mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Alrekr (31947) skrev:Eller Snape ligger og græder.
Spoiler alert? :S Not cool når Part 2 er biograf aktuel
SlettetBruger (31951) skrev:Spoiler alert? :S Not cool når Part 2 er biograf aktuel
Come on - filmen er for helvede baseret på en bog, som har været på markedet i årevis. At du så ikke gider læse en bog, men venter indtil filmen (som ikke er lige så god som bogen) kan da ikke være min skyld. Havde jeg nu afsløret noget omkring Transformers 3 (de vinder!!), så havde det været noget andet.
Alrekr (31953) skrev:filmen er for helvede baseret på en bog, som har været på markedet i årevis.
Du kan ikke forvente at ALLE læser ALLE bøger i verdenen...
SlettetBruger (31954) skrev:Du kan ikke forvente at ALLE læser ALLE bøger i verdenen...
Nej, men jeg forventer at folk (fra ca. min alder) har læst Harry Potterbøgerne. Det er jo heller ikke fordi at det er hemmeligheder som ikke var kendt før.
Ville du også blive sur, hvis jeg for nogle år siden var kommet til at sige, at Samvis Gammegod hjalp Frodo Sækker det sidste stykke op ad bjerget?
SlettetBruger (31954) skrev:Du kan ikke forvente at ALLE læser ALLE bøger i verdenen...
så var det derfor folk var så mugne da jeg havde "Snape killed dumble...noget" i min signatur for nogle år siden siden...
Tid til at lave en spoiler signatur så...for livet er sgu for kort til Snotter...
Alrekr (31955) skrev:Samvis Gammegod hjalp Frodo Sækker det sidste stykke op ad bjerget?
Nej men det er slet ikke det samme. Det ville være på højde med "B*****r dør" og Så ville jeg ha været gald ^^
Har du set hans hashtågevideoer*?Ronson (31964) skrev:Jeg tror du skal slå hjerne op, 'cause you done goofed. Charlie Sheen er ikke sjov.
*)
Kokain, syre, whatever.
XorpiZ (31965) skrev:.. der er glad for sin Omnia 7, men er pænt frusteret over at man tilsyneladende ikke kan lave manuel MMS-opsætning.
Hvem var det lige, der syntes det var en god ide? >:(
Hva skal du dog også med manuelle opsætninger? :S Medmindre du har en amatør udbyder...
SlettetBruger (31967) skrev:XorpiZ (31965) skrev:.. der er glad for sin Omnia 7, men er pænt frusteret over at man tilsyneladende ikke kan lave manuel MMS-opsætning.
Hvem var det lige, der syntes det var en god ide? >:(
Hva skal du dog også med manuelle opsætninger? :S Medmindre du har en amatør udbyder...
Bibob. Så ja, de er nok amatører. :<
Mnc (31974) skrev:NioBe (28989) skrev:... der lider af søvnmangel. Nogen der kan låne mig en pude så jeg kan sove? Helst én uden savl.
I see a pattern here...
Yups, at du så husker det og gidder at finde mit gamle indlæg, det fatter jeg slet ikke. Nå havde du den pude eller hva?
Rasmus064 (31975) skrev:Jeg har en, men du må selv komme og hente den.
...der går i seng om lidt.
I...hate you....! Ska vi byt!? :D
NioBe (31976) skrev:I see a pattern here...
Yups, at du så husker det og gidder at finde mit gamle indlæg, det fatter jeg slet ikke. Nå havde du den pude eller hva?
Ja, den skulle være tør nu.
De 3 vinduer i soveværelset står alle på klem, og der har været seriøs udluftning igang ~halv time efter mit morgenbad. :P
edit: Og jeg sad såmænd ikke og ledte særlig intenst efter dit tidligere indlæg - jeg googlede blot "newz.dk niobe +savl". :P
Jeg synes nu at hårene er for bløde - og ved ikke rigtigt om de der rystelser giver noget som helst, der minder om en renere mund. Alene det at rystelserne er størst i håndtaget i stedet for i hovedet...
Men som sexlegetøj? Det kunne måske godt tænkes at nogen fik den tanke.
Men som sexlegetøj? Det kunne måske godt tænkes at nogen fik den tanke.
terracide (31987) skrev:Lader til du skal skifte kæresten ud med en model der rent faktisk virker...hvis ordet vibrator er nok til at få dig til at gå i selvsving...
Nu skal du ikke lade det gå ud over os andre at Lise har menstruation :(
Terra's jokes er ualmindeligt kedelige idag.
Må være vejret.
...Der er yderst deprimeret igen i dag! :D
Fucking ferie.
Ferie = ekstra 10 timer om dagen der ryger ind under kategorien "Spildtid" = følelsen af at jeg ikke laver en skid.
Må være vejret.
...Der er yderst deprimeret igen i dag! :D
Fucking ferie.
Ferie = ekstra 10 timer om dagen der ryger ind under kategorien "Spildtid" = følelsen af at jeg ikke laver en skid.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.