mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Daniel-Dane (32101) skrev:Oh no, you didn't.
... wut?
... der har haft min mor på besøg og derfor har fået gjort rent. Hun er som en tornado igennem det hele! Jeg har også fået vasket tøj :O wooo!
... der passer milles ørkenrotte, mens mille er på ferie. Den larmer noget mere end et hamster ò_ó
vandfarve (32112) skrev:... der har åbnet Pandoras boks. Oh crap!
Hvorfor gjorde du dog det? Det var da ikke nogen særligt god idé.
wait a minute...
Jeg var faktisk forbi BK i Fredericia den anden dag.
Deres intercomlort virkede ikke, så jeg måtte op til første vindue for at afgive min ordre. Det var sikkert ham idioten der slikkede på dankortterminalen inden jeg brugte den.
Sker fandeme hver gang jeg er i udlandet.
Jeg var faktisk forbi BK i Fredericia den anden dag.
Deres intercomlort virkede ikke, så jeg måtte op til første vindue for at afgive min ordre. Det var sikkert ham idioten der slikkede på dankortterminalen inden jeg brugte den.
Sker fandeme hver gang jeg er i udlandet.
Jeg læser altid Fredericia som Frederiksberg. Derfor undrede jeg mig over, at du skrev udlandet. Men siden du har sår i fjæset, må du selv have stukket hovedet ind i terminalen.
Elskov (32102) skrev:... wut?
... der har haft min mor på besøg og derfor har fået gjort rent. Hun er som en tornado igennem det hele! Jeg har også fået vasket tøj :O wooo!
... der passer milles ørkenrotte, mens mille er på ferie. Den larmer noget mere end et hamster ò_ó
I det mindste har du ikke ligesom jeg, passet en spastisk-kælegris (fransk bulldog). Jeg var ved at blive sindsyg til sidst, konstant grynten og snorken.
Jeg har aldrig været så glad for den stilhed der var hele aften igår aftes, da jeg kom hjem kun til min egen hund.
NioBe (32125) skrev:
I det mindste har du ikke ligesom jeg, passet en spastisk-kælegris (fransk bulldog). Jeg var ved at blive sindsyg til sidst, konstant grynten og snorken.
Jeg har aldrig været så glad for den stilhed der var hele aften igår aftes, da jeg kom hjem kun til min egen hund.
men hunde er ikke nataktive :P og jeg tror du har mere end ét rum, så du ikke behøver at sove i samme rum som larmen :P
vandfarve (32127) skrev:Oh God! Sig ikke, at du sover i seng med hunden...
Jeg er 16 år og har styr på tingene.
Min EGEN hund sover i samme rum som mig, og hun er stille. Lige med undtagelse af når hun drømmer.
Men denne lå i den anden ende af huset, og lød som om den sov lige ved siden af mig... -.-'
...Der synes Amy Whinehouses død går lige op med det i Norge... Så er der ballance i universet igen.
Also:
nœ..
Also:
nœ..
NioBe (32135) skrev:Der skal købe en ny mobil... men butikkerne har den ikke... FANDENS!!
Hvilken?
Expansys.dk er altid ret foran med lagervarer ^^
Så kør ned til Tina på havnen hvor Expansys har deres lager og bank på døren ;D Hun er meget medgørlig.
...Der havde et lettere gennembrud mht Lucid Dreaming i aftes.
Stod i et køkken, med nogen mennesker jeg ikke kan identificere længere. Her var der et eller andet der fik mig til at indse at jeg drømte. Så jeg sagde "Jeg drømmer" og lige i det sekund kørte den sætning i ekko, og jeg blev Nærmest suget ud af drømmen og vågnede med et sæt...
Pænt fed oplevelse/følelse.
Stod i et køkken, med nogen mennesker jeg ikke kan identificere længere. Her var der et eller andet der fik mig til at indse at jeg drømte. Så jeg sagde "Jeg drømmer" og lige i det sekund kørte den sætning i ekko, og jeg blev Nærmest suget ud af drømmen og vågnede med et sæt...
Pænt fed oplevelse/følelse.
Tror du ikke din ekskollega ville blive lidt creeped out, hvis han vidste at du havde erotiske drømme om ham?vandfarve (32142) skrev:... der drømte om sin ekskollega, men det var først for en time siden, at jeg "huskede", at der var tale om en drøm og ikke et minde.
Tæller det?
vandfarve (32142) skrev:... der drømte om sin ekskollega, men det var først for en time siden, at jeg "huskede", at der var tale om en drøm og ikke et minde.
Tæller det?
Kun hvis der er patter
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.