mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (20249) skrev:...Hvis største problem med det nye Favicon, er at det ligner Macnations
Ja, jeg har ignoreret op til flere nyheder i oversigten i dag fordi ejg troede det var macnation. Så nu er det både grimt OG det gør jeg misser ting, fanme for ringe :p
Ja, den ligner alt for meget MacNations logo.
... som er blevet helt vild med equalizer. Det er sgu for the fucking win. Jeg fandt den lige i lydindstillingerne og prøvede et par stykker, medens Muse kørte. "Rock" lyder ikke godt, og "Kraftig" lyder meget bedre end ingen (i hvert fald kommer trommerne bedre igennem).
... som er blevet helt vild med equalizer. Det er sgu for the fucking win. Jeg fandt den lige i lydindstillingerne og prøvede et par stykker, medens Muse kørte. "Rock" lyder ikke godt, og "Kraftig" lyder meget bedre end ingen (i hvert fald kommer trommerne bedre igennem).
Sådan lidt apropos, så fik jeg lige denne her på Amazon. They know what a man likes.
...Der lige inventory hackede sin Minecraft. Loadede mit tårn op med TNT ^^ inklusiv auto-togstation. Satte gang i skidtet, og nød synet mens jeg blev transporteret væk i en Minecart xD
128 TNT Blocks i værk <3
128 TNT Blocks i værk <3
Overvejede det ^^ Men tårnet var allerede halvt skadet og grimt fra et andet uheldigt eksperiment.
Min railroad skal optages. den syntes jeg er megafed ^^
Min railroad skal optages. den syntes jeg er megafed ^^
...Der hader folk der prøver at snyde
Free screen recorder:
Gen an activation key free after register on our website
Website efter register:
"The free registration has been closed for the huge website traffic"
Free screen recorder:
Gen an activation key free after register on our website
Website efter register:
"The free registration has been closed for the huge website traffic"
...der lige vil se BBS: The Documentary igen igen igen igen..
Simpelthen den bedste docu evah!
Og så er Tom Jennings ret hot...
Simpelthen den bedste docu evah!
Og så er Tom Jennings ret hot...
... der er glad for at hans browser ikke har opdateret favicon-cachen. :)
... der har modtaget en jule-cd fra Onfone. :D (Skrev til dem, fik svar om at jeg kun fik den hvis jeg bestilte abbonement, svarede tilbage med link til forbrugerombudsmanden (eller hvem det nu var) og hørte intet til dem - indtil jeg i går fik cd'en)
... der har modtaget en jule-cd fra Onfone. :D (Skrev til dem, fik svar om at jeg kun fik den hvis jeg bestilte abbonement, svarede tilbage med link til forbrugerombudsmanden (eller hvem det nu var) og hørte intet til dem - indtil jeg i går fik cd'en)
Josso (20264) skrev:... der har modtaget en jule-cd fra Onfone. :D (Skrev til dem, fik svar om at jeg kun fik den hvis jeg bestilte abbonement, svarede tilbage med link til forbrugerombudsmanden (eller hvem det nu var) og hørte intet til dem - indtil jeg i går fik cd'en)
Kunne man bede om en skabelon :-)
...der ser sig som færdig med sit SRP og burde få sig et par timers søvn inden jeg skal læse det igennem igen, printe ud og aflevere senest kl 13.
...der næsten ikke har været på newz siden i fredags, og derfor prøver at følge med i hvad i har lavet istedet for at sove.
...der næsten ikke har været på newz siden i fredags, og derfor prøver at følge med i hvad i har lavet istedet for at sove.
Mort (20262) skrev:Er Hypercam 2 mindre sløvende end FRAPS ?
Jeg købte FRAPS fordi jeg havde set en masse andre bruge det til at optage deres film med, men FRAPS sænker frameraten fra 120 fps til 20-30 fps og så er det ret umuligt at lave en ordentlig optagelse.
1. Husk at ændre FPS i Fraps
2. Helst har Fraps på en anden fysisk harddisk end du optager til.
Bllets (20279) skrev:1. Husk at ændre FPS i Fraps
Jeg har prøvet begge dele, uden resultat.
Det eneste som hjælper er at sætte opløsningen som FRAPS optager med, til en håbløs lav opløsning, men hvis man ikke kan se hvad der bliver optaget, så er idéen med at optage væk.
... der lige har tørret pis og andet skidt op i kælderen, efter at det kom den falske vej op af bruserafløbet.
... der tilsyneladende har ekstremt tykt pis.
... der nu har en kælder der dufter af citron og "noget andet".
... der tilsyneladende har ekstremt tykt pis.
... der nu har en kælder der dufter af citron og "noget andet".
Ved du, hvem der ikke kan lide varm kakao? - Villy Søvndal. Det sagde han selv i et af de der semikendte-mennesker-laver-mad-til-hinanden-programmer.
Jeg ville ikke turde at stole på en mand, som ikke kan lide varm kakao. Faktisk går jeg og spekulerer i, om han kan være en slags dæmon eller noget.
Villy Søvndal; afskyr smagen af varm kakao, elsker lyden af grædende spædbørn.
Jeg siger det bare.
Jeg ville ikke turde at stole på en mand, som ikke kan lide varm kakao. Faktisk går jeg og spekulerer i, om han kan være en slags dæmon eller noget.
Villy Søvndal; afskyr smagen af varm kakao, elsker lyden af grædende spædbørn.
Jeg siger det bare.
...Der har læst nogen gode artikler om Koffein. Så i kan vente jer noget mere hippie rant i fremtiden ^^
...Der hader vores amerikanske kolleger for et udtryk de kaldet "Bounce"
Det er når de genstarter en server uden grund >.<
"Nå der er noget. Vi bouncer lige den her anden server... bare fordi"
Moi til US "All our users just got kicked off SAP"
"Yeah, we just bounced the XXX server. It will be up and running in some minutes. And be back at full performance in 2-3 days"
:S
Det er når de genstarter en server uden grund >.<
"Nå der er noget. Vi bouncer lige den her anden server... bare fordi"
Moi til US "All our users just got kicked off SAP"
"Yeah, we just bounced the XXX server. It will be up and running in some minutes. And be back at full performance in 2-3 days"
:S
LinguaIgnota uses Banhammer!
It's not very effective.
:'(
SlettetBruger (20288) skrev:...Der har læst nogen gode artikler om Koffein. Så i kan vente jer noget mere hippie rant i fremtiden ^^
It's not very effective.
:'(
Mort (20280) skrev:Bllets (20279) skrev:1. Husk at ændre FPS i Fraps
Jeg har prøvet begge dele, uden resultat.
Det eneste som hjælper er at sætte opløsningen som FRAPS optager med, til en håbløs lav opløsning, men hvis man ikke kan se hvad der bliver optaget, så er idéen med at optage væk.
FRAPS har det bedst med en socket 1336 CPU og en SSD...hvis din PC kun lige kan trække spillet, kan det ikke trække FRAPS oven i...
snesman (20265) skrev:Kunne man bede om en skabelon :-)
Onfone skrev:Du kan desværre kun få en gratis CD vil du oprettet dig inden idag 10.12.10. Dette skyldes det er en kampagne der kører.
Mit svar:
I Danmark er det ikke tilladt at reklamere med en gratis vare, hvis det forudsætter at man køber noget andet.
Her er hvad ombudsmanden siger:
- Må jeg kalde den ene vare for ”gratis” i en sampakning, et kombinationstil-bud o.l., hvis man ikke skal betale mere end man plejer uden den ekstra vare?
Nej, det må man ikke – heller ikke selv om forbrugeren uden at betale en merpris i forhold til standardpakningen får en ekstra ydelse. Der er meget snævre rammer for hvornår man må kalde noget gratis. Udtrykkene ”gratis”, ”vederlagsfrit”, ”uden betaling” eller lignende må som udgangspunkt kun bruges, hvis den erhvervsdrivende ikke afkræver forbrugeren andre omkostninger end de uundgåelige udgifter, der er forbundet med at reagere på markedsføringen af produktet, samt afhentning eller betaling for levering af produktet.
http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Sager-og-praks...
Stort set copy-pasta fra Ronson. :)
...Der hermed har rigged sit main keep, og centrale metrostation med TNT. ^^ 512 stykker... goodbuy.
Og med det håber jeg at miste lysten til Minecraft eftersom jeg vil skulle starte helt fra ny.
Djævlens værk for en person der ikke har nogen viljestyrke xD
Og med det håber jeg at miste lysten til Minecraft eftersom jeg vil skulle starte helt fra ny.
Djævlens værk for en person der ikke har nogen viljestyrke xD
Rasmus064 (20298) skrev:
Er det din? Ser da meget sød ud med de store øjne.
Om det er min? Wtf mener du? xD
Ja, det er min skitse, ligesom alt andet på den side er noget jeg selv har lavet? :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.