mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
burde vi ikke alle give pewbe en informativ i gave? tænk lige på alle de dejlige ratings han har givet jer i løbet af det stykke tid han har været "ansat" som rater på newz
Systran (30901) skrev:Jeg vil gerne have nogen, der faktisk kan tale engelsk...
Jeg har desværre smidt det ud (antager jeg?), men tjek Euromans juni-udgave. Lasse Rimmer giver en introduktion til de fem største, nuværende, amerikanske stand-up-komikere.
Det er samme nummer, hvor Seinfield optræder på forsiden btw.
Kris (30913) skrev:...der får det fysisk dårligt når små piger med lyserøde hårbånd og lady gaga i ørene render rundt i ramones t-shirts fordi "motivet er flot". :(
Det er da en ærlig sag... det er bare tøj :)
http://kauhajokinyt.fi/~jplaitio/picture/TomHearnF...
:D fuck de ser lulz ud
... der vil anbefale Ronson Chiptunes: http://listen.di.fm/public3/chiptunes.pls
...Der fik gevinst 3 gange idag. Først i fivefingers lykkedes det mig at finde en hundelort i græsset.. fantastisk.
På turen hjem smider jeg skoene og ender med at træde i noget glas i nærheden af noget byggeri ( ikke synligt at der lå glas, og det var på den anden side af gaden )
sidst men ikke mindst på vej hjem fra Stationen sammen med en veninde træder jeg igen i glas...
Forhelvede.
Er mest sur over lorten. Det ødelægger mit løb at der er hundeejere der lader det lort ligge.
På turen hjem smider jeg skoene og ender med at træde i noget glas i nærheden af noget byggeri ( ikke synligt at der lå glas, og det var på den anden side af gaden )
sidst men ikke mindst på vej hjem fra Stationen sammen med en veninde træder jeg igen i glas...
Forhelvede.
Er mest sur over lorten. Det ødelægger mit løb at der er hundeejere der lader det lort ligge.
SlettetBruger (30919) skrev:På turen hjem smider jeg skoene og ender med at træde i noget glas i nærheden af noget byggeri ( ikke synligt at der lå glas, og det var på den anden side af gaden )
Fuck du har store fødder hvis du træder i glasskår på den anden side af vejen!
Er det sådan nogle fivefingers du render rundt med?
Mnc (30922) skrev:#Porre
Overvejet at se hvor du løber? :P
Højt græs... og nej, når jeg har sko på kan jeg spare energien fra synet :)
LinguaIgnota (30920) skrev:Har du overvejet, om universet måske forsøger at fortælle dig noget, hippiesvin?
Link® reducerer mavesyre.
Ronson (30928) skrev:...der synes det her fortjener et Link®
Hvem er ham jyden, der synger?
Magten (30936) skrev:Mr. Watercolor, er det en koldskål du har tænkt dig at servere for newz en dag?
Pissefedide!
Det må passende blive til sommerfesten. Alle tegn peger på i starten af august jf. Doodle'n, så med mindre der sker voldsomme udviklinger i situationen, slår det op i morgen her på newz.dk.
Nogle indsigelser indtil videre?
vandfarve (30940) skrev:Klokken er 23. Hvem fanden ringer til KiMs kl. 23?!
...når du er seriøst sulten.
Ikke fra mig ihvertfald :)vandfarve (30941) skrev:Pissefedide!
Det må passende blive til sommerfesten. Alle tegn peger på i starten af august jf. Doodle'n, så med mindre der sker voldsomme udviklinger i situationen, slår det op i morgen her på newz.dk.
Nogle indsigelser indtil videre?
...der lige har set en BSOD for første gang i flere år.. Åh det var dejligt!
Hånter (30929) skrev:Og hvad skal vi helt præcist i England og hvor længe skal vi afsted?
Det er stadig Sonisphere Festival 7. eller 8. til 10. juli
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.