mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
XorpiZ (20150) skrev:Google lover jo godt nok, at den skulle synkronisere automatisk med ens GMail-konto, men jeg kan intet finde på min mail af kontakter fra telefonen :D
Kommer an på om du har slået sync til...
Hvis du har strømstyrings baren. så er det anden knap fra højre ^^
Jeg mistede engang en stak numre fordi jeg gendanede telefonen. Jeg havde bare glemt at ha sync slået til i de 3 måneder inden wipe'n -.-
Den havde syncet en masse google-kontakter, og sidste sync var her 1.30 (ca.) i nat.
Men! Alle kontakter er væk... godt jeg var så forudseende at skrive dem ned.. nu kan jeg så gå igang med at lægge dem ind igen ;(
Men de gode nyheder er så, at jeg igen kan installere apps fra market..
Den havde syncet en masse google-kontakter, og sidste sync var her 1.30 (ca.) i nat.
Men! Alle kontakter er væk... godt jeg var så forudseende at skrive dem ned.. nu kan jeg så gå igang med at lægge dem ind igen ;(
Men de gode nyheder er så, at jeg igen kan installere apps fra market..
Har dui en google konto? altså en Gmail?
^^
Settigns-> Accounts & Sync
Så sku der gerne være en "[email protected]" med "Sync is ON"
Du skal slå Sync til igen før den henter dem... maybe this?
^^
Settigns-> Accounts & Sync
Så sku der gerne være en "[email protected]" med "Sync is ON"
Du skal slå Sync til igen før den henter dem... maybe this?
Desuden, nu du har skrevet dem ned... så smut ind på din GMAIL hvis du har en... og Indtast dem i kontaktbogen der. meget nemmere end på telefonen
Jonasdonbaek (20158) skrev:..der har fødselsdag idag! :D
Narharj for:
...der var hos kæresten og holde fødselsdag for hende igår, selvom han burde have lavet noget SRP istedet :P
...der igen udlover et kærligt blowjob fra ignota til den der kan gætte hvad det her er? Skal måske lige nævne at den ikke engang er halvt færdig..
Kan afsløre det er en serie fra zulu.
pw = svin
peecee tjekker åbenbart om der er mp3 i rar-filer nu
Kan afsløre det er en serie fra zulu.
pw = svin
peecee tjekker åbenbart om der er mp3 i rar-filer nu
vandfarve (20171) skrev:Okay, nu stopper I, ellers skal jeg personligt komme ud og proppe jeres forvoksede epenisser ned i halsen på jer!
...Klik på mit link :P
Hvad fanden laver en nordmand hjemme hos dig?vandfarve (20167) skrev:En eller anden stiv nordmand ødelagde mit phono-kabel til højttalerne i går, så jeg kan desværre ikke høre din fine musik, Ronson.
En anden gang. En anden gang.
Medmindre det er et hunkøn, så er der ingen undskyldning for at invitere sådanne væsner til DK - de drikker vores øl!
...der nok kunne overtales til at se Vild med dans hvis det foregik som i Argentina
Ronson (20185) skrev:...der har været hele thansens sortiment igennem og kun kan se to interessante ting, Nijmeng 3" kugleraket og Hull
Er det ikke det samme bæ hvert år?
nogle af deres mellemstore batterier er rimelig nice. Raketter er jo alt for dyre 80% af krudtet går jo på at flytte et kosteskaft op i luften.
Der synes at ginger bread keyboardet er ret lækkert. Det mangler bare en dansk ordbog i den version, man kan downloade der.
.. der er forfærdet over folks manglende indsigt i økonomi
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1469512.ece
XorpiZ (20190) skrev:.. der er forfærdet over folks manglende indsigt i økonomi
Det må du vist lige uddybe lidt mere. Hvad er det omkring økonimien i den artikel som forfærder dig ?
Hvorfor skider kællingen unger ud, hvis hun på forhånd ved, at hun ikke kan forsørge dem?
Geddajob, mayhaps?
Geddamutherfårkinjob?
Less fucking, more geddajob?
Økonomisk er hverdagen for Tina Larsen og familien i Skælskør ingen dans på roser, fordi hendes mand ikke længere er berettiget til offentlig hjælp.
Geddajob, mayhaps?
For med vores indtægt er det naturligvis begrænset, hvad der er penge til i det daglige, siger Tina Larsen, der med undtagelse af nogle få afløser-job som rengøringshjælp i ISS har været på kontanthjælp hele sit voksne liv.
Geddamutherfårkinjob?
[...]og lille Lærke på blot et år.
Less fucking, more geddajob?
Kan godt li at det eneste hun nogensinde har haft af job var et par afløserjobs som rengøringshjælp. Det stinker langt væk af at hun blev tvunget af jobcenteret.
Less kontanthjælp, more tvunget arbejde?
Problemet er måske at finde nogen der vil have hende ansat, selv hvis de fik penge for det
Less kontanthjælp, more tvunget arbejde?
Problemet er måske at finde nogen der vil have hende ansat, selv hvis de fik penge for det
Nu har hun vel allerede skidt så mange unger ud, at det ikke kan betale sig for hende at arbejde. Hun får formentlig mere i kontanthjælp, end hun ville få for et ufaglært rengøringsjob (ja, på Den Internationale Rumstation, Daniel).
Det er fandeme en sørgelig situation at sætte sig selv og børnene i - men det der forarger mig mest er, at de har en fucking datter på ét år. Burde de ikke lissom have set, dengang for et år og ni måneder siden, at det ikke rigtig ville komme til at gå? Nu kan I allesammen æde knækbrød til jul, din uansvarlige møgso.
Det er fandeme en sørgelig situation at sætte sig selv og børnene i - men det der forarger mig mest er, at de har en fucking datter på ét år. Burde de ikke lissom have set, dengang for et år og ni måneder siden, at det ikke rigtig ville komme til at gå? Nu kan I allesammen æde knækbrød til jul, din uansvarlige møgso.
Det er da muligt, at jeg lyder en smule harsk - men hvorfor skal sådan en fattig sæk have så meget opmærksomhed, når vi andre også render rundt med højtidskvaler? Jeg skal f.eks. tage stilling til, om jeg skal æde mig halvdød i både and, gås og flæskesteg eller om jeg skal vælge et af dyrene fra for at få plads til desserten.
Desserten, som jeg ikke engang ved, om bliver serveret med portvin eller om jeg selv skal tage en flaske med.
[url= fattige er sgu kedelige[/url].
Desserten, som jeg ikke engang ved, om bliver serveret med portvin eller om jeg selv skal tage en flaske med.
[url= fattige er sgu kedelige[/url].
Mort (20191) skrev:XorpiZ (20190) skrev:.. der er forfærdet over folks manglende indsigt i økonomi
Det må du vist lige uddybe lidt mere. Hvad er det omkring økonimien i den artikel som forfærder dig ?
Onkel Ignota har sagt det så fint.
Når man har været på kontanthjælp hele sit voksne liv, så er det FANDME uansvarligt at få fire børn
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.