mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Woller (31205) skrev:...der spørger om nogen i vejle/billund området ligger inde med et netværkskort, eller kan fortælle mig hvor det kan skaffes? har været i tre butikker i vejle i dag uden held -,-
http://www.centrumcomputer.dk/addOns.aspx
http://www.bwsbutik.dk/
To butikker i Horsens.
XorpiZ (31208) skrev:.. der er for lidt nørd. Jeg troede Woller snakkede om et kort over tlf-masternes dækning :(
Jeg tænkte på fiber dækning :D GEEK
.. der forstod sammnhængen .. :P
XorpiZ (31208) skrev:.. der er for lidt nørd. Jeg troede Woller snakkede om et kort over tlf-masternes dækning :(
SlettetBruger (31209) skrev:Jeg tænkte på fiber dækning :D GEEK
Kom jeg nogensinde videre med den anmeldelse egentlig? Men det er nok også det vigtigste at påpege .. Hun er så fræk i den lille hvide kjole! Muuums!
#Porre
Havde altid vist at du mener at vi har noget særligt sammen.
Kan...jeg lave mad?
...der holder øje med hunden imens hun spiller Deux Ex. Det skal siges at dyret har fået lov til at ligge på skygge siden af huset hvor der ikke er sat hegn eller anden indlukning op.
Havde altid vist at du mener at vi har noget særligt sammen.
fjols (31188) skrev:NioBe (31181) skrev:...der er tilbage igen med internet mellem fingrene! Har I savnet mig?!
Gu har I ej!
Jeg har savnet dig helt vildt. Dine vittige og indsigtsfulde kommentarer om alt fra køkkenredskabet til opskrifter har virkelig været savnet.
Jeg er meget glad for du har fået internet i køkkenet igen!
Kan...jeg lave mad?
...der holder øje med hunden imens hun spiller Deux Ex. Det skal siges at dyret har fået lov til at ligge på skygge siden af huset hvor der ikke er sat hegn eller anden indlukning op.
NioBe (31212) skrev:...der holder øje med hunden imens hun spiller Deux Ex. Det skal siges at dyret har fået lov til at ligge på skygge siden af huset hvor der ikke er sat hegn eller anden indlukning op.
Kom den og spurgte om lov, hvorefter du drøftede for og imod, og til sidst gav hunden lov til at ligge der?
...der næsten lige er stået op. :D
...der har været i bad! :o
...der skal til at have noget morgenmad.
...der har været i bad! :o
...der skal til at have noget morgenmad.
Colapusheren (31211) skrev:Kom jeg nogensinde videre med den anmeldelse egentlig? Men det er nok også det vigtigste at påpege .. Hun er så fræk i den lille hvide kjole! Muuums!
Så den :D
Min kammerat bestilte billetterne.. og pludselig stod der et par og ville ha vores pladser... min mr skarp ved min side påpejer så at deres billetter er fra igår...
Milisekunder efter slår det ham så.. at vi ikke har den 6. idag :D
Vi flyttede os nogen sæder, og tog chancen :D
God underholdning den film... men fuck der er nogen scener der bare IKKE giver mening.
...er ham der er flad af grin:
http://www.wired.com/images_blogs/gadgetlab/fruit....
http://www.wired.com/images_blogs/gadgetlab/ifruit...
http://www.wired.com/images_blogs/gadgetlab/fruit....
http://www.wired.com/images_blogs/gadgetlab/ifruit...
Mamad (moveax1ret) (31219) skrev:...der nyder det fantastiske vejr så meget at ingenting i hele verden kan pisse mig af.
Fivefingers
Så så kan vi så lige få kammertonen her MuhamedMamad (moveax1ret) (31223) skrev:Brænd i helvede min danske nemesis!
Mamad (moveax1ret) (31223) skrev:Brænd i helvede min danske nemesis!
Hvis jeg formår at nedlægge ham og bundet ham til et legestativ af en slags en af de nærmeste dage, er du så med på at stene ham?
Jeg tænker, at du må have udførlig erfaring og viden omkring denne praksis.
Jeg vil gerne tilbyde at være guide,chauffør,projektansvarlig, investor og udfører af sådan et projekt hvis der er tilslutning for en fællestur.
... der gerne vil være med til at hædre USA's 50 års-jubilæum for rumrejser.
vandfarve (31229) skrev:... der gerne vil være med til at hædre USA's 50 års-jubilæum for rumrejser.
Det er en konspiration. Nasa har brugt rumrejser som begrundelse for at tilrane sig milliardsummer, som Nasa "ansatte" har drukket og horet op på diverse tropeøer.
Månerejserne var for at hente alien artefakter på bagsiden af månen..
Jeg så det så sent som igår i transformers!
Jeg så det så sent som igår i transformers!
SlettetBruger (31220) skrev:Fivefingers
???
Kris (31234) skrev:Jeg orker bare ikke at arbejde for et røvhul længere. :)
Det er v el også kun bøsser, der gør det af egen fri vilje. Held og lykke.
Kris (31234) skrev:Nop. Det er stadig helt ufattelig nemt at få job herovre. Og har næsten et i skuffen. Ellers har jeg et stående tilbud et andet sted.
Jeg troede ellers, at Irland var i en dyb økonomisk krise, men det har måske ikke indflydelse på dine jobmuligheder?
#vandfarve:
Ikke det fjerneste. Vi sidder stort set kun udenlandske medarbejdere på de her store helpdeske og det eneste der har indflydelse på situationen er hvorvidt folk er rejselystne og hvordan økonomien er i hjemlandet. Og i øjeblikket er danskerne utrolig bange for nye muligheder og vil helst bare gemme sig derhjemme, så der er stort set frit valg på alle hylder herovre.
Den eneste indflydelse den irske økonomi har haft på min situation er at jeg betaler 5% mere i skat og nu er oppe på 22%.
Ikke det fjerneste. Vi sidder stort set kun udenlandske medarbejdere på de her store helpdeske og det eneste der har indflydelse på situationen er hvorvidt folk er rejselystne og hvordan økonomien er i hjemlandet. Og i øjeblikket er danskerne utrolig bange for nye muligheder og vil helst bare gemme sig derhjemme, så der er stort set frit valg på alle hylder herovre.
Den eneste indflydelse den irske økonomi har haft på min situation er at jeg betaler 5% mere i skat og nu er oppe på 22%.
Kris (31238) skrev:Og i øjeblikket er danskerne utrolig bange for nye muligheder og vil helst bare gemme sig derhjemme, så der er stort set frit valg på alle hylder herovre
Men med rygter om, at den irske økonomi er i en vis overhængende fare for at bryde sammen (ligesom den spanske, portugisiske, italienske m.fl. foruden den græske, der praktisk taget er brydt sammen), så forstår jeg godt mine medborgere. ;)
Lige nu er Danmark et sikkert og trygt sted, selvfølgelig på ondt, men på nuværende tidspunkt også på godt.
Zhadow (31235) skrev:???
Mamad hader det at jeg snakker om fivefingers :) så swoopede lige ind og ødelagde:
Mamad (moveax1ret) (31219) skrev:...der nyder det fantastiske vejr så meget at ingenting i hele verden kan pisse mig af.
= Driveby fivefingering
vandfarve (31241) skrev:... men ikke folkeskolens afgangsprøve i dansk, antager jeg.
har du ikke hørt det gamle ordsprog?
Gammelt ordsprog skrev:Dril ikke den ordblinde, hvis du selv er død
vandfarve (31242) skrev:Men med rygter om, at den irske økonomi er i en vis overhængende fare for at bryde sammen (ligesom den spanske, portugisiske, italienske m.fl. foruden den græske, der praktisk taget er brydt sammen), så forstår jeg godt mine medborgere. ;)
Lige nu er Danmark et sikkert og trygt sted, selvfølgelig på ondt, men på nuværende tidspunkt også på godt.
For mig var det knap så sikkert og trygt. Jeg valgte netop Irland fremfor Danmark pga. manglende muligheder for job derhjemme på trods af en fair økonomi i den branche på det tidspunkt. Så det er vel som man tager det og hvad man vægter højest :)
Kris (31247) skrev:For mig var det knap så sikkert og trygt. Jeg valgte netop Irland fremfor Danmark pga. manglende muligheder for job derhjemme på trods af en fair økonomi i den branche på det tidspunkt. Så det er vel som man tager det og hvad man vægter højest :)
Præcis! I det er jeg helt enig.
Et eller andet sted skal man blot gøre, hvad der er bedst for en selv inden for de rammer, som samfundet og staten giver.
Held og lykke med dit nye arbejde, når du har fået underskrevet aftalen. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.