mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Systran (31850) skrev:...der synes, at Villy Søvndal sagtens kunne blive min næste svigerfar efter at have set Hvem Vil Være Millionær.
+1
Systran (31850) skrev:Er der nogen af jer venlige sjæle, der ligger inde med et par iPod-høretelefoner eller et par andre høretelefoner af samme størrelse, som bare ligger og fylder og som I gerne vil af med?
Jo. Smid en PM :)
...der er pissehamrende bagstiv for første gang i lang tid.. Det er sgu rart! Og så fik jeg endda lige forklaret nogle nordmænd en hel del om deres måde at spille fodbold og cykle på, i nat.
De var sådan set enige: "Det er jævla kedeligt at se på, men det er effektivt!
De var sådan set enige: "Det er jævla kedeligt at se på, men det er effektivt!
Ditto.. bare for at se om den flytter sig en pixel :D
...Der igen failede i at frembringe lydeffekter i en semi-drømmeverden.
...Der igen failede i at frembringe lydeffekter i en semi-drømmeverden.
...der synes det er synd for Lingu at hans mor døde:
http://ekstrabladet.dk/112/article1587691.ece
Terra - Well...en lille smule anyways...
terracide (31862) skrev:...der synes det er synd for Lingu at hans mor døde:
LOOOL! Hvor originalt.
Mnc (31849) skrev:ved serveren hælder du ~2 ~finthakkede peberfrugter i og vender dem i kødsovsen. De skal være små nok til at deres knasen ikke bliver irriterende eller på anden vis hindrer 'om nom nom'
Damn that's weird cooking xD
de fleste i min familie holder fødselsdag om søndagen og det plager at være temmelig tidligt..vandfarve (31875) skrev:... der er ved at dø. Christ, hvem fanden holder fødselsdag kl. 10 søndag formiddag.
men giver dig ret det er fucking tideligt at skulle til fødselsdag
...Der skal på chokolade jagt.
Har været det meste af grænselandet igennem for at finde en butik med Björnsted Chili chokolade. Eneste butik jeg har fundet det i, havde ikke mere.
Kan jeg på nogen måder give Konsoller skylden for at et adventure/rpg som Dungeon Siege kun har en 10timer lang spilletid?
Har været det meste af grænselandet igennem for at finde en butik med Björnsted Chili chokolade. Eneste butik jeg har fundet det i, havde ikke mere.
Kan jeg på nogen måder give Konsoller skylden for at et adventure/rpg som Dungeon Siege kun har en 10timer lang spilletid?
...der har fået et liv og siger F**K jer retards :)
...der ikke regner med at bruge ret meget tid på newz i den overskuelige fremtid.
...der ikke regner med at bruge ret meget tid på newz i den overskuelige fremtid.
...som godt kan lide at google er mere værd end facebook.
Mamad (moveax1ret) (31879) skrev:#31877
Det kan nemt blive svært at dosere oralt- at ryge er nu bare det rareste.
Præcis. Men jeg hader at ryge.
Jakob Jakobsen (31881) skrev:...der har fået et liv og siger F**K jer retards :)
Flamebait eller Informativ? Hmmm!
mikk4237880 (31872) skrev:Hvad står det enlig for??
www.urbandictionary.com hjælper mig ofte med at forstå forkortelser i fora.
mikk4237880 (31882) skrev:...som godt kan lide at google er mere værd end facebook.
Well, duh
... der vil forsøge at opgradere sin WNR2000 v2-router til DD-WRT.
JJ er flyttet sammen med hans retarderede veninde. og brugt "Du fortjener noget bedre"-metoden til at score hende. og nu kalder han det et liv..
SlettetBruger (31887) skrev:JJ er flyttet sammen med hans retarderede veninde. og brugt "Du fortjener noget bedre"-metoden til at score hende. og nu kalder han det et liv..
Lige som en ulv, gå efter de svage i flokken. Hvis den taktik virker for Terra så virker den vel også for os andre.
mikk4237880 (31889) skrev:...som lige har formateret sin Harddisk 100% da den trængte til det.
100 % ligefrem?
Nå. I forbindelse med en aftale (med mig selv) har jeg nu også (dog ikke som følge af cssteners handlinger) formateret. Jeg kan så til alles orientering informere, at det IKKE var 100 %, men blot en quickie (harddisken er ikke så gammel, så jeg gider sgu ikke vente på, at den skal finde dårlige sektorer).
... der har noteret sig, at han på trods af (eller snarere, netop på grund af) sit studie ikke længere ønsker at deltage i politiske diskussioner og faktisk gør store krumspring for at undgå dem med venner, bekendte og familie.
Alt, hvad jeg gør nu, er at levere saglige argumenter og fakta, når disse tydeligt mangler i snakken, men ellers prøver jeg blot at lukke røven og snakke om vejret, selvom de gerne vil have en vurdering fra den politiske "ekspert" (citationstegn. Udråbstegn).
Så deeet...
Alt, hvad jeg gør nu, er at levere saglige argumenter og fakta, når disse tydeligt mangler i snakken, men ellers prøver jeg blot at lukke røven og snakke om vejret, selvom de gerne vil have en vurdering fra den politiske "ekspert" (citationstegn. Udråbstegn).
Så deeet...
vandfarve (31898) skrev:Alt, hvad jeg gør nu, er at levere saglige argumenter og fakta, når disse tydeligt mangler i snakken, men ellers prøver jeg blot at lukke røven og snakke om vejret, selvom de gerne vil have en vurdering fra den politiske "ekspert" (citationstegn. Udråbstegn).
Såeeeh hvordan vurderer du ligesom Danmarks fremtid indenfor den dersens offentlige sektor som det vist nok er at de der dansk fremskridtsfolk gerne vil have udvundet for at vi kan få en lidt mindre ulandsgæld så vi ikke behøver betale så mange procenter penge i skat kunne foregå, er?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.