mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der spørger når jeg er i tvivl:
"Spørger du af høflighed eller af interesse"
Når folk spørger om jeg har haft en god ferie og jeg ikke lige kan bedømme førnævnte selv.
"Spørger du af høflighed eller af interesse"
Når folk spørger om jeg har haft en god ferie og jeg ikke lige kan bedømme førnævnte selv.
Er jeg helt gal på den hvis jeg gætter på en advokat?vandfarve (32153) skrev:Her er London, her er London.
Det magiske navn er Lund. Det magiske navn er Lund.
Edit: Det tror jeg sgu jeg er..
Edit edit! Det var jeg vist.. Fandt ihvertfald en anden der nok er større sandsynlighed for det er :P
vandfarve (32153) skrev:Her er London, her er London.
Det magiske navn er Lund. Det magiske navn er Lund.
Jeg går ud fra det er "ham" Jan?
Ser ud til at være en flink fyr!
Jeg vil på det kraftigste fraråde at bliver såkaldt "venner" på det dersens facebook!
Når han først får "fat i dig" så er det umuligt at komme ud af hans enorme og indviklede spin. Jeg har været fanget derinde i over 3 år nu, og kan ingen udvej og alle råb om hjælp har været uden resultat!
Som et grusomt, men desværre meget virkeligt eksempel, så har i nok alle opdaget at vore kære hofnar Lingie har været forsvundet fra newz.dk i en snart lang periode.
Dertil har jeg kun at sige, at meget kort tid før lingies forsvinden, blev han og vandfarve "venner" på facebook!
JEG SIGER JER! HAN ER FARLIG DEN MAND! FARLIG!
Når han først får "fat i dig" så er det umuligt at komme ud af hans enorme og indviklede spin. Jeg har været fanget derinde i over 3 år nu, og kan ingen udvej og alle råb om hjælp har været uden resultat!
Som et grusomt, men desværre meget virkeligt eksempel, så har i nok alle opdaget at vore kære hofnar Lingie har været forsvundet fra newz.dk i en snart lang periode.
Dertil har jeg kun at sige, at meget kort tid før lingies forsvinden, blev han og vandfarve "venner" på facebook!
JEG SIGER JER! HAN ER FARLIG DEN MAND! FARLIG!
Jeg ved ikke om jeg tør give dig mere info efter MZ's indlæg :/ Du kan finde mig ud fra min avatar herinde :)vandfarve (32163) skrev:Det mente jeg godt, så det undrede mig, at du kunne alligevel. :)
By the way, flyver du lavt på Facebook? Det slår mig, at du muligvis ikke er nem at finde, dit skarn.
terracide (32167) skrev:...der nu har set 4 danske toldere og én hund og 12 svenske toldere og 4 hunde i samme periode...hvad helvede bilder vi os ind med den sindsyge grænsekontrol fra dansk side af...
Ja, hvad fanden sker der for at vi har 4 toldere pr hund, når svenskerne kun har 3?
Så fik jeg bekræftet mit 2. gæt på hvem du snakkede om. Har vi ikke snakket om hende her i tråden før?vandfarve (32169) skrev:I see what you did there...
Så er jeg sejere end dig buhu!Daniel-Dane (32171) skrev:Wow, han har flere venner end mig.
Og der kom sørme en lærer for at beskytte mig.. Hmm, hvor slem er ham Vandfarve?
Magten (32172) skrev:Så fik jeg bekræftet mit 2. gæt på hvem du snakkede om. Har vi ikke snakket om hende her i tråden før?
Ikke så vist jeg husker. En anden ekskollega har vist. Tjek under Dam. Hun er heller ikke værst, men hånden på hjertet gør hun sig bedre i person end på billeder.
... der lurker igennem.
Hmm, synes ikke jeg har set Dam før. Mærkeligt ^^vandfarve (32173) skrev:Ikke så vist jeg husker. En anden ekskollega har vist. Tjek under Dam. Hun er heller ikke værst, men hånden på hjertet gør hun sig bedre i person end på billeder.
Råb op hvis du finder noget :Dvandfarve (32173) skrev:... der lurker igennem.
vandfarve (32174) skrev:... der har svært ved at lave min chili stærk nok. Jay Jay, hvad siger du?
Habanero :) Jeg kan f.eks. anbefale Ralphs Righteous http://www.chilihouse.dk/shop/ralphs-righteous-hab... Den er fast inventar i mit køleskab. D
Ellers stik hovedet ind i chilihouse, de vil med garanti hjælpe dig til at få brændt dit røvhul i stykker lige præcis som du ønsker det.
Magten (32182) skrev:+1!
Genialt show. Jeg ved ikke hvordan de gør, men på en eller anden måde opstøver de pæne englændere gang på gang.. Sidder lige og ser sidste uges afsnit, og de her to kan da umuligt være englændere?
Det kan jo være danske sommerpiger!
Har en ven der har været derovre og se det blev optaget, og iflg. ham så er det ret nemt (og gratis) at komme ind at se det, man skal bare bestille tid på produktionsfirmaets hjemmeside (kan ikke huske hvad det hedder) så snart datoerne kommer online.
Selve optagelserne er meget "løse" ligesom det virker i programmet. De kører også uden script og meget af det finder de på mens de laver showet.
Kunne selv godt tænke mig at se det.. næste newz-trip?
Hmm, for et par år siden var det nærmest umuligt at komme ind som publikum kan jeg huske. Men det kan sagtens være det har ændret sig :)MiniatureZeus (32188) skrev:Det kan jo være danske sommerpiger!
Har en ven der har været derovre og se det blev optaget, og iflg. ham så er det ret nemt (og gratis) at komme ind at se det, man skal bare bestille tid på produktionsfirmaets hjemmeside (kan ikke huske hvad det hedder) så snart datoerne kommer online.
Selve optagelserne er meget "løse" ligesom det virker i programmet. De kører også uden script og meget af det finder de på mens de laver showet.
JA!MiniatureZeus (32188) skrev:
http://www.applausestore.com/applausestore-reserve-form.php?id=255&bid=5 skrev:VERY IMPORTANT: We ask that groups of people coming to the recordings have a roughly 50/50 male/female split. This is so we don't end up with a bunch of ugly male car geeks ruining everyone's Sunday night!]
Magten (32190) skrev:Hmm, for et par år siden var det nærmest umuligt at komme ind som publikum kan jeg huske. Men det kan sagtens være det har ændret sig :)MiniatureZeus (32188) skrev:Det kan jo være danske sommerpiger!
Selve optagelserne er meget "løse" ligesom det virker i programmet. De kører også uden script og meget af det finder de på mens de laver showet.JA!MiniatureZeus (32188) skrev:
Altså nemt, i forhold til at man bare skal tilmelde sig og så møde op... Kan lige prøve at spørger ham, hvor lang tid i forvejen han tilmeldte sig.. Men tror det var i omegnen af 12 måneder eller sådan noget..
Fandt lige det her på BBC hjemmeside:
God humor!
BBC suckers skrev:Tickets to Top Gear are always free. You should never pay for tickets. So, please don't encourage the sale of tickets by buying them at online auctions or 'days out' sites.
It's worth remembering we can't allow you into the studio if you're under 18 years of age.
We also ask that groups of people coming to the recordings have a roughly 50/50 male/female split. This is so we don't end up with a bunch of ugly male car geeks ruining everyone's Sunday night.
Please bear in mind, the recording takes a long time, and as there isn't anywhere for the audience to sit, you'll be standing for the duration.
God humor!
Tryk F5 og se #90 igen :P
Also..
Man får forhåbentlig god tids varsel når det er en onsdag :)
Also..
http://www.bbc.co.uk/topgear/show/participate.shtml skrev:A recording of Top Gear tends to start at around 2pm on the Wednesday before the show airs. Recording takes all afternoon, and people normally get to go home at around 7pm.
Man får forhåbentlig god tids varsel når det er en onsdag :)
Ikke sikkert.. Men man kan kun bestille 4 billetter adgangen, så vi skal satme være hurtige.. Og jeg kan ikke lige se, hvornår man får besked om det, andet end det er omkring der hvor de første optagelser begynder..
Tror selv man vælger datoen, så det burde ikke være et problem.
Jeg har sat mig på listen nu, omend ikke kan man jo bare lade være med at booke en dato, og ellers kender jeg med garanti et par andre der vil være interesseret :P
http://www.applausestore.com/applausestore-reserve-form.php?id=835&bid=5 skrev:THIS RESERVE LIST IS FOR THE WINTER 2011 RECORDINGS.
The 'Reserve List' will operate as follows:
1. Register yourself on our reserve list for free Top Gear television show tickets.
2. When tickets are about to be released for the next series we will then email THE ENTIRE RESERVE LIST AT RANDOM.
3. The email will give you the opportunity to choose 1 DATE ONLY from the list of dates for the next series.
4. We will issue tickets for the whole series on a first come, first served basis; i.e, The first person to make a date request will be the first chosen for that date and so on.
5. Maximum 4 tickets per request.
6. We will then start a NEW reserve list and points 1 to 6 will continue for each new series' ticket release.
Jeg har sat mig på listen nu, omend ikke kan man jo bare lade være med at booke en dato, og ellers kender jeg med garanti et par andre der vil være interesseret :P
Jeg er på! Eller kommer selvfølgelig an på hvornår og hvor mange banker jeg skal røve for at komme med, men ellers er jeg på!
Tja, tror det kræver en del mere koordination end pripyat, da det jo er meget fikseret og meget begrænset.. Tvivler på vi kan få 16 billetter eks..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.