mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
LinguaIgnota (30700) skrev:Du er sådan et dejligt, simpelt menneske.
Ditto. Jeg har stor respekt for at du æder noget, der smager så hæsligt for at øge din sociale status hos ligesindede. Du er i sandhed en soldat!
Power to pompousness!
Vi kan jo ikke allesammen stille os tilfredse med at dyppe snuden i truget og inhalere. Det virker muligvis snobbet på udeforstående, at jeg sådan ynder at spise med kniv og gaffel, men sådan er jeg bare indrettet.
LinguaIgnota (30703) skrev:Det virker muligvis snobbet på udeforstående, at jeg spiser klamt mad fordi det har et franskt navn, men sådan er jeg bare indrettet.
Sådan, det var lige ved at smutte der.
Onkel:
Hvis din idé af mørbrad er, at den skæres til bøffer og steges indtil de er godt læderagtigte, så ja, så er mørbrad standard og kedelig.
Hvis du derimod synes at kødet er for nederen til at blive brugt i madlavning, så er der jo noget galt i dit hoved, og du bør lære at lave mad.
Hvis din idé af mørbrad er, at den skæres til bøffer og steges indtil de er godt læderagtigte, så ja, så er mørbrad standard og kedelig.
Hvis du derimod synes at kødet er for nederen til at blive brugt i madlavning, så er der jo noget galt i dit hoved, og du bør lære at lave mad.
...der netop er vendt hjem efter en dag på skydebanen.
...der desværre kun fik skudt med M/95, da der var problemer med både M/62 og M/04.
...der til gengæld pwnede med M/95.
...der første gang han skød M/95 og optisk sigte, på trods af at det er mange år siden han sidst har skudt, skød 18/20 på 200m og 1/2 til 1/4 mål.
...der første gang han skød M/95 med mekanisk sigte, fik lov til at skyde sammen med nogle der tog prøven, skød så godt, at han ville have gennemført samme prøve, hvis han havde stillet op og faktisk bedre end halvdelen af de andre, som har haft en del længere træning.
...der desværre kun fik skudt med M/95, da der var problemer med både M/62 og M/04.
...der til gengæld pwnede med M/95.
...der første gang han skød M/95 og optisk sigte, på trods af at det er mange år siden han sidst har skudt, skød 18/20 på 200m og 1/2 til 1/4 mål.
...der første gang han skød M/95 med mekanisk sigte, fik lov til at skyde sammen med nogle der tog prøven, skød så godt, at han ville have gennemført samme prøve, hvis han havde stillet op og faktisk bedre end halvdelen af de andre, som har haft en del længere træning.
...der synes at det er interessant at hackere angriber hackere, som man ser det med LulzSec, The Jester og A-team...
#17/19: Det lyder som om der er gået en virus ind - det lyder i hvert fald som et problem en virus-ramt Windows-maskine kunne have :)
:O
Troede det var problemfrit at have Mac :O
Magten (30719) skrev:Ja jeg tænker også noget i den stil.. Men tror sgu bare jeg giver den en reinstall.. Orker ikke at begynde og fejlfinde på det :D
:O
Troede det var problemfrit at have Mac :O
Magten (30719) skrev:Ja jeg tænker også noget i den stil.. Men tror sgu bare jeg giver den en reinstall.. Orker ikke at begynde og fejlfinde på det :D
Har du ikke support på den?
...der i minecraft vågnede op til et stykke bacon udenfor døren. Hvorfor kan den virkelige verden ikke være mere so MC :-(
Magten (30715) skrev:Hvorfor? Fordi jeg synes det var for varmt til at køre i bil i 5 timer med sko på. Skide barfodspjat :(
Du kan tage fivefingers på ;)
Nope :)Zhadow (30720) skrev:Har du ikke support på den?
Som den kære vandfarve så fint siger, så kan det på ingen måde lade sig gøre! :DAlrekr (30721) skrev:#17/19: Det lyder som om der er gået en virus ind - det lyder i hvert fald som et problem en virus-ramt Windows-maskine kunne have :)
Ikke altid :DAlrekr (30721) skrev:Troede det var problemfrit at have Mac :O
Men en lille update: Nu virker Spotlight søgninger.. Skulle man virkelig gå igang med at fejlsøge på det istedet for at vælge den nemme løsning? :)
Havde dem ikke med :PSlettetBruger (30722) skrev:Du kan tage fivefingers på ;)
...Der muligvis har gjort noget dumt
Danske netbank var nede... men kom op igen.. i et forsøg på at logge på kommer den og vil ha allowed noget java.. noget som jeg siger ukritisk ja til da jeg vidste der lige har været en opdatering.
Så popper min antivirus op og klager over det. og siger Fuckit. Chrome siger forbindelsen til Dnetbank er sikker så går ud fra det bare er en hjerneblødning og dismisser den.
hmmm
Nevermind
Danske netbank var nede... men kom op igen.. i et forsøg på at logge på kommer den og vil ha allowed noget java.. noget som jeg siger ukritisk ja til da jeg vidste der lige har været en opdatering.
Så popper min antivirus op og klager over det. og siger Fuckit. Chrome siger forbindelsen til Dnetbank er sikker så går ud fra det bare er en hjerneblødning og dismisser den.
hmmm
Nevermind
DanskeBank skrev:Man kan opleve at DanID certifikatet skal fornyes ved logon med NemID. Klik 'Run' til certifikater udstedt fra Nets DanID, hvis boksen kommer frem.
...der ringede til 3's kundeservice. Der kom igennem efter godt og vel 20 minutter. Der efter kort ordveksling blev sat på hold i yderlige mindst 10 minutter. Herefter fortsatte samtalen:
Sup: Så er jeg tilbage.
Mig: Hej igen
Sup: Hallo?
Mig: Hallo
Mig: Hallo, kan du høre mig?
Sup: Nej. (???)
Mig: Hallo?
Sup: Nå, så bliver jeg desværre nødt til at lægge på. Hey hey!
Nej man kan ikke sige hvad man er nået frem til eller i det mindste ringe tilbage, når kunden har ventet i over en halv time. Lorteservice.
I det mindste kan man skriv til supportmail. Ventetid: 4 dage.
Sup: Så er jeg tilbage.
Mig: Hej igen
Mig: Hallo
Mig: Hallo, kan du høre mig?
Sup: Nej. (???)
Mig: Hallo?
Sup: Nå, så bliver jeg desværre nødt til at lægge på. Hey hey!
Nej man kan ikke sige hvad man er nået frem til eller i det mindste ringe tilbage, når kunden har ventet i over en halv time. Lorteservice.
I det mindste kan man skriv til supportmail. Ventetid: 4 dage.
Alrekr (30735) skrev:Til gengæld har der ingen indbrudsforsøg været i danske netbanker dette år, mod ~250 sidste år. Sikkerheden er åbenbart god nok.
Ehh... hvordan finder man ud af hvor mange forsøg der har været?
Skal alle "hackere" der forsøger, opgive det til deres fagforening?
Jakob Jakobsen (30736) skrev:Ehh... hvordan finder man ud af hvor mange forsøg der har været?
Skal alle "hackere" der forsøger, opgive det til deres fagforening?
Jeg går ud fra at alle adgangsforsøg (legale og illegale) logges. Dertil overvåges overførsler nok også - og så er det vel egentlig også meget nemt at måle hvor mange der har ringet til banken og sagt "Jeg mangler 300.000 fra min opsparingskonto". Men det er nok bare mig...
Elskov (30741) skrev:... hvis kage ikke blev særligt god. Men så længe min lillesøster er i huset, skal den nok forsvinde.
Er hun din LILLEsøster i forhold til alder eller størrelse?
SlettetBruger (30742) skrev:Er hun din LILLEsøster i forhold til alder eller størrelse?
OMGROFLMAOCOPTER!
Hende her?Elskov (30744) skrev:I har sgu da set billeder af hende? Der var i hvert fald en, der fandt hendes facebook.
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=10727070254 skrev:Astrid Lundsby Skov
Rosiner og svesker må og skal udryddes!
Hun ligner resultatet af en parring mellem Elskov og Caek! :O
Det mener jeg på den pænest tænkelige måde, tror jeg.
LinguaIgnota (30748) skrev:Hun ligner resultatet af en parring mellem Elskov og Caek! :O
LinguaIgnota (30748) skrev:Hun ligner resultatet af en parring mellem Elskov og Caek! :O
LinguaIgnota (30748) skrev:parring mellem Elskov og Caek! :O
LinguaIgnota (30748) skrev:Elskov og Caek! Girl On Girl :O
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.