mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der endnu en gang bekræftes i, hvor meget han afskyr det offentlige transportsystem.
Jeg sidder i en stillekupe med en familie af hollændere inklusiv en knægt, der har suttet i den samme fucking tomme 7-Eleven-plastikkop i flere timer, en familie af sydlandsk udseende med ditto irriterende datter, flere hollændere, en tilsyneladende nordkoreansk selvmordsbomber, hollændere, grimme mennesker og hollændere.
Christ, det sprog er grimt.
Jeg sidder i en stillekupe med en familie af hollændere inklusiv en knægt, der har suttet i den samme fucking tomme 7-Eleven-plastikkop i flere timer, en familie af sydlandsk udseende med ditto irriterende datter, flere hollændere, en tilsyneladende nordkoreansk selvmordsbomber, hollændere, grimme mennesker og hollændere.
Christ, det sprog er grimt.
SlettetBruger (32271) skrev:Nogengange kan fleksibilitet være et godt alternativ til en rygrad :-)
Nu lukker du kraftedeme røven med alt dit hippie pis!
Og jeg sad lige og hørte Kyssesvinet da jeg læste det :Dvandfarve (32272) skrev:... og man har et standpunkt, til man tager et nyt. ;)
http://hustlers.dk/plader/holddogkaeft.htm#kyssesvinet skrev:Hun sagde: Hey, lad os danse, der er den fede musik
jeg sagde: Desværre, baby, en hustler danser ikke
det ‘ et hustlerprincip og det er mit eget
men nu blev hun fornærmet og sagde: Så er det lige meget
Ups! Nu sku' der tænkes hurtigt, tænkte skidt og tænkte pyt
man har et hustlerprincip indtil man ta'r sig et nyt
...der har fået nye ansættelsesvilkår som skal godkendes inden 31/8, ellers betegnes det som en opsigelse per 1/2-2012. Note to self: Husk den skide seddel!
MZ->
Din overvægt burde efterhånden ha grindet din rygrad til bonemeal...
Mere hud = mere der kan sparkle? Hva, MacFAG?
;-)
Nat Nat
Din overvægt burde efterhånden ha grindet din rygrad til bonemeal...
Mere hud = mere der kan sparkle? Hva, MacFAG?
;-)
Nat Nat
Er man tilpas cool skinner solen altid på en.vandfarve (32277) skrev:Ja, hvor cool kan man være, ja, hvor cool er jeg, spørger jeg.
Jeg tror ikke HR damerne forstår en buket roser som svar på om jeg vil beholde mit job :/vandfarve (32278) skrev:Note to self: Roser virker. Jeg troede, at det var for plat, men nej.
Hvornår udgiver du Vandfarve-sagaen? Jeg køber gerne et eksemplar.
Magten (32279) skrev:Er man tilpas cool skinner solen altid på en
Og så de linjer, der i indeholder selve meningen med livet:
En følelse af frihed det er det når man har
En motorvej for sig selv og en stor Jaguar
Alt i alt en dejlig bil men man bliver først helt tilfreds
Når svinet sparkes op over 160
vandfarve (32281) skrev:Sagaerne indeholder historier, som vist bedst præsenteres over et krus af den gode, kolde. Wink-wink.
I get it! Can I come?
Glæder mig til dine glimragende historier!
...Der minder folk på, at det er Sysadmin Appreciation Day i morgen :)
"Har du klappet din administrator på ryggen idag?"
"Har du klappet din administrator på ryggen idag?"
Magten (32285) skrev:Kan man få Kæmpe Læske på krus?
Sidde i haven med solskin.. Nyde en kæmpe læske iført et par fivefingers..
NÅ NEJ DEM HAR DU JO.
;-)
Oh gawd.. De ligger endda pakket og klar >_< I R SRY! Prøver at nå på posthuset idag eller i weekenden :)SlettetBruger (32287) skrev:Sidde i haven med solskin.. Nyde en kæmpe læske iført et par fivefingers..
NÅ NEJ DEM HAR DU JO.
;-)
...der ikke kan lade være med at tænke på sidste linje i den her, når jeg læser comments på V2.
vandfarve (32289) skrev:Er det sådan, I har det?
Jeg tog hjem fra mine forældre for at spille DS3 i 3 dage selvom jeg vidste jeg skulle ned til dem igen senere på ugen ^^
snesman (32286) skrev:NioBe (32249) skrev:Den kan du ikke stole på. Der var lidt pushup-fylde-dimmer-thingy i dem.snesman (32242) skrev:Det er skide svært at vide:(
Jeg vælger at tro på C, for my own reasons...
Forklar, forklar.
C-skåle er favorit...
Godt så. :) Det er vel også en god stor håndfuld.
...der er tilbage igen efter en voldsom nat.
NioBe (32291) skrev:Det er vel også en god stor håndfuld.
http://2.bp.blogspot.com/_iPHD3G3xAjs/TJAugRo-ZnI/...
SlettetBruger (32292) skrev:http://2.bp.blogspot.com/_iPHD3G3xAjs/TJAugRo-ZnI/AAAAAAAAACg/pb7hte0pt5Y/s1600/I_jizz_in_my_pants_by_HOLIMOUNT.jpg
Er det sådan et ansigt du altid laver når du får en pat i hånden? Så kan jeg sq godt forstå du ikke er så heldig med kvinderne. :P
NioBe (32293) skrev:Er det sådan et ansigt du altid laver når du får en pat i hånden? Så kan jeg sq godt forstå du ikke er så heldig med kvinderne. :P
Er du måske det?
NioBe (32293) skrev:Er det sådan et ansigt du altid laver når du får en pat i hånden? Så kan jeg sq godt forstå du ikke er så heldig med kvinderne. :P
Youtube: "Jizz in my pants"
Derudover; True story
NioBe (32298) skrev:SlettetBruger (32297) skrev:Youtube: "Jizz in my pants"
Derudover; True story
Du burde vist nok skifte livsstil hvad angår sex, kvinder ect. :P
Porre er ikke til kvinder... han er til fivefingers
Jeg er desværre (For dig) den type der ikke prioritere sex udenfor et forhold specielt højt ^^ (inb4 Ghey)
Og der er langt imellem tøser på min alder der vil ses offentlig med mig iført Fivefingers ^^ Så det kunne da godt være der var en livstil der skulle skiftes ;D
...Der sveder
Min chef er overfølsom overfor kulde, og jeg overfor varme. Så han går en runde hver 5. minut og lukker vinduer.
Og der er langt imellem tøser på min alder der vil ses offentlig med mig iført Fivefingers ^^ Så det kunne da godt være der var en livstil der skulle skiftes ;D
...Der sveder
Min chef er overfølsom overfor kulde, og jeg overfor varme. Så han går en runde hver 5. minut og lukker vinduer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.