mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Har selvfølgelig også kigget deres batterier igennem, men der er kun et eller to der er noget værd - og det er sjovt nok de dyreste. Så vil jeg sgu hellere købe et par forskellige raketter end at give 4-500 kr for et batteri.OxxY (20187) skrev:nogle af deres mellemstore batterier er rimelig nice. Raketter er jo alt for dyre 80% af krudtet går jo på at flytte et kosteskaft op i luften.
Sådan et par 5-meters fontæner er da også meget sjove, men kun hvis alle 20 futtes af samtidig.
...der har det sådan hver jul..XorpiZ (20190) skrev:.. der er forfærdet over folks manglende indsigt i økonomi
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1469512.ece
Det er til at brække sig over at skulle høre på så noget fra folk der selv har sat sig i en lorte situation.
Ingen tvivl om at det sikkert er hårdt for dem og yadayada, men de kan sgu også lige overveje konsekvenserne ved at få djævleyngel..
Ingen gås her juleaften, den får vi først til julefrokosten dagen efter..LinguaIgnota (20197) skrev:Jeg skal f.eks. tage stilling til, om jeg skal æde mig halvdød i både and, gås og flæskesteg eller om jeg skal vælge et af dyrene fra for at få plads til desserten.
Desserten, som jeg ikke engang ved, om bliver serveret med portvin eller om jeg selv skal tage en flaske med.
Portvin er der dog masser af, så man kan jo altid drikke savnet til gåsen væk!
mikk4237880 (20204) skrev:...som lige har reinstalled sin pc pga. en rataderet virus.
viser det ikke netop at Virussen IKKE er retarderet?
Intet at fatte, men hvis der står i nyhederne i morgen at ældre herre kørte kone og en voksen søn i døden i dag, så skal i ikke forvente flere indlæg fra mig! Burde også holde lidt tilbage med at skrive, så det ville sikkert være sundt at gå kold turkey på den måde!
"Ikke at vi på nogen måde køre hasaderet, for hurtigt eller på nogen måde forkert"
"Ikke at vi på nogen måde køre hasaderet, for hurtigt eller på nogen måde forkert"
Ronson (20214) skrev:wut? Taffel er da som de altid har været, lidt for tørre og saltede, men perfekte til maden
Nyt udvalg
Salt & Vinegar
Sourcream & Spice
De to er mine favoritter :D
...Der er sørgelig....
Overvejede at starte i gym.. for at kunne gå i disse
http://www.vibramfivefingers.it/eng/moc.aspx
Overvejede at starte i gym.. for at kunne gå i disse
http://www.vibramfivefingers.it/eng/moc.aspx
Ikke meget. Det giver ikke gode point når jeg kun reklamere på Nørd forum. Det er ikke lige der man fanger de største fisk :P Men på den anden side så er de svært at sælge til dem der løber "traditionelt" Da de ikke gider dykke ned i resultater bare for at lærer en anden løbe teknik.!
...Tøhø, not funny.
...Svampefyldt, frisk ravioli smagte ikke bedre anden gang jeg prøvede det ( kom til at købe to pakker )
Tilgengæld fik jeg erektion halvvejs gennem måltidet. Der må være noget i de svampe :D
...Tøhø, not funny.
...Svampefyldt, frisk ravioli smagte ikke bedre anden gang jeg prøvede det ( kom til at købe to pakker )
Tilgengæld fik jeg erektion halvvejs gennem måltidet. Der må være noget i de svampe :D
...der overvejer at få sig et ekstra arbejde og knokle røven ud af bukserne i et halvt års tid..
Nogen forslag til jobs? Det skal være i tidsrummet 17.30-24... Butikker er næsten udelukket da de lukker for tidligt til at det vil give noget..
Tankstationer er udelukket ^^
Nogen forslag til jobs? Det skal være i tidsrummet 17.30-24... Butikker er næsten udelukket da de lukker for tidligt til at det vil give noget..
Tankstationer er udelukket ^^
Du ku bruge tidsrummet på at løbe!!! Jeg har hørt om et godt sko mærke.. lad mig lige tænke mig om..
... or not
Mc doodles!
... or not
Mc doodles!
Biografer var en god ide! 7-eleven og fastfood steder er jeg ikke helt tændt på dog :PBllets (20220) skrev:#19
7-Eleven? ;)
Biografer
Visse fast-food steder
Med motion/styrketræning 3 gange om ugen, og snart også spinning 2 gange om ugen, så synes jeg ikke lige løb frister :PSlettetBruger (20221) skrev:Du ku bruge tidsrummet på at løbe!!! Jeg har hørt om et godt sko mærke.. lad mig lige tænke mig om..
... or not
Mc doodles!
... som lige har set TRON: Legacy. Okay film, men intet nyt og alt for meget kliché og nem at gennemskue. 3D var igen ikke specielt, og jeg ville hellere have en kraftig lysstyrke med flotte farver! ):
...Der undrer sig over hvordan man får mulighed for sådan noget her
http://www.adventuredk.dk/destinationer/nepal+tibe...
hive 2-3 måneder ud af kalenderen. Det er der jo ingen med arbejde der kan :S
...der lige vil afsløre resten af CDON's julekalender
15 = sex & the city 2
16 = battlefield bad company 2
17 = ekstern harddisk
18 = skønheden og udyret
19 = samsung mobil (s5230/star?)
20 = inception
21 = the essential bruce springsteen
22 = sorte kugler
23 = harry potter
24 = assassins creed
15 = sex & the city 2
16 = battlefield bad company 2
17 = ekstern harddisk
18 = skønheden og udyret
19 = samsung mobil (s5230/star?)
20 = inception
21 = the essential bruce springsteen
22 = sorte kugler
23 = harry potter
24 = assassins creed
SlettetBruger (20224) skrev:...Der undrer sig over hvordan man får mulighed for sådan noget her
Folk der har sparet ferie og penge op i lang tid?.. Det er jo bare et valg om at du knokler røven ud af bukserne i et stykke tid.
Men hvordan spare man så lang tid op? Så vidt jeg ved får man på ét år ikke feriedage nok til sådan en rejse. Men de fleste arbejdssteder tvinger jo en til at afholde årets feriedage inden det pågældene ferieår er udløbet
SlettetBruger (20228) skrev:Men hvordan spare man så lang tid op? Så vidt jeg ved får man på ét år ikke feriedage nok til sådan en rejse. Men de fleste arbejdssteder tvinger jo en til at afholde årets feriedage inden det pågældene ferieår er udløbet
Tjah mange arbejdspladser er da villige til at lave en særaftale om orlov, skubbet ferie eller lignende hvis det er et brændende ønske man har.
... der lige blev ninjaet af et fjols ... så er dagen ligesom godt i gang :P
SlettetBruger (20228) skrev:Men hvordan spare man så lang tid op? Så vidt jeg ved får man på ét år ikke feriedage nok til sådan en rejse. Men de fleste arbejdssteder tvinger jo en til at afholde årets feriedage inden det pågældene ferieår er udløbet
Har ikke holdt en ferie dag - fra i år - endnu. Du kan jo tage de 5-6 uger du har og fyre dem af lige op til næste ferieår, og så tage hul på din næste sommer ferie så du tager 2 års ferie på en gang.
Desuden så kan noget ferie overføres.. Men så skal du kende dato'en lang tid i forvejen..
Jeg havde f.eks. ferie på min fødselsdag i år, men det var sidste ferieårs feriedage som jeg var nød til at angive lang tid i forvejen.
Jeg har en kollega der sparer afspadsering op og når han så har 3-4 uger så holder han det..SlettetBruger (20228) skrev:Men hvordan spare man så lang tid op? Så vidt jeg ved får man på ét år ikke feriedage nok til sådan en rejse. Men de fleste arbejdssteder tvinger jo en til at afholde årets feriedage inden det pågældene ferieår er udløbet
Jeg har desværre ikke så meget overarbejde at det kan lade sig gøre.. Det bliver nok max til 1-2 uger på et år..
Magten (20232) skrev:g har en kollega der sparer afspadsering op og når han så har 3-4 uger så holder han det..
Det vil jeg prøve at se om det kan lade sig gøre.
Min erfaring er at det er meget blandet om virksomheder går med til at man bruger sin afspadsering til at holde fri hele dage.SlettetBruger (20233) skrev:Det vil jeg prøve at se om det kan lade sig gøre.
Jeg fik heldigvis overtalt min chef til enten at tillade det eller udbetale timerne.. Han valgte sjovt nok at lade mig holde fri hele dage ^^
...der venter spændt på hvad Bolignet svarer på hans bestilling af 100/100 mbit...
... der har valgt en forkert karriere. Man skulle have været journalist og så sidde på eb og browse break/youtube/etc hele dagen gog så ellers skrive artikler som den her http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article1...
gnarfsan (20236) skrev:Der har ændret skærmopløsningen på sin galaxy, efter han opdagede at Samsung har sat den unødvendigt lavt fra fabrikken.
Spørgsmål er om opløsningen er tilsvarene skærmens DPI
Min skærm på work kører 1080p selvom den kun understøtter en lavere opløsning.
Hvad blev opløsningen?
...der ike kan se hvorfor Samsung skulle sætte opløsningen kunstigt ned.
Jakob Jakobsen (20248) skrev:LINK :)
Jeg gav en kammerat en gavepakke med forskellige "baconaise" produkter i fødselsdagsgave. Den var meget populær.
Jeg kan anbefale Baconsalt på hjemmelavede pomfritter.
Uhauha det ser godt ud :) Tror lige jeg skal have lidt til mig selv og evt noget til en god ven som gave.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.