mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der tager en næsespray der hedder Nasonex.
...der lige har set, at hvis man bytter lidt rundt på bogstaverne står der Nanosex 0o
...der lige har set, at hvis man bytter lidt rundt på bogstaverne står der Nanosex 0o
Darwind (31993) skrev:... der har glemt sin telefon, låst sig selv ude og sidder udenfor sin lejlighed i sin bil og "låner" trådløse netværk, imens han venter på, hans kæreste kommer hjem fra arbejde (håber bare hun kommer hjem inden min computer løber tør for strøm :O)...
Pas på at Terra ikke melder dig...
terracide (31987) skrev:Lader til du skal skifte kæresten ud med en model der rent faktisk virker...hvis ordet vibrator er nok til at få dig til at gå i selvsving...
Har Lise fået skiftet dig ud da?
...der skal til at kigge efter en alm ny router....SUK! Nogle der kan anbefale nogle?
pewbe (32005) skrev:...der tager en næsespray der hedder Nasonex.
Der skal du trods alt skifte rundt på lidt bogstaver. Lagt mærke til reklamen for Retardex? Aldrig nogensinde skal jeg bruge et lægemiddel som lyder som Retard.
NioBe (32010) skrev:
...der skal til at kigge efter en alm ny router....SUK! Nogle der kan anbefale nogle?
Netgear WNR2000 v2 er rimelig hurtig, har wireless (indbygget antenne) og wired adgang - og DMZ. Samtidig er den ekstremt nem at installere DD-WRT på. Det kører faktisk helt automatisk..
"Prop i den", mod diarré.Mamad (moveax1ret) (32013) skrev:Det bedste navn er nu dette http://www.netpatient.dk/propiden.htm
Læg mærke til hvad det er imod :D
Genielt, intet mindre.
Mamad (moveax1ret) (32013) skrev:Det bedste navn er nu dette http://www.netpatient.dk/propiden.htm
Læg mærke til hvad det er imod :D
Af en eller anden grund skal medicin have et navn der lyder, ja, medicinsk, mens det altid er en marketingsmand der står bag navngivningen:)
Der igen har gnavpander, de små sorte dyr I kender, til at kravle rundt bag glasset på skærmen. Den sidste døde derinde. Håber disse kravler ud inden.
Jup. Aldrig set det før. Heller ikke nemt for det er fyldt med retarderede fejl.
Som første gang Starbuck har de nye trainees med op og flyve i sæson ét. og helt tilfældig dukker der lige en skidesæk Cylons op... Uden Base-Station. Så de nye trainees lige kan vise deres værd.
+ den måde de har lavet chapters på dvd'erne. Troede først jeg kun skippede introen.. og det var også tilfældet i starten.. men senere i sæsonerne skipper man også en masse minutter af afsnittene.
Som første gang Starbuck har de nye trainees med op og flyve i sæson ét. og helt tilfældig dukker der lige en skidesæk Cylons op... Uden Base-Station. Så de nye trainees lige kan vise deres værd.
+ den måde de har lavet chapters på dvd'erne. Troede først jeg kun skippede introen.. og det var også tilfældet i starten.. men senere i sæsonerne skipper man også en masse minutter af afsnittene.
SlettetBruger (32023) skrev:Som første gang Starbuck har de nye trainees med op og flyve i sæson ét. og helt tilfældig dukker der lige en skidesæk Cylons op... Uden Base-Station. Så de nye trainees lige kan vise deres værd.
Cylons scouter jo netop efter de overlevende mennesker og når de finder dem så jumper de tilbage med informationerne og henter flåden.
SlettetBruger (32020) skrev:...Der er sikker på Elskov vil elske det her billede
http://lolpics.se/pics/29169.jpg
love!
Mort (32027) skrev:så jumper de tilbage med informationerne og henter flåden.
Men det gjorde de ikke ;)
Der er tilsyneladene heller ikke altid konsistens i det at humans skal kalkulere inden de kan'warpe'...
Rasmus064 (32026) skrev:..der synes weeds er en fantastisk serie.
De er godt nok gået bananas her i sidste sæson. Det er fantastisk :D
ps. battlestar galactica er jo det samme crap drama som i alle tøeserierne. De har bare givet folk for meget makeup på og nogle spacy uniformer, så er det ligepludselig helt acceptabelt for mænd at se drama som de normalt hakker ned på. Jeg forstår det ikke...
... som var til Open Mike i Comedy Zoo i går. Til slut kommer Anders Fjeltsted på, og da en gut rejser sig for at gå på toilettet, starter han en lille hetz. Det var godt, især da en lettere sindssyg kvinde begyndte at snakke til Anders. Hun var dog for meget til sidst, men så fik han kaldt hende for en elefant, og vi var alle glade.
Ud over det: En masse ukendte (ifl. mig) og Jacob Wilson og Elias Ehlers.
Ud over det: En masse ukendte (ifl. mig) og Jacob Wilson og Elias Ehlers.
OxxY (32031) skrev:De er godt nok gået bananas her i sidste sæson. Det er fantastisk :D
ps. battlestar galactica er jo det samme crap drama som i alle tøeserierne. De har bare givet folk for meget makeup på og nogle spacy uniformer, så er det ligepludselig helt acceptabelt for mænd at se drama som de normalt hakker ned på. Jeg forstår det ikke...
Battlestar Gallactica var en skuffende om gang Religions-fiction...forsøgt forklædt som Sci-Fi...typisk amerikansk...
Må sige jeg også er meget skuffet over det religions pis de har med. Øv.
For lidt krig... for meget udenomsnak.
Virkelig.. virkelig dårlig plot ind imellem.
Helt tilfældigt i S02 er Apollo på date med Dee netop når der der går et gidseldrama skal gå for sig? :S Det afsnit kunne være skåret fra serien uden man ville miste noget fra main plot.
God underholdning dog...
For lidt krig... for meget udenomsnak.
Virkelig.. virkelig dårlig plot ind imellem.
Helt tilfældigt i S02 er Apollo på date med Dee netop når der der går et gidseldrama skal gå for sig? :S Det afsnit kunne være skåret fra serien uden man ville miste noget fra main plot.
God underholdning dog...
XorpiZ (32037) skrev:.. der er ved at installere iTunes for at få fat i brudevalsen
And so it begins.. I dag er det iTunes - i morgen iPhone, iPad, iMac
Stereo Studio plejer nu altid at have den liggende fremme på disken.. Tror det er noget i stil med 30 kr - men så er det også i pap-hylster!
Rasmus064 (32044) skrev:Du er ikke i København? Det regnet lidt, heldigvis stoppet det da jeg skulle hjem :D.
Tidspunktet for første post indikerede (i mit hoved) at du havde overnattet i en andens seng end din egen. Jeg øjnede en chance for en Vandfarve-saga, Rasmus064-style...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.