mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
skyts er åbenbart stået op igen og skriver at de "har" snakket med en jurist ("har" er jo datid, men hvad de fandt ud af står der intet om, så jeg har bedt om en uddybelse).
Og så sluttede jeg lige af med at jeg skam var seriøs om sagen ved forbrugerombudsmanden og at jeg havde vedhæftet screenshot af hjemmesiden og dato- og tidsangivelse og vores lille korrespondance - og bad om vedkommendes navn.
Og så sluttede jeg lige af med at jeg skam var seriøs om sagen ved forbrugerombudsmanden og at jeg havde vedhæftet screenshot af hjemmesiden og dato- og tidsangivelse og vores lille korrespondance - og bad om vedkommendes navn.
Hehe, tænk hvad han kunne have undgået hvis han havde fjernet reklamen og skrevet "tak for Info, fjerner banneret og sender dig en gave."
Så kunne han jo bare have undersøgt det imorgen og sovet godt i nat...
Nu kommer effekten af hans høflige svar... Hvor mange har skrevet til dem? Jeg gjorde samtidig med Onkel Ignota..
Så kunne han jo bare have undersøgt det imorgen og sovet godt i nat...
Nu kommer effekten af hans høflige svar... Hvor mange har skrevet til dem? Jeg gjorde samtidig med Onkel Ignota..
Daniel-Dane (20099) skrev:Et par? Jeg kan knap nok få vejret. Det må være iltmangel igen eller humørsvingninger... igen.
http://damnyouautocorrect.com/images/fuhrer.jpg
Best
Skagen-ure.dk skrev:nej loven er lavet om... det var sådan engang.
Beklager
Med venlig hilsen
Juveler Jonsén Eftf.
Hovedgaden 38
3460 Birkerød
www.JONSEN.dk
Skagen-ure.dk er åbenbart af samme mening som skyts :/
Det kan da ikke passe vi tager fejl på newz!
Det vil således være muligt at give en gave i tilgift i forbindelse med køb af en hovedydelse. F.eks. kan der være tale om særlige glas ved køb af øl eller et gratis håndklæde ved køb af et vist antal bilvaske. Blot er det et krav, at forbrugeren modtager tilstrækkelig information til at vurdere tilbudet. Forbrugeren skal dermed have oplyst tilgiftsydelsens handelsværdi eller en detaljeret beskrivelse af tilgiftsydelsen, som sætter forbrugeren i stand til at vurdere dens reelle værdi.
Skagen laver nogle ret cool ure. Jeg har tit overvejet at investere i et, og siddet og savlet over billederne på Skagen-ure.dk, men hvad fanden skulle jeg bruge et armbåndsur til.
Det er i øvrigt lidt interessant, at jeg er begyndt at modtage spam fra Dior, efter at have indtastet min mailadresse på Skagen-ure.dk.
Det er i øvrigt lidt interessant, at jeg er begyndt at modtage spam fra Dior, efter at have indtastet min mailadresse på Skagen-ure.dk.
LinguaIgnota (20109) skrev:Skagen laver nogle ret cool ure. Jeg har tit overvejet at investere i et, og siddet og savlet over billederne på Skagen-ure.dk, men hvad fanden skulle jeg bruge et armbåndsur til.
Det er et mande smykke, og det er på samme tid praktisk hvilket gør det okay.
Selv brugte jeg i lang tid min telefon til at finde tiden*, men efter jeg købte ur (på auktion) så har jeg haft svært ved at vende mig til ikke at havde det på.
*Der var den jo igen.
...der er færdig med vikingeprojektet. Hvis I vil se hvad det blev til, så kig her. :D
zin (20113) skrev:...der synes det er synd for vikingen at hans horn er så lille. :)
Well, he IS gay.
Det er ikke en viking :S
Vikinger havde ikke horn i deres hjelme ^^
HAHAHAHAHAHA CAEKFAIL
...
...Der har fået en pose med chokolade af Canon ^^
HAHAHAHAHAHA CAEKFAIL
...
...Der har fået en pose med chokolade af Canon ^^
Magten (20118) skrev:...der passer en kundes helpdesk imens de render stive rundt til julefrokost...
BAW...
Magten (20118) skrev:...hvis gamle arbejdsplads er den han passer helpdesk for, så der øl og snaps senere!
...WIN
... Der har sendt 3 chokolader med posten... gad vide om de bliver mast ^^
Magten (20106) skrev:Skagen-ure.dk skrev:nej loven er lavet om... det var sådan engang.
Beklager
Med venlig hilsen
Juveler Jonsén Eftf.
Hovedgaden 38
3460 Birkerød
www.JONSEN.dk
Skagen-ure.dk er åbenbart af samme mening som skyts :/
Det kan da ikke passe vi tager fejl på newz!
Hvad har JONSEN.dk lovet der er gratis?
Der er et punkt på deres side hvor der står "Bonus - ved køb over 499,-", måske der stod "gratis" førhen og ignota forsøgte at gafle sig et par "man"-rings?http://www.skagen-ure.dk/shop/cms-5.html skrev:Om Skagen Ure
Bag netbutikken står Jonsén Eftf., to guldsmede i Danmark.
Nu kan jeg kun finde "gratis fragt", og jeg synes ærlig talt ikke jeg har brug for at få en tom kasse tilsendt gratis.
Lige præcis.. Der stod en gratis gave før... Det var faktisk derfor jeg begyndte at kigge efter lovene på området for nogle dage siden ^^Ronson (20124) skrev:Der er et punkt på deres side hvor der står "Bonus - ved køb over 499,-", måske der stod "gratis" førhen og ignota forsøgte at gafle sig et par "man"-rings?http://www.skagen-ure.dk/shop/cms-5.html skrev:Om Skagen Ure
Bag netbutikken står Jonsén Eftf., to guldsmede i Danmark.
Nu kan jeg kun finde "gratis fragt", og jeg synes ærlig talt ikke jeg har brug for at få en tom kasse tilsendt gratis.
Ronson (20126) skrev:...der laver aftensmad
Shits gonna be SO cash
Ville heller have et billede når det er bagt.
Jeg ved ikke, hvad det er, men det ser godtnok klamt ud. Det ligner syg lort.
Kæresten er gået i køkkenet for at lave mig en hakkebøf med bearnaise. <3 Hun er ikke synderligt begejstret for hakkebøf og hun kan ikke lide bearnaise - så der er klare fordele ved at ligge syg.
Kæresten er gået i køkkenet for at lave mig en hakkebøf med bearnaise. <3 Hun er ikke synderligt begejstret for hakkebøf og hun kan ikke lide bearnaise - så der er klare fordele ved at ligge syg.
Ronson (20126) skrev:...der laver aftensmad
Shits gonna be SO cash
Det ligner forloren skildpadde på benspyd..
Jeg plejer at være meget høflig med min vegetariske vaner, men det der ville jeg pure nægte at indtage..
Ronson (20101) skrev:skyts er åbenbart stået op igen og skriver at de "har" snakket med en jurist ("har" er jo datid, men hvad de fandt ud af står der intet om, så jeg har bedt om en uddybelse).
Shg havde også en 70-300mm AF lense til et nikon kamera.. til 12,-
Jeg bestilte selvf. med det samme.. For blot at modtage en mail om den var gået ud af sortiment :D
Hvis de nu bare havde ladet være med at lyve, og sagt vi har sgu lavet en fejl. Så ville jeg ikke nu stå i en situation hvor jeg vil havde min fucking lense. :)
Norrah (20129) skrev:Ronson (20126) skrev:...der laver aftensmad
Shits gonna be SO cash
Det ligner forloren skildpadde på benspyd..
Jeg plejer at være meget høflig med min vegetariske vaner, men det der ville jeg pure nægte at indtage..
Det er da kylling...
SlettetBruger (20116) skrev:Det er ikke en viking :S
HAHAHAHAHAHA CAEKFAIL
Oh gee, really?! For han skulle ellers ligne en ÆGTE VIKING!!1! Kan du ikke se, hvor præcis hans menneskelige anatomi er?!
Lol.
Caek of Doom (20133) skrev:SlettetBruger (20116) skrev:Det er ikke en viking :S
HAHAHAHAHAHA CAEKFAIL
Oh gee, really?! For han skulle ellers ligne en ÆGTE VIKING!!1! Kan du ikke se, hvor præcis hans menneskelige anatomi er?!
Lol.
Don't get all defensive bitch. :D Han er mega fed alligevel. Og det er jo sådan vi "kender" Vikinger :P
#Rasmus
Den blev væk :D haha, den er grim og og jeg gider ikke rigtigt kigge på den mere... måske engang jeg tager mig sammen til at rendere noget til jer. Men lige nu skal jeg bare have en pause fra Maya! xD
#Porre
Don't get all stupid, cunt ;) Ja han er tyk.
Den blev væk :D haha, den er grim og og jeg gider ikke rigtigt kigge på den mere... måske engang jeg tager mig sammen til at rendere noget til jer. Men lige nu skal jeg bare have en pause fra Maya! xD
#Porre
Don't get all stupid, cunt ;) Ja han er tyk.
Det var hot wings og grillkøller af svinekød. Og der var alt for meget. Til gengæld er katten glad.
I've come across decomposed bodies that are less offensive than you are...
Hvornår kan vi forvente en spillefilm ala Sintel?
Hvornår kan vi forvente en spillefilm ala Sintel?
http://www.business.dk/foedevarer/carlsberg-overve...
Der er godt og grundig sur på Carlsberg, først Rød Tuborg og nu overvejer de at slagte 47'er? De prøver virkelig at gøre alt for at jeg boycutter dem fuldstændigt ...
Der er godt og grundig sur på Carlsberg, først Rød Tuborg og nu overvejer de at slagte 47'er? De prøver virkelig at gøre alt for at jeg boycutter dem fuldstændigt ...
Ronson (20137) skrev:Det var hot wings og grillkøller af svinekød. Og der var alt for meget. Til gengæld er katten glad.
klam bordplade du har!
qw_freak (20140) skrev:klam bordplade du har!
Kan ikke se den for den gruopvækende... iøjenfaldene tallerken" O.O
Siger manden med tallerkner med farver på. ^^
Du er undskyldt, de var sikkert moderne da du købte dem ;D
Du er undskyldt, de var sikkert moderne da du købte dem ;D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.