mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Magten (20348) skrev:iPhone er jo efterhånden standard udstyr i en teenager lomme.. Og alle mulige andre for den sags skyld..
Og hvem har mest sex med teenagere? det har TEENAGERE ergo
Rasmus064 (20360) skrev:Skal du så ikke bare bage det igen?
Det er et andet grafikkort. Jeg fik det i oktober. Så skal vel have et nyt tilsendt.
qw_freak (20358) skrev:- Fixed
...der failer :(
OxxY (20359) skrev:Det er da ellers et nice fænomen. Og du dør nok ikke af det ;)
...der har set med farmand for nogle år siden, og nej, jeg dør da ikke :)
...der synes det er ringe planlagt af læren, når der er flere i klassen der slet ikke har mulighed for at være på skolen på det tidspunkt -.-'
...der er træt af gløgg og chokolade-samplere i supermarkederne.
...der undrer sig over at han aldrig møder bodytequila-samplere, den sidste sampler han mødte i dag, måtte i hvert fald godt bestride jobbet.
...der undrer sig over at han aldrig møder bodytequila-samplere, den sidste sampler han mødte i dag, måtte i hvert fald godt bestride jobbet.
Fordi promotere ofte er nogen der ikke kan finde arbejde andre steder? ofte ældre kvinder og mænd.
Nu skal jeg måske passe på hvad jeg siger. Min eks var Promoter i nogen måneder >_<
Nu skal jeg måske passe på hvad jeg siger. Min eks var Promoter i nogen måneder >_<
Tynd i handling, skåret HELT ind til benet. Alt for få informationer. og pludselige ting. for hurtigt/nemt overstået?
Fx Mikkelsens død og Den der blå dims der burde være way more overpowered.
Håber 2'eren fylder lidt ud i det. Men for mit vedkommende var det bare det at få det hele visualiseret. Man kender jo til dels historien. Det er bare dejligt at få det løftet væk fra fantasien og sat på et lærred ( tv ^^ )
Fx Mikkelsens død og Den der blå dims der burde være way more overpowered.
Håber 2'eren fylder lidt ud i det. Men for mit vedkommende var det bare det at få det hele visualiseret. Man kender jo til dels historien. Det er bare dejligt at få det løftet væk fra fantasien og sat på et lærred ( tv ^^ )
...Der ikke kan se noget galt i Bertel H "Flippet"
Manden påpejer at det ville være rart at være briefet før et interview så han kan kontakte folkene under ham.
Jeg synes ovenikøbet at han er meget rolig for en der står fredag aften og får spørgsmål han ikke kan svare på.
Han kommer på anden pladsen over folk der tager det roligt
1.
Manden påpejer at det ville være rart at være briefet før et interview så han kan kontakte folkene under ham.
Jeg synes ovenikøbet at han er meget rolig for en der står fredag aften og får spørgsmål han ikke kan svare på.
Han kommer på anden pladsen over folk der tager det roligt
1.
NioBe (20371) skrev:...der gerne vil ha ferie nu. LIGE NU!
Jeg har hele 3 dages ferie fra torsdag kl. 6..
Føler mig næsten magtfuld over at jeg får lov til at holde så lang tid fri.
Har forrsten kun købt 2 gaver so far :) Så jeg kommer sgu nok til at skulle "købe ind i arbejdstiden.."
Puha, håber ikke ekstrabladet læser det.
http://ekstrabladet.dk/112/article1474826.ece
...Der påpejer at ingen mand ville bruge et defekt kondom med vilje... det kan man jo få børn af :S
...Der påpejer at ingen mand ville bruge et defekt kondom med vilje... det kan man jo få børn af :S
...der er lettere irriteret over at han kører ud og skal reparere en computer efter aftale og der ingen er hjemme. Ringer så til hende og får at vide at hun lige fik lyst til at tage en tur i Bilka.
...der desuden undrer sig over personer der ikke tør/kan køre mere end 40kmt på en snedækket vej men, efter man har overhalet dem, kan ligge med 80kmt 2 meter bag en.
...der desuden undrer sig over personer der ikke tør/kan køre mere end 40kmt på en snedækket vej men, efter man har overhalet dem, kan ligge med 80kmt 2 meter bag en.
...der ville gøre jeg andre opmærksom på at man kan få the witcher til kun 4 euro på steam de næste 21 timer.
#20386 Hvordan blackouts? Blev du svimmel op til dem? Eller var det bare instant!
For det meste er blackouts konsekvensen af at der kommer for lidt ilt til hjernen, så jeg ville helt sikkert tale med lægen om det.
Der er nok bare tale om lavt blodtryk, men syntes 3 gange er lidt for meget.
Eventuelt ville jeg spise lidt lakrids for at se om det hjalp. (no shit..)
Vigtigst af alt, så kan du havde slået hovdet i dit fald, og du bør derfor tage den med ro i dag, og helst opsøge skadestuen/lægen.
For det meste er blackouts konsekvensen af at der kommer for lidt ilt til hjernen, så jeg ville helt sikkert tale med lægen om det.
Der er nok bare tale om lavt blodtryk, men syntes 3 gange er lidt for meget.
Eventuelt ville jeg spise lidt lakrids for at se om det hjalp. (no shit..)
Vigtigst af alt, så kan du havde slået hovdet i dit fald, og du bør derfor tage den med ro i dag, og helst opsøge skadestuen/lægen.
Det har jeg også besluttet mig for, og arbejdet var enige :) Bliver hentet senere og kørt til lægen..Mort (20387) skrev:Mon ikke du skulle blive i sengen indtil du har snakket med doktormanden ?
Ja, meget svimmel lige op til, men jeg husker ikke så meget udover det :/Norrah (20389) skrev:Hvordan blackouts? Blev du svimmel op til dem? Eller var det bare instant!
Magten (20390) skrev:Det har jeg også besluttet mig for, og arbejdet var enige :) Bliver hentet senere og kørt til lægen..
Held og lykke.
Min onkel havde noget tilsvarende for nogle år siden, og det var simpelthen pga stress.. ( Han skulle køre 2 ledende stillinger på en gang ) Så den type detaljer er vigtig at få lagt på bordet med det samme når du er hos lægen.
Det er jo lidt uheldigt, fordi når du har oplevet det her, og hvis lægen ikke kan finde ud af hvad der er sket, så bliver det med alt sandsynlighed klassificeret som epilepsi. Som i "I have no clue what is wrong with you" - og det er en ting du ikke ønsker på dit cv - Det vil sige at du med alt sansynlighed skal havde dit kørekort revurderet og alt muligt.
Så vi satser på Vitamin mangel, stress og/eller overbelastning. En Zebra i din alder, er ihvertfald usansynlig.
Magten (20392) skrev:Sjovt nok havde vi faktisk aftalt ikke at træne her til morgen.. Jeg tror det er mangel på træning! :D
Mangel på træning kan gøre sære ting ved en mand, f.eks. som spontant at vælge at løbe 15km i minus 10 grader som jeg gjorde sidste år.. :)
Men tag den med ro de næste par uger.. :)
Nå, lægen mente det er i forbindelse med at jeg er godt og grundigt, forkølet og har (haft) lidt feber de sidste par dage. Han rådede mig til at slappe lidt af det næste stykke tid og lægge mærke til hvordan jeg har det.. Og får jeg det igen skulle jeg kontakte ham :)
Magten (20394) skrev:Nå, lægen mente det er i forbindelse med at jeg er godt og grundigt, forkølet og har (haft) lidt feber de sidste par dage. Han rådede mig til at slappe lidt af det næste stykke tid og lægge mærke til hvordan jeg har det.. Og får jeg det igen skulle jeg kontakte ham :)
Altså det er da rart at han vurderer du ikke er døende :) Men er det ikke bare den smøre man får hver gang man er til lægen? Enten har man så tydelige symptomer på et eller andet at det egentlig burde kunne klares på apoteket, eller også får man at vide at man bare skal tage hjem og hvile sig lidt.
Eller er det bare mig der er blevet gammel og bitter her i mine unge dage? :P
Rasmus064 (20397) skrev:Du kigger på din bank konto og ser at du har brugt alt for mange penge de sidst 2-3 uger.
Tjah, jeg bruger nu ikke voldsomt mange flere penge i julen end resten af året. Der ryger da lidt til gaver, men ikke noget vildt. Tilgengæld sparer man jo mad, el og varme hele den uge man er på besøg hos forældrene :P
Hånter (20399) skrev:#98 En hel uge?! Du må da have spist søm! Max 2 dage, så er de ved at drive mig til vanvid!
Det pleger nu at gå udemærket, skal alligevel på arbejde mellem jul og nytår, så blir ikke 24/7 jeg ser dem, men hjem i min egen seng kommer jeg sku ikke.
Jeg er i øvrigt ham der glæder sig ih og åh so meget til at skulle med dsb tværs over landet imorgen http://ekstrabladet.dk/112/article1475620.ece >_<
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.