mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mnc (30549) skrev:Du får dig noget af en backlog så. :P
Intet problem. Han er (semi)fysiker, så han kan bruge tiden to gange.
... som har et sjovt eksperiment i tankerne, og den bliver helt sikkert realiseret hen over weekenden, sååå...
lulz (mest for mig) comin' to a newz.dk near you the 26th
lulz (mest for mig) comin' to a newz.dk near you the 26th
MiniatureZeus (30556) skrev:Det er derfor man opfundet taxaer!
Har jeg desværre ikke råd til. Har kun lige nok til at klare sommerferien (hvor jeg skal flytte til Aalborg).
pewbe (30558) skrev:Har jeg desværre ikke råd til. Har kun lige nok til at klare sommerferien (hvor jeg skal flytte til Aalborg).
..det er derfor der findes offentlig transport!
MiniatureZeus (30561) skrev:..det er derfor der findes offentlig transport!
Som også er allerhelvedes dyrt (Det har jeg da egentlig råd til. Men jeg har hue på, jeg er ligeglad!)
drbravo (30562) skrev:#59
Hvilken gigtmedicin?
50 mg diklofenak. Vagtlægen siger at næste skridt (som han ikke vil tage...) er et morfinpræparat. Så nu græder hun af smerte, har is på kinden og er hævet vildt op i løbet af dagen. En skam hun først gav op overfor smerten (og fortalte mig hvordan hun havde det) efter kl. 16.00, og dermed efter tandlægen lukkede :(
Daniel-Dane (30560) skrev:In the old days we just paid a visit to the blacksmith.
Har de åbent efter kl. 23? :)
Alrekr (30564) skrev:drbravo (30562) skrev:#59
Hvilken gigtmedicin?
50 mg diklofenak. Vagtlægen siger at næste skridt (som han ikke vil tage...) er et morfinpræparat. Så nu græder hun af smerte, har is på kinden og er hævet vildt op i løbet af dagen. En skam hun først gav op overfor smerten (og fortalte mig hvordan hun havde det) efter kl. 16.00, og dermed efter tandlægen lukkede :(
Har de åbent efter kl. 23? :)
Giv hende en flad på den anden kind.. Så glemmer hun smerten i tanden
wc4 (30567) skrev:#Alrekr:
Kan godt lide at i stedet for at støtte hende, vælger du at sidde ved computeren. Go' stil - hun skulle jo nødig blive forvænt!
Jeg sad ved computeren de gange hun 1) ikke orkede min opmærksomhed eller 2) når hun var i mindre smerter. Ellers var jeg der hele tiden. Omvendt skulle jeg klare mig selv, da det var min tand som gjorde ondt...
vandfarve (30568) skrev:Der findes døgnåbne tandlæger, der dækker hele landet, selvom der er pokkers langt imellem dem.
Spørg dog ikke til prisen.
Ikke i Odense. Og det er ikke nemt at komme noget sted hen uden bil :/
Anyways, det viste sig, at det var en 4 x rodbehandlet rod, som var flækket, og som var skyld i en stor infektion og smerterne. Tanden (og roden!!) blev fjernet, og fruen er på penicillin nu. Tandlægen kunne godt forstå hvis det havde været ulideligt.
Alrekr (30570) skrev:Det skal jeg huske til næste gang, tak for at spilde din genialitet på mig!!
Det var da så lidt. Det er min store erfaring der gør jeg er så fandens klog.
...der lige prøver igen. 3.gang er lykkens gang, ik? Nogle der kan anbefale et godt bundkort til denne CPU? http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4...
vandfarve (30575) skrev:XorpiZ (30574) skrev:.. der har en iMac fra slut 09 stående med en defekt harddisk.
.. der hjertens gerne ville tage siden af kabinettet og skifte den... nå nej :<
You gain some, you lose some.
Hvad er det man "gainer" i det her tilfælde?
Og kan man nogen fortælle mig hvorfor helvede jeg ikke kan starte "Apple Hardware Test" ved at holde D i bund? Eller hvorfor jeg ikke kan skubbe OSX dvd'en ud?
Lortemaskine :(
XorpiZ (30576) skrev:vandfarve (30575) skrev:XorpiZ (30574) skrev:.. der har en iMac fra slut 09 stående med en defekt harddisk.
.. der hjertens gerne ville tage siden af kabinettet og skifte den... nå nej :<
You gain some, you lose some.
Hvad er det man "gainer" i det her tilfælde?
Og kan man nogen fortælle mig hvorfor helvede jeg ikke kan starte "Apple Hardware Test" ved at holde D i bund? Eller hvorfor jeg ikke kan skubbe OSX dvd'en ud?
Lortemaskine :(
Hold museknappen nede, mens du tænder for den, så ryger dvd'en ud.
Desuden, Held og lykke..
True dat.
Nå, det ser ud til, at Jobs har slået mig. Jeg kan ikke starte Apples Hardware Test ved at holde D i bund, jeg kan ikke få dvd'en (tak for forslaget MZ) ud med musen, jeg kan ikke få den ud via terminalen, jeg kan ikke geninstallere OSX, jeg kan intet gøre.
Man burde sgu sende en sviner til Jobs for at lave sådan en gang pis. Man er _tvunget_ til at bøje sig forover, aflevere sin pc hos nærmeste Apple-forhandler og så ellers betale hvad end de kræver for at få sin pc igen. Ffs!
Nå, det ser ud til, at Jobs har slået mig. Jeg kan ikke starte Apples Hardware Test ved at holde D i bund, jeg kan ikke få dvd'en (tak for forslaget MZ) ud med musen, jeg kan ikke få den ud via terminalen, jeg kan ikke geninstallere OSX, jeg kan intet gøre.
Man burde sgu sende en sviner til Jobs for at lave sådan en gang pis. Man er _tvunget_ til at bøje sig forover, aflevere sin pc hos nærmeste Apple-forhandler og så ellers betale hvad end de kræver for at få sin pc igen. Ffs!
XorpiZ (30579) skrev:True dat.
Learning by doing...
Terra - Så kan du lære at købe Crapple...
MiniatureZeus (30578) skrev:Hold museknappen nede, mens du tænder for den, så ryger dvd'en ud.
Kom ikke og sig at det ikke er intuitivt.
Daniel-Dane (30588) skrev:drawboardz.newz.dk er det største drawboard i verden.
Nu mente jeg noget lidt lige som Flockdraw
...der lige har bestået sin Teori-prøve for Kørekort.
...som bliver 18 imorgen.
...der håber at han snart får tid omkring køre-prøve.
...som spiser kiks.
...som har ferie i uge 28,29 og 30.
...som skal på skole i uge 31.
...som fik tidelig fri fra arbejde.
...som keder sig.
...som spiser kiks.
...som keder sig.
mikk4237880 (30592) skrev:...der lige har bestået sin Teori-prøve for Kørekort.
...som spiser kiks.
...som keder sig.
TMI
Alrekr (30594) skrev:mikk4237880 (30592) skrev:...der lige har bestået sin Teori-prøve for Kørekort.
...som spiser kiks.
...som keder sig.
TMI
Uddybning af TMI??
Elskov (30598) skrev:... der craver popcorn :O
... der endelig fik taget sig sammen til at gøre rent, men så sidder der to turtelduer og spiser i fællesrummet -.- vil ikke begynde at støvsuge lige op ad dem... damn, jeg glæder mig til at få mit helt eget sted..
Hvis du sætter der ind helt tæt ved siden af dem og flirter voldsomt med den ene af dem (Du må selv vælge hvem), så fordufter de nok hurtigt... Så kan du komme til at støvsuge uden at det virker akavet foran dem !
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.