mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
gnarfsan (26851) skrev:Det er nemt at finde et sted, hvor du kan få dem brugt, men helt gratis, hvis du selv gider at fange dem.
"brugt" oO
de kan nogle gange også fås gratis, selvom de er tamme :P det aller billigste ved at få rotter, er faktisk selve rotterne.
Porre: chinchillaer er også en mulighed :D men de kræver da vist lidt mere?
vandfarve (26852) skrev:... der skal på fræk man-date med Ronson i aften.
Hvad skal jeg have på?
Hvis det skal gå stærkt...
Elskov (26854) skrev:Porre: chinchillaer er også en mulighed :D men de kræver da vist lidt mere?
Lyder ikke specielt krævende. ifølge min søs.
Korrekt de skal ha et en skål ekstra fint sand til at bade i stillet frem 2-3 gange om ugen, og det er noget svineri hvis man ikke har et gulv der er nemt at feje ^^
men ellers tror jeg ikke.
De er nattedyr.. så larmer dejlig meget når man skal sove ;D
Magten (26848) skrev:...der også engang har fået kys på kinden af lækre Jens :/
Men hvem har ikke det efterhånden? :D
gnarfsan (26868) skrev:Har du en kollega der fortjener det, da?
Skal jeg være helt ærlig? Nej, egentlig ikke. En af praktikanterne er røvlækker, men det er nok ikke velset at lave en Clinton.
Desuden arbejdede jeg før sammen med en MILF, som jeg blev lidt lun på. Den tidligere piccoline var heller ikke dårlig (føromtalte F.), men hun er også long gone.
Det var vist nok vandfarve uden filter.
Hint hint: Der er en grund til piccoliner og praktikanter findes.vandfarve (26872) skrev:Skal jeg være helt ærlig? Nej, egentlig ikke. En af praktikanterne er røvlækker, men det er nok ikke velset at lave en Clinton.
Desuden arbejdede jeg før sammen med en MILF, som jeg blev lidt lun på. Den tidligere piccoline var heller ikke dårlig (føromtalte F.), men hun er også long gone.
Det var vist nok vandfarve uden filter.
Vi insinuerede aldrig, at den er stjålen. Hvorfor bringer du det på banen? Hmm...
Vi insinuerede aldrig, at den er stjålen. Hvorfor bringer du det på banen? Hmm...
... Du har misforstået.
med force mener jeg THE force
du kunne simply ha udvidet hullet.
Ville ha løst dit problem.
med force mener jeg THE force
du kunne simply ha udvidet hullet.
Ville ha løst dit problem.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.