mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... som efterhånden er blevet glad for FOX News TV News. Der er altså nogle gode debatprogrammer og seriøs reflektion over politik. Fanme rart at der findes medier i danmark der kan lave tv der ikke handler om sensation og ligegyldig personfnidder. Selvom det kun er en brøkdel af deres sendetid.
...der lige har fundet ud af jeg kan købe Microsoft Office Professional Plus 2010 for $9.95.. Home Use Program ftw
Magten (26912) skrev:...der lige har fundet ud af jeg kan købe Microsoft Office Professional Plus 2010 for $9.95.. Home Use Program ftw
Jeg føler mig fristet til atgive dig en flamebait fordi jeg ikke kan :\ Ville gerne gi 10usd for word+excel alene :P
Magten... Du skal betale SKAT af produktets fulde pris.. som er €699
"Firmagoder" som denne skal beskattes @skat
Jeg bruger meget sjældent Office, men til $10 kan man jo næsten lige så godt købe det :)OxxY (26913) skrev:Jeg føler mig fristet til atgive dig en flamebait fordi jeg ikke kan :\ Ville gerne gi 10usd for word+excel alene :P
Overvejer lidt om jeg skal ofre $10 ektra på 2011 til OSX også :D
Fesent så gider jeg da ikke :(SlettetBruger (26914) skrev:Magten... Du skal betale SKAT af produktets fulde pris.. ~1400kr
XorpiZ (26917) skrev:Gælder det ikke kun hvis det ikke er alle i firmaet, der får tilbuddet?
Firmaet er nød til at tilmelde sig = alle kan få det :D
Stephen Hawking (26921) skrev:...that fucking loves the smell of nuclear decay in the morning. May I join you?
Nu er det så ikke i det sted i Japan, jeg har planer om at besøge. Men jo du er velkommen til at tage med hvis du så gerne vil op og se det "fiiiine" kraftværk.
SlettetBruger (26914) skrev:Magten... Du skal betale SKAT af produktets fulde pris.. som er €699
Har du kilder på dette? Jeg har ikke kunnet finde én, der bekræfter dette, så jeg vil meget gerne høre, hvor du ved det fra, da jeg oprigtigt er i tvivl om det.
Jeg fandt den her afgørelse:vandfarve (26924) skrev:SlettetBruger (26914) skrev:Magten... Du skal betale SKAT af produktets fulde pris.. som er €699
Har du kilder på dette? Jeg har ikke kunnet finde én, der bekræfter dette, så jeg vil meget gerne høre, hvor du ved det fra, da jeg oprigtigt er i tvivl om det.
http://www.skat.dk/skat.aspx?oId=1909318&vId=0...
Magten (26926) skrev:Jeg fandt den her afgørelse:vandfarve (26924) skrev:SlettetBruger (26914) skrev:Magten... Du skal betale SKAT af produktets fulde pris.. som er €699
http://www.skat.dk/skat.aspx?oId=1909318&vId=0...
Åh, fuck!
Indberetter min arbejdsgiver det automatisk?
FYI lader det ikke til, at vores økonomimedarbejder holder styr på, hvem der benytter sig af tilbuddet, så kan vi godt "lade" som intet, lukke øjnene, glemme det hele og krydser fingre for, at SKAT ikke opdager noget?
Så vidt jeg kunne læse mig til indberetter MS det til din arbejdsgiver, men hvad der bliver gjort derfra er vel så op til firmaet.vandfarve (26928) skrev:Åh, fuck!
Indberetter min arbejdsgiver det automatisk?
FYI lader det ikke til, at vores økonomimedarbejder holder styr på, hvem der benytter sig af tilbuddet, så kan vi godt "lade" som intet, lukke øjnene, glemme det hele og krydser fingre for, at SKAT ikke opdager noget?
http://www.microsofthup.com/bulk/terms.aspx?culture=da-DK skrev:De accepterer også, at Microsoft® videregiver oplysninger til Deres arbejdsgiver om Deres køb under MSHUP (som er nødvendige og relevante for at lette Deres arbejdsgivers overholdelse af MSHUP-programkravene og eventuelle ansættelsesgoder, skat eller rapporteringsforpligtelse, som De eller Deres arbejdsgiver har i forbindelse med Deres køb under MSHUP).
Mnc_ (26939) skrev:...der mener at det er bedre at betale halv pris til skat, end at betale fuld pris til MS.
... men det er endnu bedre at købe en mindre pakke til ca. 1.000 kroner, når man er studerende, end at skulle betale skat af ca. 4.000 kroner.
I fail. Indeed, I fail.
MiniatureZeus (26941) skrev:Hvis man betaler multimedieskat, dækker den så ikke?
Nej, MMSkat er den skat du betaler Staten for den service, som er at du får lov til at bruge din pc hjemmefra!
...hvis chef lige lavede accidental lockdown på hele firmaer.
Alle automatiske døre, porte.. lukket og låst "PÅSKEFERIE NU" xD
Det er sku lidt sejt.
Alle automatiske døre, porte.. lukket og låst "PÅSKEFERIE NU" xD
Det er sku lidt sejt.
Jo, en Hero. Men den ødelagde jeg i december og købte en iPhone 4.. En stor fejl ^^gnarfsan (26945) skrev:Hvaeh... havde du ikke en Android telefon?
Det er også min tanke i øjeblikket, men jeg vil gerne vente så lang tid som muligt så der kommer nogle nye modeller at vælge imellem :)SlettetBruger (26946) skrev:Det er en rigtig WP7 telefon du skal ha Magten...
Går det godt med skoene?
Det går fint, havde dem på på arbejdet igår og folk gloede godt nok :D De er rare og behagelige at gå i, men løb har jeg ikke vænnet mig til endnu. Det hænger måske sammen med at jeg altid har gået og løbet meget på hælene..
Magten (26947) skrev:Det går fint, havde dem på på arbejdet igår og folk gloede godt nok :D De er rare og behagelige at gå i, men løb har jeg ikke vænnet mig til endnu. Det hænger måske sammen med at jeg altid har gået og løbet meget på hælene..
Nice.
I 'vores' verden hedder Tirsdag; Toesock Tuesday. Og det er dagen hvor jeg går i regnbuefarvede sokker ^^ Den er sku sjov når man kommer tidligt ned i kantinen mens alle de store smede sidder og spiser. Fuck nogen kommentare man får :D
Classic er heller ikke den bedste løbesko, er den ikke hård bag på hælen hvor den 'gnidder' imod? kan kun forestille mig det gir vabler hvis man ikke passer på :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.