mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
fjols (30452) skrev:Du hentyder nærmest til at vidunderet Rebecca Black ikke er [url=
Blasfemi!
Er dit hjem indhyllet i plakater af hende dersens Rebecca Black?!
Hvordan kan du tvivle?NioBe (30453) skrev:fjols (30452) skrev:Du hentyder nærmest til at vidunderet Rebecca Black ikke er [url=
Blasfemi!
Mnc (30454) skrev:Hvordan kan du tvivle?NioBe (30453) skrev:fjols (30452) skrev:Du hentyder nærmest til at vidunderet Rebecca Black ikke er [url=
Blasfemi!
Sry, er kun 95% sikker... Ville godt lige have de sidste 5% med. Vil være, helt HELT sikker.
NioBe (30455) skrev:Mnc (30454) skrev:Hvordan kan du tvivle?NioBe (30453) skrev:fjols (30452) skrev:Du hentyder nærmest til at vidunderet Rebecca Black ikke er [url=
Blasfemi!
Sry, er kun 95% sikker... Ville godt lige have de sidste 5% med. Vil være, helt helt helt HELT HELT one HELT sikker.
Hvorfor skal I hele tiden citere hinanden?Mnc (30456) skrev:NioBe (30455) skrev:Mnc (30454) skrev:Hvordan kan du tvivle?NioBe (30453) skrev:fjols (30452) skrev:Du hentyder nærmest til at vidunderet Rebecca Black ikke er [url=
Blasfemi!
Sry, er kun 95% sikker... Ville godt lige have de sidste 5% med. Vil være, helt helt helt HELT HELT one HELT sikker.
Daniel-Dane (30457) skrev:Hvorfor skal I hele tiden citere hinanden?Mnc (30456) skrev:NioBe (30455) skrev:Mnc (30454) skrev:Hvordan kan du tvivle?NioBe (30453) skrev:fjols (30452) skrev:Du hentyder nærmest til at vidunderet Rebecca Black ikke er [url=
Blasfemi!
QFT
Edit: It finally failed.
Daniel-Dane (30457) skrev:Hvorfor skal I hele tiden citere hinanden?Mnc (30456) skrev:NioBe (30455) skrev:Mnc (30454) skrev:Hvordan kan du tvivle?NioBe (30453) skrev:Er dit hjem indhyllet i plakater af hende dersens Rebecca Black?!
Hvad mener du?
...Der scorede gode point ved en af mine favorit tøser i Indkøb, ved at lave jordbær overtrukken i lade til hende.
Bonus!
Bonus!
Jeg sku' fandeme ikke æde jordbær, som en eller anden stodder havde stået derhjemme og dyppet i chokolade.
SlettetBruger (30463) skrev:ved at lave jordbær overtrukken i lade til hende.
Ja, hvor overtrækker man ellers jordbær i synderjylland...
Caek of Doom (30469) skrev:...der skal til eksamen i morgen!
Spild af tid. Du dumper bare alligevel.
(Anbefalet rating: Informativ eller Relevant)
Zhadow (30467) skrev:Ja, hvor overtrækker man ellers jordbær i synderjylland...
Bor ikke i sønderjylland...
MiniatureZeus (30470) skrev:Spild af tid. Du dumper bare alligevel.
(Anbefalet rating: Informativ eller Relevant)
Nah, det tror jeg nu ikke jeg gør..
vandfarve (30476) skrev:Roofies!
Og for at tale om noget helt andet, der på ingen måde relaterer til citatet: Hvordan vil du have din kaffe?
Jeg har Nescafé, der vistnok gik i dato for et års tid eller to siden. Jeg spiste mandler i lørdags - så jeg kan da se, om jeg kan harke lidt op. Jeg garanterer bare ikke for, at de er crunchy. Krydrerede ja, crunchy, not so much.
pewbe (30429) skrev:...der skal til eksamen i fysik kl 13.
...der får hue på kl 14 ^^
...der lavede et 12-tal i fysik :O
Hvad kom du op i?pewbe (30487) skrev:pewbe (30429) skrev:...der skal til eksamen i fysik kl 13.
...der får hue på kl 14 ^^
...der lavede et 12-tal i fysik :O
inb4 tøhø i make funneh joke
Irrelevant? Når Ronson gør det, er det Informativ.Daniel-Dane (30486) skrev:
I hate you, MZ, not just because you're a mod on the MC server!
Jo, men sætningen giver stadig ingen mening.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.