mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Rasmus064 (30497) skrev:Hvis det var uden femfinger sko ville jeg have været imponeret.
Det var IKKE i femfingersko.. Så der må jeg 'skuffe' dig - værsgo at være imprægneret.
15km/t .. jeg er happy :)
http://connect.garmin.com/activity/93738741
Daniel-Dane (30511) skrev:Der står jo det samme, hurr herp derp du skal have en "Gentagelse"!
FYP
Tilføjede et meget manglende "Så"
...som tænkte hvorfor sidter man en hjemmeside op til dette: http://nyan.cat/
mikk4237880 (30516) skrev:...som tænkte hvorfor sidter man en hjemmeside op til dette: http://nyan.cat/
Hvad, en tæller, en full-screen JS og en loopet mp3? Basic stuff, bro. Og man gør det fordi det er fedt :3
Jeg håbede ellers, at SlettetBruger ville fange referencen. Det gjorde han så ikke.Magten (30513) skrev:DD har vist glemt at man kan se hans rettelser.SlettetBruger (30512) skrev:FYP
Tilføjede et meget manglende "Så"
Sorry.
Men er sikker på det var sjovt :-)
Der er på arbejde efter nye arbejdstider 7-15. fint nok.
Skal 'sælge' et par Fivefingers til en kollega idag - han klager over ondt i foden når han har sko på ( han har lige løbet en 100km 'marathon' ) men hvis han går i bare tæer er det ikke et problem... Fivefingers to da rescue ;)
Så håber jeg han bryder sig om sandfarve eller Blå cameo farve :D
Men er sikker på det var sjovt :-)
Der er på arbejde efter nye arbejdstider 7-15. fint nok.
Skal 'sælge' et par Fivefingers til en kollega idag - han klager over ondt i foden når han har sko på ( han har lige løbet en 100km 'marathon' ) men hvis han går i bare tæer er det ikke et problem... Fivefingers to da rescue ;)
Så håber jeg han bryder sig om sandfarve eller Blå cameo farve :D
.. som ENDELIG har fundet noget brugbart at bruge en tablet til, hvor en alm. bærbar ville være mindre praktisk..
http://www.b.dk/tech/saa-er-den-her-endelig-ipad-h...
vandfarve (30538) skrev:... der er hos lægen. Åh Christ.
Er det ikke bare et rutine eftersyn, hvor doktormanden lige tjekker at klokkeværket og prostata er iorden?
Lægeerklæring.
Skandia frygter åbenbart, at jeg falder død om (igen), hvorfor jeg netop har været på pinebænken til et krydsforhør med alle mulige, pinlige spørgsmål.
Klokkeværket blev misbrugt, ja, men min prostata blev heldigvis sprunget over.
Og selvfølgelig var lægen et sødt, ungt, charmerende pigebarn. Muligvis en norsk jette, flickar eller hvad de nu kalder sig.
Skandia frygter åbenbart, at jeg falder død om (igen), hvorfor jeg netop har været på pinebænken til et krydsforhør med alle mulige, pinlige spørgsmål.
Klokkeværket blev misbrugt, ja, men min prostata blev heldigvis sprunget over.
Og selvfølgelig var lægen et sødt, ungt, charmerende pigebarn. Muligvis en norsk jette, flickar eller hvad de nu kalder sig.
Norsk Jette siger du? Jeg går ud fra du mener hende på første billede.
Du har en sær smag i kvindfolk.
vandfarve (30543) skrev:Skandia frygter åbenbart, at jeg falder død om (igen),
Er du ikke allerede død? Eller er det bare en almindelig misforståelse her på forummet... I så fald kan de jo være ligeglade :-)
vandfarve (30543) skrev:Klokkeværket blev misbrugt, af et sødt, ungt, charmerende pigebarn.
Lad mig gætte... konsultationen kostede 400 kr, som du naturligvis fik dækket af staten, dit heldige asen :-\
Zhadow (30546) skrev:Er du ikke allerede død? Eller er det bare en almindelig misforståelse her på forummet... I så fald kan de jo være ligeglade :-)
Uanset hvad er jeg forsikret hos dem, men det kan godt være, at det bliver en kort fornøjelse for begge parter.
Zhadow (30546) skrev:Lad mig gætte... konsultationen kostede 400 kr, som du naturligvis fik dækket af staten, dit heldige asen :-\
Dunno. Skandia betaler heldigvis konsultationen, ellers ville jeg også have nægtet.
Hun tog det ret pænt, da jeg smed bukserne. AaaaAAAaaanyways...
Daniel-Dane (30489) skrev:Hvad kom du op i?
Inertimoment og partikelfysik. Afsindigt heldigt! :D
...der nok er semifyldt med sprit de næste dage, og derfor ikke rater jer så meget som normalt :P
Eh?fjols (30545) skrev:Norsk Jette siger du? Jeg går ud fra du mener hende på første billede.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.