mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der spørger om der er nogen newzere der skal til The Big Four koncert i Sverige (d. 3. juli) eller Tyskland (d. 2. juli)?! :O
Mnc (30626) skrev:Newz to the rescue!SlettetBruger (30621) skrev:Iøvrigt, han kunne godt tænke sig 25 likes... så han kan få en kort facebook addresse. :3
Jeg har klikket.
EDIT:
Nu med link der virker.
Og, link med + til de mistroiske.
Vi startede omkring 11 og er nu på 20 - jeg er sikker på at vi kan fikse de sidste 5, hvis vi føler os lidt varme om hjertet i en kort stund. :)
...der skulle løbe 1km og ville gøre det sjovt.
http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/27084...
Så jeg løb 'huset man tegner uden at løfte blyanten'
Synes selv det er ret godt ramt hvis man tænker på det er efter hovedet og på bakket tærren.
http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/27084...
Så jeg løb 'huset man tegner uden at løfte blyanten'
Synes selv det er ret godt ramt hvis man tænker på det er efter hovedet og på bakket tærren.
Jeg fatter hat af det. Min server kører ren UTF-8, men skriver man æøå ind i kildekoden, kommer det ud med sjove tegn. Og det er lige meget, om kildekoen er ANSI eller UTF-8 (med og uden BOM).
Det giver også udslag på (raw)urlencode. newz.dk går i stå, hvis man giver den en encoded ASCII (fx 'å' bliver %E5 (I think it was), medens 'å' i UTF-8 er %C3%A5).
Nu har jeg manuelt konverteret den statiske tekst. Vi prøver igen!
Det giver også udslag på (raw)urlencode. newz.dk går i stå, hvis man giver den en encoded ASCII (fx 'å' bliver %E5 (I think it was), medens 'å' i UTF-8 er %C3%A5).
Nu har jeg manuelt konverteret den statiske tekst. Vi prøver igen!
Alrekr (30666) skrev:makloka (30663) skrev:...der har ondt i hovedet efter en al for fed last bil tur
mit hovede gøre ond :(
Hvis det er en studenterkørsel vi snakker om, så kan jeg fortælle, at vi var på en 14 timer lang tur. Vi var nødt til at få skiftet vores chauffør undervejs :/
Jep det var det dog kørte vi kun lidt under 12 timer...men still folk blev sgu godt fulde
Prøv den lige. (Jeg har ikke ændret parseren, så ting vil stadig ikke escapes helt rigtigt!)Daniel-Dane (30662) skrev:Endelig!
Jeg skal have rettet http://d9projects.com/test/UrlToWiki.php.
...som skriver fra sin nye mobil(Sony Ericsson XPeria play).
..som kan se at denne side ikke er beregnet som mobil side for texten er fucking lille.
...Som kan konstatere at Mobilens Play station funktion virker ganske fint :-)
...som kan se at newz.dk loader hurtigere uden flashplayer fra min mobil (wonder why?)
..som kan se at denne side ikke er beregnet som mobil side for texten er fucking lille.
...Som kan konstatere at Mobilens Play station funktion virker ganske fint :-)
...som kan se at newz.dk loader hurtigere uden flashplayer fra min mobil (wonder why?)
SlettetBruger (30670) skrev:Fordi
Det var en hentydning til dem som styre newz for at på pege hvad der gør siden langsom
...der idag har "tæsket" en lille (12-årig?) dreng der ville slås xD
...der tager på druktur imorgen og mandag, så jeg er sikkert først tilbage for at rate jer tirsdag eller onsdag ;)
...der tager på druktur imorgen og mandag, så jeg er sikkert først tilbage for at rate jer tirsdag eller onsdag ;)
pewbe (30672) skrev:...der tager på druktur imorgen og mandag, så jeg er sikkert først tilbage for at rate jer tirsdag eller onsdag ;)
...der synes at newz.dk som minimum burde sponsorere en smartphone til dig, så du kunne rate hvor som helst....
vandfarve (30674) skrev:... hvis mor ikke just er den skarpeste kniv i skuffen.
Obligatorisk svar:
Hvad hun mangler i hovedet, har hun i sengen! Wooooh!
Nu når det er af vejen, hvad har hun da gjort?
Jeg havde kraftedeme helt glemt, at vi har fået ny ISP (og ny IP) - men nu kan jeg komme på Selvet.dk igen uden at skulle gemme mig bag seven proxies! Let's all rejoice, shall we.
vandfarve (30681) skrev:Nej-nej-nej, M står for mor.
Nok nærmere Mø, når den ene kun er 4. Men det gør det jo ikke bedre :-/
... som er pisse ked af, at jeg valgte at udskyde tøjvask til i morgen. Neeej, se, en fin seddel, og hvad står der på den?
Og selvfølgelig skal ALT mit tøj vaskes...
Nå ja, og så har jeg spist Portal-kagen. Mere om det senere.
INSPEKTØREN skrev:Vi skal lægge nyt gulv i vaskerummet. Det vil være lukket i 3 uger. Der er en møntvask i sundbyerne.
Og selvfølgelig skal ALT mit tøj vaskes...
Nå ja, og så har jeg spist Portal-kagen. Mere om det senere.
Daniel-Dane (30684) skrev:Og selvfølgelig skal ALT mit tøj vaskes...
Er det ikke på tide at du ringer til din gamle mor, og hører hvordan det går? :-P
Jeg tænkte det samme. Men så skal jeg slæbe tre affaldssække med toget. Så hellere rende til sundbyerne!
Systran (30689) skrev:Har aldrig prøvet 62'eren. Jeg går ud fra, vi taler om LMG, ikke?
http://www.hjv.dk/MHV/MHD%20VEST/HVF%20114%20%C3%8...
Det er den, som vi alle har skudt løs med i WWII-spil. Kendt som MG42, men lidt modificeret, og så indført i det danske forsvar i 1962.
TL;DR: Ja. Det er LMG.
Update on vaskerummet!
Der står, at der er lukket fra mandag, så nu sidder jeg hernede og tager maskinerne, når de bliver ledige.
Der står, at der er lukket fra mandag, så nu sidder jeg hernede og tager maskinerne, når de bliver ledige.
Så kommer man hjem til svigerforældrene og opdager, at der stadig står et pænt stykke hjemmelavet foie gras i køleskabet. <3
LinguaIgnota (30693) skrev:Så kommer man hjem til svigerforældrene og opdager, at der stadig står et pænt stykke hjemmelavet foie gras i køleskabet. <3
Og som den egoistiske mand (?!) du nu engang er, så æder du vel det hele selv, uden at tilbyde til dine fellow Newz'ere?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.