mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
OxxY (30949) skrev:Tag en båd fra esbjerg! (ka man stadig det egentlig?)
Lol, og jeg som troede Elskov allerede var lidt af en Færge ;D
Men kom endelig til Esbjerg.. så skal jeg nok "Søsætte" dig.
De fjerner whitespace (ordentligt). Jeg finder det dog pudsigt, at du ikke citerede mit indlæg til at starte med.fjols (30956) skrev:Ah, og i, u, s virker selvfølgelig også.
Vil du have, at jeg skal forstå DET HER?
Jeg skrev og står ved, at det første citat ikke kommer med, når man citerer et indlæg.
Jeg skrev og står ved, at det første citat ikke kommer med, når man citerer et indlæg.
... der befinder sig i knæhøjt lort.
Sker overtagelse af elaftaler ikke automatisk? Jeg troede, åbenbart naivt, at DONG selv ville rette kontakt til den nye lejer, når den foregående havde opsagt deres elabonnement. Det gør de ikke.
Jeg må vist hellere få ringet til DONG i morgen. Yeah... or not!
Sker overtagelse af elaftaler ikke automatisk? Jeg troede, åbenbart naivt, at DONG selv ville rette kontakt til den nye lejer, når den foregående havde opsagt deres elabonnement. Det gør de ikke.
vandfarve (30966) skrev:... der har været i Superbrugsen for at købe portvin.
*Shrugs*
Kirsebærbrændevinen er billigere...
Ja, Kirsten er en dejlig dame. Jeg er faktisk Statskundskabs sidste vinder af Kirsten-kjolen anno 2007, fordi mit hold og jeg var hurtigst til at bunde en flaske af hende på rusturen. Det betyder derfor, at jeg teknisk set er ubesejret. Oh... Don't get me started, fellas.
Det var sgu tider.
Det var sgu tider.
vandfarve (30967) skrev:... der befinder sig i knæhøjt lort.
Jeg fik automatisk brev fra mit elselskab, keine problemer der. Du skal nok bare forvente det er Dong der er nogle narhatte as per usual :)
Jeg er ved at forme Vandfarve i mit billede. Første skridt er portvin. Andet skridt er Prince Light.
...Der vil ned og se om han kan støve nogen kællinger ( læs: ColaPushere ) op i byen.
Jeg skal nok tage billede af de klamme kællinger han ender i skrevet på... Som altid ;D
Jeg skal nok tage billede af de klamme kællinger han ender i skrevet på... Som altid ;D
SlettetBruger (30980) skrev:...Der vil ned og se om han kan støve nogen kællinger ( læs: ColaPushere ) op i byen.
Endte mega fedt som altid ;D
Fik nummeret på en Gurkertøs i bedstemor-nederdel.
Jeg overvejede at tage et billede.. første gang i laaaaang tid jeg havde normale sko på :)
...Der har brændmærke i munden :D Det er altid et godt tegn.
...Der har brændmærke i munden :D Det er altid et godt tegn.
...der suk'er over folks IT skills..
facebook skrev:Virus på fb. via dine billeder! Det siger at du er blevet tagget i et billede, ber´dig klikke på et link for at se billedet. Derved hackes computeren og alle dine konti, inklusive bank samt dine sikre bankkontoer. Det ødelægger din computer. Når indbruddet er sket, sender den en e-post til dine venner og fortæller at de er tagget i et billede, og starter processen igen!! DEL DETTE HURTIGST MULIGT
Porre, hun havde mærkelig tøjstil, men bortset fra det var hun da en okay tøs at have gang i.
Tak for lån af dit crashpad! :P
Tak for lån af dit crashpad! :P
No problemo.. skal lige ind og se om du har pisset i sengen ;D
Ved ikke hvad der skete for hende. Meget tilfældigt var jeg fan alle alle de samme sportshold og sportsgrene som hende... Hvad er chancerne for det? ( kan ikke huske hvilke dog ;-) )
Ved ikke hvad der skete for hende. Meget tilfældigt var jeg fan alle alle de samme sportshold og sportsgrene som hende... Hvad er chancerne for det? ( kan ikke huske hvilke dog ;-) )
Hvad mener du med Rigtige?? at der er fejl i dem eller at de skriver et serie nr fra et andet produkt eller at du ikke kan copy paste dem in i den data base som du arbejder med?Magten (30989) skrev:..der er træt af spasseridioter der ikke kan finde ud af at notere rigtige serienumre..
...der har leget nordmand hele dagen og taget 76 opkald der bestod i følgende:
"Welcome to Servicedesk, You are talking to Kristine, How may I help you?"
"Do you have any norwegian agents on the line?"
"I am sorry they are currently all busy, but I can help you in english with your problem."
"Click - duuuh duuh duuuh".
Fantastisk så snerpede de skal være og nægte at snakke engelsk.
...der vil holde weekend om 15 min ! Wuhu !
"Welcome to Servicedesk, You are talking to Kristine, How may I help you?"
"Do you have any norwegian agents on the line?"
"I am sorry they are currently all busy, but I can help you in english with your problem."
"Click - duuuh duuh duuuh".
Fantastisk så snerpede de skal være og nægte at snakke engelsk.
...der vil holde weekend om 15 min ! Wuhu !
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.