mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (20550) skrev:Hm interessant.
Men jeg er ikke på udkig efter en designer-lampe. Jeg leder efter en pæn lampe. Så det er ikke sådan en "Haha se jeg har en "Hvadhanhedder" lampe" Det er en "er den ikke flot, den skinner?" lampe ^^
Du kan altid lede efter nogle Kogle-lamper på Ebay, QXL og lokale genbrugsforretninger og marskendisere.
Ellers, så må du hellere end gerne købe den. De ser jo pisseflotte ud, og de vil bestemt imponere. Jeg ville slet ikke tale dig fra det, men blot give dig mit syn på sagen. Hvis du kan lide dem, så køb dem. :)
vandfarve (20551) skrev:Jeg ville slet ikke tale dig fra det,
Didn't think so ^^ Jeg skal nok få talt mig selv fra det :D Det er way for mange penge for en pære holder ;D
Måske hvis det kommer løn bonus
Undrer jeg mig også over.. Det er simpelthen så dumt.. Det er lige før det slår Frogger-tossen..Ronson (20553) skrev:det her kan blive ved med at ske
... Der lige har solgt sin bil.
... Der nu skal til at kigge sig om efter en ny cykel. Nogen anbefalinger?
vandfarve (20557) skrev:For det første gang bruges følgende sætning uden nogle seksuelle eller andre anstødende undertoner: Pics or it didn't happen! :)
No kiddin, de er faktisk hvad de kalder den nogle steder :P
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=3...
Colapusheren (20559) skrev:... Der lige har solgt sin bil.
Bor du i byen eller på landet? En broadway avenue er lækker, men der bliver virkelig stjålet mange af dem, især i de større byer. Min søster fik stjålet sin i Odense for nylig, men jeg tror nu mere, det var vandfarve, som forsøgte sig på et kikset forsøg på kontakt med hende ^^
NioBe (20562) skrev:No kiddin, de er faktisk hvad de kalder den nogle steder :P
Jeg mente de billeder, som du har taget med objektivet, frøken.
Systran (20563) skrev:Colapusheren (20559) skrev:... Der lige har solgt sin bil.
Bor du i byen eller på landet? En broadway avenue er lækker, men der bliver virkelig stjålet mange af dem, især i de større byer. Min søster fik stjålet sin i Odense for nylig, men jeg tror nu mere, det var vandfarve, som forsøgte sig på et kikset forsøg på kontakt med hende ^^
Hun ser også vildt godt ud, hende Sørenline.
vandfarve (20564) skrev:NioBe (20562) skrev:No kiddin, de er faktisk hvad de kalder den nogle steder :P
Jeg mente de billeder, som du har taget med objektivet, frøken.
Det må vente, de billeder jeg har er private ;)
Systran (20563) skrev:Bor du i byen eller på landet? En broadway avenue er lækker, men der bliver virkelig stjålet mange af dem, især i de større byer. Min søster fik stjålet sin i Odense for nylig, men jeg tror nu mere, det var vandfarve, som forsøgte sig på et kikset forsøg på kontakt med hende ^^
Bor i byen, så det skal være en form for citybike. Har egentlig forelsket mig i en Avenue, men de bliver, som du siger, stjålet meget nemt. (Kender en der lige har fået stjålet sin 3. Avenue) Jeg forestiller mig noget i samme stil, selvom en smule billigere ikke ville være dårligt :)
Hvis du ikke skal forcere så mange bakker til daglig kan jeg anbefale en Centurion uden gear og med skivebremser. Så har du en cykel der virkelig er stabil og ikke super dyr, samt der er ikke er mange der gider stjæle en cykel uden gear. Desuden slipper man for alt den energi der går tabt i indvendige gear. Det er ikke for alle, men jeg syntes det er den bedste løsning når man ikke har råd til en avenue ;)
Jeg ville personligt mega gerne have en Broadway XM i sort med det røde kranksæt, nøøørj den cykel er bare savl!
Jeg ville personligt mega gerne have en Broadway XM i sort med det røde kranksæt, nøøørj den cykel er bare savl!
Ville da være et skarn hvis jeg ikke anbefalede mit bedste cykelkøb nogensinde.
Og nej, det er bare en normal racer.
Ligemeget om du bor på landet eller i byen.. dette er det mest kompromiløse valg :)
Ligemeget om du bor på landet eller i byen.. dette er det mest kompromiløse valg :)
OxxY (20500) skrev:1800kr for en sortmalet træplade? Daaamn...
Ligeså hurtig som jeg kunne komme hjem og måle op om der er plads... ligeså hurtig er bordet forsvundet fra deres sortiment ^^
Sådan en købte min storebror også her i efteråret.. Virkelig en lækker cykel..Norrah (20571) skrev:Ville da være et skarn hvis jeg ikke anbefalede mit bedste cykelkøb nogensinde.
...Der har en cykel der ikke har flyttet sig siden jeg flyttede til esbjerg ( Cyklede på work første dag efter jeg flyttede. ) Men alligevel. Det stinker. Men jeg bryder mig ikke så voldsomt meget om at komme svedene på arbejde >_<
Norrah (20571) skrev:Ville da være et skarn hvis jeg ikke anbefalede mit bedste cykelkøb nogensinde.
Tjah, den skal jo stå indenfor og holdes extra meget ved lige. Det er sku ikke noget for mig til hverdag, det er det alt for dyrt og besværligt til. Det er sikkert en super lækker cykel til længere ture, men kompromiløst, bestemt ikke ;)
Jeg har altid brugt den billige MB fra Harald Nybord til ca. 1k. Jeg har købt to cykler på, I think, 6 år.
Norrah (20580) skrev:Har vasket den en gang, og smurt den et par gange.. ellers ikke noget.
Fair nok, har den til at stå på toilettet lige her og nu, men det er kun pga. tendensen til hærværk i denne tid.
Så må vi jo håbe den holder med tiden :p Alt andet end at smide den hos cykelhandleren når den ska ha nye dæk (og evt kæde) er for meget vedligholdelse for mig :D Efter en 4-5 år er krank, bremser etc slidt op og så er det for dyrt at skifte delene ud iforhold til at købe en ny :P
HVis jeg kørte lange ture ville jeg 100% foretrække en lækker Trek
...der venter på at få $300.000.000.000.000 ind af døren en af de næste par dage.
...der glæder sig til at kunne kalde sig multibillionær.
...der glæder sig til at kunne kalde sig multibillionær.
... der påpeger overfor Magten, at dette år i det hele taget startede skidt.
Indeed! :(zin (20587) skrev:... der påpeger overfor Magten, at dette år i det hele taget startede skidt.
...der nu har holdt frokost.. Første gang i 4½ time jeg fjerne telefonen fra øret..
...der frygter de næste 4 timer..
Dagen bliver da bare bedre og bedre!Mail skrev:The following is the breakdown of your refund for this item:
Item Refund: £0.05
Item Tax Refund: £0.01
Your refund is being credited as follows:
Visa Credit Card [ending with XXXX]: £0.06
These amounts will be returned to your payment methods within 10 business days.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.