mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Så, en af min kærestes veninder har lige skrevet til mig.
Jeg bruger Trillian, og undrede mig over hvor hun havde min msn fra, men så kom jeg i tanke om at jeg igår satte Trillian op til min facebook >.<
Jeg bruger Trillian, og undrede mig over hvor hun havde min msn fra, men så kom jeg i tanke om at jeg igår satte Trillian op til min facebook >.<
...der er forbløffet over hvordan pirater æder denne nyhed råt.
Det er ligesom tyve der tror at de holder økonomien i gang ved at få folk til at købe noget de har fået stjålet. Så kan de gå og have fuzzy/fluffy warm feelings om det.
Har ikke noget imod pirater og kopister, de skal bare ikke gå og tro de gør verden en tjeneste.
Det er ligesom tyve der tror at de holder økonomien i gang ved at få folk til at købe noget de har fået stjålet. Så kan de gå og have fuzzy/fluffy warm feelings om det.
Har ikke noget imod pirater og kopister, de skal bare ikke gå og tro de gør verden en tjeneste.
Ronson (32054) skrev:...der er forbløffet over hvordan pirater æder denne nyhed råt.
Ja, det undrer mig, at ingen folk tilsyneladende stiller spørgsmålet om, hvilken vej kausaliteten går.
Køber man flere spil, film eller musikcd'ere, fordi man piratkopierer, eller piratkopierer man, fordi man allerede er interesseret i spil, film og musik, og derfor ville købe det alligevel?
En DJØF'er vil sikkert kunne svare på spørgsmålet, men siden I hader dem, har I jo skræmt dem alle væk...
PS:
Ronson (32054) skrev:Så kan de gå og have fuzzy/fluffy warm feelings om det.
Er det dig, Henrik?
Ronson (32054) skrev:...der er forbløffet over hvordan pirater æder denne nyhed råt.
Når én rapport taler for deres sag tænker man ikke på kildekritik - men i samme øjeblik en rapport taler mod deres sag, så er alverden galt med kilden...
Jeg har heller aldrig brudt mig om at høre om hendes stofmisbrug eller lytte til hendes musik, men ligefrem at juble højlydt når vedkommende dør synes jeg er langt over stregen.
Det er jo ikke ligefrem fordi Amy har slået mennesker ihjel eller på andre måder været et modbydeligt menneske.
Det er jo ikke ligefrem fordi Amy har slået mennesker ihjel eller på andre måder været et modbydeligt menneske.
Jeg er da også træt af at høre om SlettetBruger og hans skomisbrug hele tiden, men derfor ville jeg da ikke juble hvis jeg hørte han var død.............højest meget lidt ihvertfald.
Mort (32070) skrev:NioBe (32069) skrev:...der råber AMY WHINEHOUSE ER DØD!.... Thank god!!
Hov, blev det for højt?
Det var da en ubehagelig og respektløs holdning at have til andre folks død.
Det vil jeg gi dig ret i, men det er ikke ligefrem fordi jeg jubler over det. Det er trakisk uanset hvem det er, som dør i en tidelig alder med mindre man er 100% pshyko.
Men må indrømme at jeg sad og talte dage ned på hvornår hun ville dø, godt nok af et stofmisbrug eller druk. Nu ved vi jo så ikke hvad hun er død af endnu, sidst jeg læste.
EDIT: Har aldrig brudt mig om hende nej....
NioBe (32077) skrev:pewbe (32076) skrev:...der lige har set 2001.
...der er virkelig skuffet.
Har du aldrig set den?
Jo, jeg har lige set den. Jeg synes bare den er virkelig dårlig i forhold til bogen...
pewbe (32078) skrev:NioBe (32077) skrev:pewbe (32076) skrev:...der lige har set 2001.
...der er virkelig skuffet.
Har du aldrig set den?
Jo, jeg har lige set den. Jeg synes bare den er virkelig dårlig i forhold til bogen...
Ja, men før nu. Men tit og ofte er bøger jo bedre end filmatiseringen. :)
...idioten der sidder i holbæk og har glemt hans oplader til sin mbp i køge... og som i alt hans flytterod ikke kan finde den ibook lader som ellers var til nødsituationer som denne...
så nu sidder jeg små surfer lidt på min ps3 , hvilket faktisk fungerer meget godt taget i betragtning jeg ikke har noget keyboard...
så nu sidder jeg små surfer lidt på min ps3 , hvilket faktisk fungerer meget godt taget i betragtning jeg ikke har noget keyboard...
jeg har lige set Inception... overgik al forventning... fanatisk film, med et fedt soundtrack og vil cgi... must see!
NioBe (32079) skrev:Ja, men før nu. Men tit og ofte er bøger jo bedre end filmatiseringen. :)
Nej, har først set den idag (heldgivis).
Jeg synes nu det værste er at resten af bøgerne er skrevet med udgangspunkt i filmen, ødelagde lidt flowet :/
pewbe (32078) skrev:Jo, jeg har lige set den. Jeg synes bare den er virkelig dårlig i forhold til bogen...
Bogen blev udgivet efter filmen.
http://www.imdb.com/title/tt0062622/trivia?tr=tr0748353 skrev:Arthur C. Clarke once said, "If you understand '2001' completely, we failed. We wanted to raise far more questions than we answered."
Share this
Rasmus064 (32084) skrev:Bogen blev udgivet efter filmen.
http://en.wikipedia.org/wiki/2001:_A_Space_Odyssey_(novel) skrev:Although the novel and film were developed simultaneously, the novel follows early drafts of the film, from which the final version deviated
Jeg synes nu stadig bogen var bedre...
2010 filmen var mindre dårlig en bogen, men bogen var stadig bedst.
MiniatureZeus (32080) skrev:...idioten der sidder i holbæk og har glemt hans oplader til sin mbp i køge... og som i alt hans flytterod ikke kan finde den ibook lader som ellers var til nødsituationer som denne...
Humac ligger under 100 meter fra min bopæl (bo-pæl, wtf?). Jeg har elefanthuer, skruetrækkere og rengøringshandsker; du medbringer kartoffelmel og lakridspiber.
Vi synkroniserer vores ure og mødes præcis kl. 02.09 foran butikken. Go-go-go-go!
Er det ikke lidt nemmere at bruge en brosten eller en stjålen bil, og lade det gå lidt raskt?
Jeg kender også til et eksempel med en, der brugte en lejet bil til formålet.
Jeg kender også til et eksempel med en, der brugte en lejet bil til formålet.
...der er ved at se LotR.
...der vist efterhånden kun mangler Star Trek og Star Wars... Er der andet jeg bør se?
...der vist efterhånden kun mangler Star Trek og Star Wars... Er der andet jeg bør se?
MiniatureZeus (32081) skrev:jeg har lige set Inception... overgik al forventning... fanatisk film, med et fedt soundtrack og vil cgi... must see!
Det er korrekt, at hovedpersonen er en person, som ensidigt, beslutsomt el. begejstret kæmper for, støtter el. dyrker en bestemt sag, person, interesse e.l. Jeg vil dog ikke kalde filmen for fanatisk.
Venter på Blu ray udgaven....
...Der synes det er træls de malker den sådan... med at udgive filmene 4 gange.
DVD
DVD Extended
Blu Ray
BR Extended
Lol BR Extended er så netop blevet udgivet. Bonus, tiden går hurtig.
700kr
http://cdon.dk/film/ringenes_herre_trilogy_-_exten...
...Der synes det er træls de malker den sådan... med at udgive filmene 4 gange.
DVD
DVD Extended
Blu Ray
BR Extended
Lol BR Extended er så netop blevet udgivet. Bonus, tiden går hurtig.
700kr
http://cdon.dk/film/ringenes_herre_trilogy_-_exten...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.