mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Grande, elskov.
Skal jeg så slå en masse løbere ihjel for at skabe opmærksomhed?
...Der i første omgang har brugt en lille del af pengene på "sko" iform af et stykke gummi og en snor, der efter noget klippe klistre bliver til et par Huaraches.
Mamad (moveax1ret) (32499) skrev:Brug dem på at skrive et sko manifest og få det udbredt?
Skal jeg så slå en masse løbere ihjel for at skabe opmærksomhed?
...Der i første omgang har brugt en lille del af pengene på "sko" iform af et stykke gummi og en snor, der efter noget klippe klistre bliver til et par Huaraches.
vandfarve (32490) skrev:... der netop har modtaget "det var hyggeligt at lære dig at kende, men jeg er ikke klar på noget fast endnu"-beskeden fra pigen, som jeg har datet i lidt over en måned. For fuck's sake!
...
Er det ikke det kvinder(mænd?) skriver hvis de ikke lige kan se sig sammen med en som et par? aka, du er sød, men ikke interessant.
starn (32502) skrev:vandfarve (32490) skrev:... der netop har modtaget "det var hyggeligt at lære dig at kende, men jeg er ikke klar på noget fast endnu"-beskeden fra pigen, som jeg har datet i lidt over en måned. For fuck's sake!
...
Er det ikke det kvinder(mænd?) skriver hvis de ikke lige kan se sig sammen med en som et par? aka, du er sød, men ikke interessant.
Det betyder: "Det var hyggeligt at lære dig at kende, men jeg er ikke klar på noget
Det har intet at gøre med at hun på et tidspunkt bliver klar til noget med dig, og hvis du stadig prøver at opnå noget med hende, så vil du blive brugt som legetøj, til at booste hendes selvtillid.
Mort (32503) skrev:Det betyder: "Det var hyggeligt at lære dig at kende, men jeg er ikke klar på nogetfastmed digendnu".
Det har intet at gøre med at hun på et tidspunkt bliver klar til noget med dig, og hvis du stadig prøver at opnå noget med hende, så vil du blive brugt som legetøj, til at booste hendes selvtillid.
Yeah, thought so... Crap.
Tænkte pengene gør sig bedre tjent på min opsparingskonto. :)
og jeg er træt af, at fordi jeg er forbundet med WSPA så skal jeg, der allerede donere MANGE penge, bombarderes med reklamer og 'regninger' fra dem.
Så istedet for bare at kaste kr ud i uvished. så stopper jeg den faste betaling, og holder mig til de små "målrettede" donationer. Som fx købe mursten til bjørne-fristedet i Pakistan. :)
og jeg er træt af, at fordi jeg er forbundet med WSPA så skal jeg, der allerede donere MANGE penge, bombarderes med reklamer og 'regninger' fra dem.
Så istedet for bare at kaste kr ud i uvished. så stopper jeg den faste betaling, og holder mig til de små "målrettede" donationer. Som fx købe mursten til bjørne-fristedet i Pakistan. :)
SlettetBruger (32506) skrev:Tænkte pengene gør sig bedre tjent på min opsparingskonto. :)
Randers Tegl laver nogle virkelig flotte gule mursten som helt klart vil stå godt til bjørnens mørkebrune pels!
SlettetBruger (32498) skrev:...Der pr denne måned ikke længere donere til WSPA.
Hva dælen skal jeg gøre med alle de penge? :-D
Donere dem til mig? :D
Magten (32510) skrev:
Porre: De skulle meget gerne blive sendt idag.. Sorry >_<
Nå det er fint nok, tag du dig bare god tid...
;-D
Min ene kammerat NÆGTER at vise eller fortælle om hans seneste scoring. alene fordi hun åbenbart er uhyggelig grim.
Jeg forstår det ikke ^^
Jeg kan da godt forstå det at score en lækker tøs er en bedre erobring hvad angår at kunne prale i mandeklubben. Men derfor kan det godt være en røvdårlig oplevelse alligevel ^^
Fede, og grimme kvinder har det med at være mere ihærdige for at kompensere... ^^
Magten (32510) skrev:...der bliver mobbet af vennerne pga en knap så heldig scoring forleden :(
Nu har du åbnet emnet. Fortæl, fortæl!
...der har bestilt sådan en smartbox adventures, til kæresten i fødselsdagsgave... Der ikke ellers ikke ved hvad hun skal give ham udover tøj.
Det har jeg vist gjort nu :PSlettetBruger (32511) skrev:Nå det er fint nok, tag du dig bare god tid...
;-D
Jeg er som sådan også ligeglad.. Hellere have nogle uheldige oplevelser end slet ingen :PSlettetBruger (32511) skrev:Min ene kammerat NÆGTER at vise eller fortælle om hans seneste scoring. alene fordi hun åbenbart er uhyggelig grim.
Jeg forstår det ikke ^^
Jeg kan da godt forstå det at score en lækker tøs er en bedre erobring hvad angår at kunne prale i mandeklubben. Men derfor kan det godt være en røvdårlig oplevelse alligevel ^^
Fede, og grimme kvinder har det med at være mere ihærdige for at kompensere... ^^
Der er bare nogle gange hvor man ville ønske man ikke skulle høre for det flere uger efter >_<
Lille, tynd, bleg (vi snakker blegere end selv de mest nørdede herinde kan præstere, vil jeg tro), rødhåret englænder.. Eller, halvt englænder.NioBe (32512) skrev:Nu har du åbnet emnet. Fortæl, fortæl!
Hun er dog sød og rar, men det bliver ikke til en saga i ægte vandfarve stil.
Tilgiv mig, jeg havde helt overset det! Hvor, hvornår og i hvad?vandfarve (32490) skrev:PRE-EDIT: Magten, vi skal være stive.
Well, jeg er ikke ligefrem til piger der kan få vejstriber til at se mørke ud.SlettetBruger (32514) skrev:og det er skidt? :P
Og som Onklen så pænt siger det, så er naturligt rødhåret meget sjældent pænt.. Gulerødder bliver jo helt misundelige nogle gange.
jeg taler om naturlig hårfarve..............
Men nej, jeg diskrimenerer skam ikke hvis de har plastik patter.......
Men nej, jeg diskrimenerer skam ikke hvis de har plastik patter.......
Tror ærligt ikke der er nogen der ville afslå en tøs alene pga hårfarven.
^^
...Der lige var inde og skulle hjælpe en bruger der så bare gik hjem midt i operationen... heldigvis lå hans password frit fremme på en postit.
Men jeg skulle skrive noget ned, og åbner så hans skuffe for at finde en kuglepen...
Denne skuffe er så FYLDT med halve cigaretter, og der vælter bare en klam dunst af lort op fra den skuffe at jeg kunne mærke mine lange næsehår begyndte at falde ud af næsen.
EW siger jeg dig.
^^
...Der lige var inde og skulle hjælpe en bruger der så bare gik hjem midt i operationen... heldigvis lå hans password frit fremme på en postit.
Men jeg skulle skrive noget ned, og åbner så hans skuffe for at finde en kuglepen...
Denne skuffe er så FYLDT med halve cigaretter, og der vælter bare en klam dunst af lort op fra den skuffe at jeg kunne mærke mine lange næsehår begyndte at falde ud af næsen.
EW siger jeg dig.
SlettetBruger (32522) skrev:Tror ærligt ikke der er nogen der ville afslå en tøs alene pga hårfarven.
^^
EW siger jeg dig.
Hvor er jeg glad for jeg ikke er dig lige nu! :( Føj!
SlettetBruger (32522) skrev:Tror ærligt ikke der er nogen der ville afslå en tøs alene pga hårfarven.
Nu er vi faktisk nogle, der ikke fuldstændig ukritisk fylder pikken i alt hvad vi kommer i nærheden af. Jeg både lover og sværger, at jeg aldrig vil kneppe en naturlig rødhåret. Så deeet.
LinguaIgnota (32524) skrev:Nu er vi faktisk nogle, der ikke fuldstændig ukritisk fylder pikken i alt hvad vi kommer i nærheden af. Jeg både lover og sværger, at jeg aldrig vil kneppe en naturlig rødhåret. Så deeet.
Det ville nærmest være inter-species, så det holder jeg mig også fra...
...der på papiret skal være far på lørdag (der ligger terminen i hvert fald)
...der stadig føler sig presset af det. Hvordan skal en drengerøv som mig være klar til det ansvar?
Det er sku ikke så slemt. Du skal bare tænk på at for dag der går, er der én dag kortere til at ungen stopper med at skide ned af sig selv.
Gratulere iøvrigt :)
Nogen af skodderne var grønne og brune :(
Gratulere iøvrigt :)
NioBe (32523) skrev:Hvor er jeg glad for jeg ikke er dig lige nu! :( Føj!
Nogen af skodderne var grønne og brune :(
pewbe (32527) skrev:...der er optaget på AAU ^^
SlettetBruger (32528) skrev:Gratulere iøvrigt :)
You too
SlettetBruger (32534) skrev:Hvad skal han hedde?
Og opretter du ikke en newz account til ham?
MiniMiniatureZeus LinguaIgnota Madsen.
Opretter muligvis en account, kommer an på hvor skummel peecee-tråden bliver. (lige pludselig kræver onklen pics, ya know)
Magten (32535) skrev:Og kynz side!
Er ikke nørdet nok til sådan noget svært noget.
SlettetBruger (32536) skrev:Har du/i besluttet hvad i skal manipulere ham til at ville være når han blir stor?
Tænker på hvilken sportsgren det er nemmest at blive rig af. Golf / tennis??? Og så skal der paces!
Men generelt har jeg ikke overvejet så mange ting... Tager det som det kommer.
snesman (32533) skrev:Det bliver naturligvis en dreng.
I øvrigt, fra g-invitetråden:
Fuck, der kneb jeg sgu lige en lille tåre fra det venstre øje!
Jeg aftaler lige med Lingie hvordan vi kommer frem til kirken når vi skal være gudfædre.
Jeg har lige købt en lilla pullover og hvis lingie tager den høje hat på, så er jeg saftsusme sikker på at der ikke bliver et øje tørt i den kirke!
Vi må desuden få oprettet noget livestream til newz.dk.
wutMiniatureZeus (32538) skrev:når vi skal være gudfædre.
Anywho, jeg har glemt hvorfor han skulle opkaldes efter miniz. Navnet fra IRL kendes kun af mig og kæresten. Så den må I sgu vente med.
Så meget ansvar så lidt talent. Jeg er glad for at min udkårne har styr på alt muligt vigtigt.
snesman (32537) skrev:Tager det som det kommer.
Så er det for sent!
Der er ingen der selv vælger hvad de vil være... Det handler alt sammen om hvad der har påvirket ham igennem hans liv.
DU har mulighed for at gøre chancen større for at han bliver en nørdet fysikker der leder mennesket ud i en ny revision af rumalderen!
;D
DU har mulighed for at gøre chancen større for at han bliver en person med meget god smag, og derfor ikke vil plage os andre med grimme fivefinger sko.
snesman (32539) skrev:wut
Is this some kind of a cruel joke?! :'(
I sure hope not! See you at the church, buddy!
Mamad (moveax1ret) (32541) skrev:DU har mulighed for at gøre chancen større for at han bliver en person med meget god smag, og derfor ikke vil plage os andre med grimme fivefinger sko.
Jeg til dels enig. det er en dyr hobby ;) en 20k dyr hobby hvis han skulle ha samme samling som jeg.
Men man kan få Fivefingers til Børn! Så ligesåsnart han har fået store nok fødder...
Magten (32513) skrev:Lille, tynd, bleg (vi snakker blegere end selv de mest nørdede herinde kan præstere, vil jeg tro), rødhåret englænder.. Eller, halvt englænder.
Hun er dog sød og rar, men det bliver ikke til en saga i ægte vandfarve stil.
Jeg er glad på dine vegne. Du ved jo allerede godt, hvor usandsynligt og uigennemskrækkeligt dårlig jeg er til "det dér med piger", så jeg skal ikke ønske, at du vil opleve det samme.
Min forklaring? Jeg har tydeligt alt for høje standarder, selv når jeg er stiv. Ish.
Fuck! Jeg kan se, at jeg er gået glip af den vilde diskussion om snesmans møggrimme afkom.
Tillykke. Så skal vi være stive!
#Magten: Det står på portvin med tosserne på fredag, men jeg håber da, at vi kan trække dem videre i byen. Jeg vil næsten se helt Brad Pitt-agtig ud, hvis jeg tropper op på Wall Street med Lingie og MiniZeus. Det kan man kun glæde sig til...
Tillykke. Så skal vi være stive!
#Magten: Det står på portvin med tosserne på fredag, men jeg håber da, at vi kan trække dem videre i byen. Jeg vil næsten se helt Brad Pitt-agtig ud, hvis jeg tropper op på Wall Street med Lingie og MiniZeus. Det kan man kun glæde sig til...
som godt kan lide at Notch mener Minecraft er bedre end Crysis pga. Minecraft kræver mere.(Source)
Elskov (32547) skrev:wæææhhææh .__. studievejlederne er først tilbage fra ferie om 2½ uge. Ffs, de burde sidde på deres pind lige så snart folk får deres breve!
... der er frustreret. Og keder sig. Og savner sin computer, der brændte sammen.
wtf..?! Det kan man da ikke tillade sig.. helt ærligt.. Kan du ikke ringe til de studerendes hus? De har vel en afdeling tæt på dig også..
... der mener, at Sørine Gotfredsen er en kæmpe fucktard.
Ja, det er injuriende, og ja, jeg mener det. Lad os da endelig tage en kamp i retssalene, hvis du mener at have ret til at være så imponerende uintelligent.
Ja, det er injuriende, og ja, jeg mener det. Lad os da endelig tage en kamp i retssalene, hvis du mener at have ret til at være så imponerende uintelligent.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.