mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
vandfarve (31249) skrev:Præcis! I det er jeg helt enig.
Et eller andet sted skal man blot gøre, hvad der er bedst for en selv inden for de rammer, som samfundet og staten giver.
Held og lykke med dit nye arbejde, når du har fået underskrevet aftalen. :)
Jeg takker, - så må vi se hvem det ender med at falde på. Noget server tekniker eller en teknisk support med mere ansvar.
vandfarve (31250) skrev:Jeg tager konsekvensen og begår harakiri
Jeg ville foreslå dig at bruge en proptrækker, men jeg ved, hvor svært det ville være...
Mja, jeg kan sådan set være ligeglad og bede min chef om at finde en anden til at lave det fordi klvon#27 ikke har gjort sit arbejde :pXorpiZ (31254) skrev:Det er jo dit problem, ikke deres. :D
I sidste ende går det kun udover kunderne :(
Det kommer an på hvor dårligt det er :DSlettetBruger (31255) skrev:"Dokumentation er som sex; selvom det er dårligt er det bedre end intet"
Nu har jeg bestilt foder. 100 fuzzier og 50 små, voksne mus. - OTTEHUNDREDE FUCKING KRONER! Fuzzierne alene er steget fra 3,75 kr. til 5 kr. stykket. 5 KR. STYKKET!
Må Bongo være sød at komme på sommerferie hos onkel Ignota, plz?
Magten er dørmand ved CSC.. men hans primære indkomst kommer fra at vidersælge Fivefingers han låner ;-)
Det er en muse- eller rotteunge, der har fået hår. Muse- og rotteunger uden hår hedder pinkier.
LinguaIgnota (31257) skrev:Nu har jeg bestilt foder. 100 fuzzier og 50 små, voksne mus. - OTTEHUNDREDE FUCKING KRONER! Fuzzierne alene er steget fra 3,75 kr. til 5 kr. stykket. 5 KR. STYKKET!
No way ò_ó onde mand. Onde, onde mand!
Elskov (31263) skrev:No way ò_ó onde mand. Onde, onde mand!
Du skal nok få den igen, han skal bare lege med den og et paprør.
Ifølge Windcape er det en programmørs job jeg sidder og laver. Drift er nemlig deres speciale.vandfarve (31259) skrev:Hvad er en "fuzzie", og hvad er det egentlig, Magten arbejder med?
Lige nu er det WINS (som bare skulle dø) og PXE boot hos en kunde der driller ret voldsomt.
Næsten rigtigt. Jeg sælger dem ikke, jeg bruger dem til at skræmme folk væk fra min bil.SlettetBruger (31260) skrev:Magten er dørmand ved CSC.. men hans primære indkomst kommer fra at vidersælge Fivefingers han låner ;-)
Udover det så er jeg nok verdens mest glemsomme mand (kvinde mener nogen?). Jeg har tidligt fri imorgen, så der voldtager jeg lige damen bag skranken på posthuset indtil hun sender pakken. Sender du lige en sms med adressen på Camilla?
vandfarve (31241) skrev:... men ikke folkeskolens afgangsprøve i dansk, antager jeg.
EDIT: 2 sekunder for langsom. Verdammt!
Skrev det hurtigt fra min mobil lige efter jeg havde bestået.
tazimn (31213) skrev:Kom den og spurgte om lov, hvorefter du drøftede for og imod, og til sidst gav hunden lov til at ligge der?
Well, nu fatter hun jo ikke rigtigt specielt meget Dansk. Men hun ved godt hun ikke bare må løbe... Til gengæld tror jeg ikke at hun ved at hun ikke må løbe efter fremmede biler og hilse på folk når de stiger ud af den. :/ Og sjovt nok kom en bil hun ikke kendte og løb farende i mod den.... Det blir hendes død en dag...
Der har fået nyt system op og køre :D yey!
NioBe (31268) skrev:Det blir hendes død en dag...
Ehh... du ved godt at hun er 100% dit ansvar?
Det er dig der enten skal lære hende hvor hun skal være, ellers skal hun holdes i snor eller bag indhegning.
Jakob Jakobsen (31269) skrev:Ehh... du ved godt at hun er 100% dit ansvar?
Det er dig der enten skal lære hende hvor hun skal være, ellers skal hun holdes i snor eller bag indhegning.
Det ved jeg godt. Heldigvis er det en lille vej. Men hun kan faktisk godt. Har bare en mistankte om (efter igår) at biler hun ikke kender vil hun hilse på eller, så tror hun at det er nogle der besøger os fordi de holdte lige ved vores indkørsel.
Normalt tuller hun bare selv rundt i forhaven og passer sig selv når hun får lov. Også sidder hun bare og observere hvad der foregår på vejen.
NioBe (31272) skrev:Årh, det skal du ikke være bange for. Pucca kommer selv hen pænt til én med en bamse i munden og hiver fat om éns ben med begge poter til du leger med hende. :P
Hmmm det der med at hive fat om ens ben med poterne plejer at være et dominanssignal, når det kommer fra hunde...
Mort (31273) skrev:Hmmm det der med at hive fat om ens ben med poterne plejer at være et dominanssignal, når det kommer fra hunde...
Ja, men ikke den måde hun gør det på. Det her er tydeligvis leg. Hun bevæger ikke bagdelen frem og tilbage på samme måde som normalt når hun vil dominere nogle. :P
...der netop er vendt hjem fra møde med den øverstbefalende for den lokale hjemmeværnsenhed og kan se frem til at komme i hjemmeværnet som hundefører, hvis ansøgningen går igennem, hvilket der skulle være gode chancer for.
Det er ikke ret mange enheder der har med trafikregulering at gøre. Det er bare dem man normalt lægger mest mærke til.
Det er ikke ret mange enheder der har med trafikregulering at gøre. Det er bare dem man normalt lægger mest mærke til.
Jeg kiggede tilfældigvis i sådan et hjemmeværnsblad/folder fra Middelfart. Min far er medlem og får det en gang i mellem. Hold kæft nogle stemningsbilleder af medlemmerne deri... Min tiltro til Danmark i en krisesituation røg pludselig helt i bund.
Det lignede en kaffeklub der ventede på en blanding af gastrisk bypass og aflivning.
Det lignede en kaffeklub der ventede på en blanding af gastrisk bypass og aflivning.
...Der så at Daft Punk ikke alene har lavet musikken, men også spiller med i Tron første gang jeg så den.
Geek
Geek
Viste du at: Hjemmeværnet er i afganistan(eller hvad det land nu hed)Magten (31289) skrev:Nu skal i være søde ved kombardu-soldaterne!
Må indrømme at jeg heller ikke er den store hjemmeværnsfan, og videoer som den herover viser ret godt hvorfor.
<link til Slowpoke>SlettetBruger (31288) skrev:...Der så at Daft Punk ikke alene har lavet musikken, men også spiller med i Tron første gang jeg så den.
Geek
Ja, det bliver blandt andet sagt i den video Linu postede ;)mikk4237880 (31290) skrev:Viste du at: Hjemmeværnet er i afganistan(eller hvad det land nu hed)Magten (31289) skrev:Nu skal i være søde ved kombardu-soldaterne!
Må indrømme at jeg heller ikke er den store hjemmeværnsfan, og videoer som den herover viser ret godt hvorfor.
Men det gør ikke min tiltro større. Jeg mangler endnu at se eller møde en hjemmeværnsmand der ikke bare er en enten lalleglad noob eller våbenglad freak.
Umiddelbart er Jakob Jakobsen den mest fornuftige person af de hjemmeværnsfolk jeg har set eller hørt om.
Idioten i klippet som "åbenbart kommer til" at skyde uden at sigte burde aldrig have et våben i hånden igen. Men både ham og hans overordnede ser eller lyder heller ikke særlig skarpe ud, så hvad kan man forvente.
Folk der vil have våben i hånden må få sig en relevant uddannelse og job imo.
vandfarve (31250) skrev:Det er fandme ærgerligt. Jeg er virkelig skuffet på mine egne vegne. Jeg tager konsekvensen og begår harakiri, for jeg kan slet ikke leve med denne skam.
vandfarve (31267) skrev:Undskyld. :'(
Skal dette forstås således at du endnu engang er død og kommet tilbage eller er du bare en løgner?
Ja, der er desværre alt for mange i hjemmeværnet, der betragter det som en kaffeklub. Men der er altså også mere seriøse enheder.
Jeg var som sagt med ude til en skydning med min kommende gruppe, og de virkede meget mere seriøse.
Der var selvfølgelig ikke den "kæft, trit og retning" stemning, som man finder i mili, men det kommer der aldrig. HJV, er jo frivilligt, så de bliver nødt til at behandle folk som civilister.
Den deling jeg kommer ind i, er også en af dem man skal være mest aktiv i, for at få lov til at blive.
Ja, der er desværre alt for mange i hjemmeværnet, der betragter det som en kaffeklub. Men der er altså også mere seriøse enheder.
Jeg var som sagt med ude til en skydning med min kommende gruppe, og de virkede meget mere seriøse.
Der var selvfølgelig ikke den "kæft, trit og retning" stemning, som man finder i mili, men det kommer der aldrig. HJV, er jo frivilligt, så de bliver nødt til at behandle folk som civilister.
Den deling jeg kommer ind i, er også en af dem man skal være mest aktiv i, for at få lov til at blive.
... som venter på, at recepten kommer ned til apoteket. Det tager 15 min. at sende den 10 meter digitalt...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.