mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
..som har været forkølet idag(er jeg måske også i morgen) og kan ikke forstå det for gik fra at være ganske almen rask til at vågne op idag med extrem forkølelse.(Nej har ikke været udsat for træk)
Prøv at printe dit resultat ud og gå til den nærmeste Synoptik butik og vis ekspedienten dit resultat og bed om et par briller ud fra dit resultat.Ronson (32350) skrev:...der ROFL'er over Synoptiks test. Den siger jeg er langsynet på begge øjne, men nærsynet på det venstre og højre øje.
Ronson (32350) skrev:...der ROFL'er over Synoptiks test. Den siger jeg er langsynet på begge øjne, men nærsynet på det venstre og højre øje.
Normal Normal, "Du ligger 10% over gennemsnittet"
mikk4237880 (32351) skrev:..som har været forkølet idag(er jeg måske også i morgen) og kan ikke forstå det for gik fra at være ganske almen rask til at vågne op idag med extrem forkølelse.(Nej har ikke været udsat for træk)
Træk og kulde har ikke noget med sygdom at gøre.
Du har været i samme rum med en syg person ( ikke nødvendigvis en person med synlige symptomer )
I de fleste tilfælde er offentlig transport synderen.
Ronson (32350) skrev:...der ROFL'er over Synoptiks test. Den siger jeg er langsynet på begge øjne, men nærsynet på det venstre og højre øje.
Jeg er også langsynet.. Men da jeg har bygningsfejl, og de altid tæller minus, er jeg rent praktisk nærsynet.. Det gør også at jeg, med briller, ser længere end gennemsnittet..
har sikkert noget at gøre med at jeg tog toget igår...SlettetBruger (32354) skrev:Træk og kulde har ikke noget med sygdom at gøre.
Du har været i samme rum med en syg person ( ikke nødvendigvis en person med synlige symptomer )
I de fleste tilfælde er offentlig transport synderen.
6% over gennemsnittet havde 2 fejl hvor jeg kom til at trykke forkert da jeg lavede testen hurtigtSlettetBruger (32353) skrev:Normal Normal, "Du ligger 10% over gennemsnittet"
mikk4237880 (32357) skrev:har sikkert noget at gøre med at jeg tog toget igår...
Gennemsnitlig for en forkølelse går der 2 dage før man mærker symptomerne. ^^
der var jeg ude at bade ved havet :-/. Trode man mærkede det med det samme.SlettetBruger (32360) skrev:Gennemsnitlig for en forkølelse går der 2 dage før man mærker symptomerne. ^^
...der er i Danmark igen.
...der snotter igen :s
...der synes det er nuttet at I har savnet mig så meget.
...der snotter igen :s
...der synes det er nuttet at I har savnet mig så meget.
mikk4237880 (32361) skrev:der var jeg ude at bade ved havet :-/. Trode man mærkede det med det samme.
Bliver du ikke syg af ^^
Du bliver syg af mennesker og air-con's
Caek of Doom (32364) skrev:Det er nuttet at I har savnet mig så meget.
Det er faktisk pænt vammelt at tænke på, at der sidder en flok vamle lidderlige mænd og vil vide hvad vores BH størrelse.
Nok lige undtagen SlettetBruger, han vil nok hellere vide hvad din sko størrelse er....
MEN, wb! :D
NioBe (32367) skrev:han vil nok hellere vide hvad din sko størrelse er....
Don't care...
Det er lilletåen der er vigtig.
...Der absolut har nada at lave
...der bad en bruger om et screenshot og fik det..
Hun har taget screenshot, sat det ind i paint eller lignende, printet det ud, scannet det til pdf (i sort/hvid selvfølgelig) og sendt det til os..
Jeg har før hørt historier om folk der gjorde det, men tænkte at det var en myte.. Det var det så ikke :(
Hun har taget screenshot, sat det ind i paint eller lignende, printet det ud, scannet det til pdf (i sort/hvid selvfølgelig) og sendt det til os..
Jeg har før hørt historier om folk der gjorde det, men tænkte at det var en myte.. Det var det så ikke :(
NioBe (32369) skrev:Du skal bare have størrelsen på lilletåen? :P
Sådan en lillbitte lilletå med en lillebitte negl man næsten ikke kan se fordi lilletåen er 'tyk' = win
Magten->
Sikker på hun ikke bare har printet til PDF fra paint?
Lol, og jeg klager over at vores brugere konsekvent smækker screenshottet ind i word, for så at vedhæfte worddokumentet til mailen - så vi får et screenshot man som default ikke kan læse noget i, og som er besværligt at zoome i >_<
Lol, og jeg klager over at vores brugere konsekvent smækker screenshottet ind i word, for så at vedhæfte worddokumentet til mailen - så vi får et screenshot man som default ikke kan læse noget i, og som er besværligt at zoome i >_<
Ja, det er meget tydeligt at det er scannet (ligger skævt og alle de ting).. Og så har hun videresendt mailen så man kan se den kommer fra deres printer/scanner.SlettetBruger (32373) skrev:Sikker på hun ikke bare har printet til PDF fra paint?
Word dokumentet er også en klassiker.. En af mine kollegaer beder konsekvent brugerne om at sætte screenshots ind i Word selvom jeg har forklaret hende hvor dumt det er.
SlettetBruger (32373) skrev:Magten->
Protip: Fra Office 2007 (og i hvert fald i Office 2010) kan man højreklikke på billedet og sige 'Gem som billede'. Så længe din bruger ikke har komprimeret billedet, så bliver det noget nemmere at se noget i og zoome i - omend lidt af I.Q.en ryger en tur :)
NioBe (32380) skrev:Vi snakker om alm brugere.terracide (32379) skrev:Snipping tool = problem solved.
Hvad kan man forvente af sådan nogle?
Godt nok er snipping tool lavet til den slags, og er lavet til at være nemt at forstå - men hvorfor skulle de kunne forstå, at det er nemmere end at trykke på Prt Scr, indsætte i Paint, udskrive og scanne det ind igen? :P
Don't know then.SlettetBruger (32366) skrev:Bliver du ikke syg af ^^
Du bliver syg af mennesker og air-con's
Er ½Nørd, ikke læge/Sundheds ekspert
Man behøver ikke være læge for at vide, at man bliver syg af bakterier/vira.
Man bliver ikke syg af varme, man bliver dehydreret.
Man bliver ikke syg af kulde, man får koldbrand.
(Når lemmerne har været kolde nok (blodkar trækker sig sammen for at passe på organerne) i lang nok tid (så cellerne ødelægges af kulden))
Man bliver ikke syg af varme, man bliver dehydreret.
Man bliver ikke syg af kulde, man får koldbrand.
(Når lemmerne har været kolde nok (blodkar trækker sig sammen for at passe på organerne) i lang nok tid (så cellerne ødelægges af kulden))
Når du har vist dem tools som det der 10-15 gange og skrevet vejledninger til dem, og de stadig ikke fatter det, så giver man lige så langsomt op.terracide (32391) skrev:NioBe (32380) skrev:Vi snakker om alm brugere.
At man som admin viser dem disse tools-for-dummy...for ellers er problemet ikke dumme brugere...men dumme admins.
Kunden jeg skrev om længere oppe kører iøvrigt XP og vi har kun hostet et enkelt system for dem, så det er ikke rigtig mit område :P
terracide (32391) skrev:NioBe (32380) skrev:Vi snakker om alm brugere.
At man som admin viser dem disse tools-for-dummy...for ellers er problemet ikke dumme brugere...men dumme admins.
Så er du velkommen til at forklare hvordan brugerne finder klippeværktøjet på en XP maskine.
Og som Magten siger, samtidig forklare det 117 gange i træk. Før de bare forstår noget som helst.
Sigh.
Magten (32394) skrev:...der sidder og læser vejledning til opsætning af lønsystem for en kunde... Pænt useless..
Eksempel på hvor mærkeligt den er skruet sammen:
Punkt 2.3: Konfigurer IIS til single sign-on
Punkt 3.3: Installer IIS
Hmm...
Det betyder at du først skal konfigurere den, så sletter du den... også installere du den ind igen. :P
vandfarve (32396) skrev:... der bemærker, at kl. er 13.19, og jeg har endnu ikke lavet en eneste opgave for en klient udover den klassiske mediesøgning, der tog omkring fem minutter.
Måske man skulle komme i gang med dagens arbejde. Spørgsmålstegn.
Naaah, too late to start... Hva arbejder du på for tiden?
snesman (32397) skrev:Naaah, too late to start... Hva arbejder du på for tiden?
Ikke så meget. Jeg har stort set afsluttet alle de ting, som jeg burde. Resten må vente til næste uge.
Desuden sidder jeg med en kunde, som jeg ikke en gang må afsløre for mine kolleger (UHH, SE HVOR PISSEVIGTIG JEG ER!), hvorfor jeg ikke kan sige så meget, men til oplysning går kunden under Project Rainbow.
Yeah, jeg valgte titlen. Hvad siger du, markjensen?
vandfarve (32398) skrev:Desuden sidder jeg med en kunde, som jeg ikke en gang må afsløre for mine kolleger (UHH, SE HVOR PISSEVIGTIG JEG ER!), hvorfor jeg ikke kan sige så meget
Det hedder I could tell you but then I'd have to kill you.. Pigerne bliver så vilde i trussen af det, det har jeg selv set på film!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.