg gav den noget ciabattabolle, der gik i dato for et par dage siden. Nu håber jeg ikke, at den henter sine klamme tyrkerduevenner.
...Der måske er lidt nervøs for sin seneste ordre hos Alun.dk på 1500kr
Track and trace:
1. december 2010 07:22 Udleveret til privat
Hvad hjælper dag til dag levering hvis de ikke levere til den rigtige? :D
Track and trace:
1. december 2010 07:22 Udleveret til privat
Hvad hjælper dag til dag levering hvis de ikke levere til den rigtige? :D
Norrah (19797) skrev:... som har fundet verdens måske bedste headset
Det var alligevel noget af en påstand, og så for noget der står asus på :P
Øv. Udsolgt! Nu ved jeg slet ikke, hvad jeg skal bruge min ~1 million kroner på!Norrah (19797) skrev:... som har fundet verdens måske bedste headset
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.