mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der har haft en begivenhedsrig dag sammen med DCS i dag. Først sender de nogle forkerte pakker, bl.a. et kabinet og en Brother-printer. Så bestiller jeg noget chokolade og øl hos dem. Så kommer den rigtige pakke, den indeholder bl.a. en pink kortlæser. Og til sidst ender det hele lykkeligt, da jeg bestiller et par bærbare og andre småting ved dem. Så det kan I jo rigtignok se, det var i sandhed en stor dag.
Jeg har engang mødt Thomas Wivel på Billabong Bar i Århus. Han kom pisse stiv derind, gik op i baren hvor jeg sad, kiggede på mig og sagde: "Du ved godt hvem jeg er!", hvilket jeg svarede noget i retning af: "Øhh, jaaeh" til. Så fortsatte han: "Jeg er Thomas Wivel.. Jeg er jo Thomas Wivel!"
Jeg vinder ikke, jeg ville bare lige fortælle, hvor nedern han var :)
Jeg vinder ikke, jeg ville bare lige fortælle, hvor nedern han var :)
makloka (31161) skrev:Slef skal jeg det
Gu skal du da ej, din abe. Det er USB-sticks lige ned i pappas lomme!
Du kan vel ikke gøre for, at de sender dig en gave. Jeg bestilte nogle shorts fra Shakk.dk og fik et bælte med i pakken - det havde jeg ikke bestilt og det står ikke på fakturaen, så jeg går da stærkt ud fra, at jeg har fået det foræret.
LinguaIgnota (31164) skrev:Du kan vel ikke gøre for, at de sender dig en gave. Jeg bestilte nogle shorts fra Shakk.dk og fik et bælte med i pakken - det havde jeg ikke bestilt og det står ikke på fakturaen, så jeg går da stærkt ud fra, at jeg har fået det foræret.
Well 25 usb-stick kan well godt ses som en gave specielt nå bluetooth USB-adapteren kostede 0.99$, og jeg har ikke fået den med, og hvornår er det jeg får brug for 25 usb sticks
...der netop er vendt tilbage fra en 8 timers tur til/fra lufthavnen, en tur der normalt kan gøres på under 3 timer.
Hvorfor tog det så Så lang tid??Jakob Jakobsen (31168) skrev:...der netop er vendt tilbage fra en 8 timers tur til/fra lufthavnen, en tur der normalt kan gøres på under 3 timer.
Nååå så du er KøvenhavnerJakob Jakobsen (31172) skrev:Har du været i Danmark for nyligt?
Jeg føler mig ekstraordinært street, når jeg sådan sidder og drikker Bailey's og spiser pandekager. Nigger, what?
Bailey, Dooley eller den billige fra Aldi. De er alle sammen gode (især shaken med ananasjuice).
Also,
Also,
LinguaIgnota (31175) skrev:Bailey's
Also,
Det hedder Baileys, mkay, og jeg er lidt småtræt af, at folk ikke udtaler s'et. Hvorfor udtaler I ikke s'et, folk?
[url=
Daniel-Dane (31176) skrev:Bailey
Det hedder Baileys, mkay, og jeg er lidt småtræt af, at folk ikke udtaler s'et. Hvorfor udtaler I ikke s'et, folk?
[url=
NioBe (31185) skrev:Af alle folk herinde, så skuffer du mig mest. Men jo, tak!
I know, vores forhold er lidt specielt. Hvorfor jeg også følte mig obligeret til at være ærlig over for dig.
NioBe (31181) skrev:...der er tilbage igen med internet mellem fingrene! Har I savnet mig?!
Gu har I ej!
Jeg har savnet dig helt vildt. Dine vittige og indsigtsfulde kommentarer om alt fra køkkenredskabet til opskrifter har virkelig været savnet.
Jeg er meget glad for du har fået internet i køkkenet igen!
[quote=LinguaIgnota (31177)]Also,
[url= am aware. Men at skrive "Bailey's" er fail, hvor "Bailey" er det korte navn.
[url= am aware. Men at skrive "Bailey's" er fail, hvor "Bailey" er det korte navn.
Bailey er et kort navn for Baileys, som Danie er et kort navn for Daniel. Sense, it makes none.
Og apostrofen er til for at fortælle folk, at s'et skal udtales. Er du i tvivl om, at s'et i Bailey's skal udtales? Nej. Men du er i tvivl om, om s'et i Baileys skal udtales. Og det skal det. S'et skal udtales. Baileys.
So there, faggot.
Og apostrofen er til for at fortælle folk, at s'et skal udtales. Er du i tvivl om, at s'et i Bailey's skal udtales? Nej. Men du er i tvivl om, om s'et i Baileys skal udtales. Og det skal det. S'et skal udtales. Baileys.
So there, faggot.
Du glemte apostrofferne, så man ikke bliver i tvivl om, at s'erne skal udtales.LinguaIgnota (31194) skrev:'S 'sige v de, Danie.
Too low Lingu... Too low.
...Der stadig er godt træt.
dog vil jeg ind og se Transformers med en kammerat iaften. efter en glimrende anmeldelse af ColaPusheren: "Hun er lækker"
...Der stadig er godt træt.
dog vil jeg ind og se Transformers med en kammerat iaften. efter en glimrende anmeldelse af ColaPusheren: "Hun er lækker"
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.