mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
izym (35498) skrev:... der nyder at have fri om mandagen. Hver uge.
Jeg har fri mandag, tirsdag, onsdag, fredag. Problem?
... som ikke nåede det!
Tråden er lukket
Det er ikke længere muligt at skrive indlæg, da tråden er blevet lukket 3. okt. 2011 13:26
Tja, vi ved allerede, at syssy hedder det, så det er nok ikke ham.
Daniel-Dane (35511) skrev:Tja, vi ved allerede, at syssy hedder det, så det er nok ikke ham.
Hans profilbillede er i hvert fald ikke at finde på Søren Holms Google+-profil.
er på skolehjem lige nu så kan ikke komme til min læge før om en uge :-(Daniel-Dane (35515) skrev:Gå til lægen.
Af sted med skolen?? kære ven jeg er på hovedforløb inden for elektrikker. Ved ikke lige hvor der er en læge i hadstenAlrekr (35518) skrev:Enig. Hvis du er afsted med skolen så må de vide hvor der er en læge som du kan komme til. Alt andet er useriøst.
csstener (35519) skrev:Ved ikke lige hvor der er en læge i hadsten
Hvis bare der var et sted, hvor man kunne søge efter sådan nogle informationer. Oh well, happy dying.
Da jeg var på skolehjem i aalborg havde skolehjemmet tilknyttet en læge.. Så det er nok sandsynligt at de også har det i hadsten..
Har lige snakket med dem som styre skolehjemmet og har fået et nr. jeg kan ringe til i morgen.didriksen86 (35522) skrev:Da jeg var på skolehjem i aalborg havde skolehjemmet tilknyttet en læge.. Så det er nok sandsynligt at de også har det i hadsten..
Zhadow (35475) skrev:Meh. Jeg drikker stort set kun Ron Millonario, og det er fordi det smager pissegodt. Det er lidt smådyrt, men med mit forbrug af, bruger jeg nok flere penge på spaghetti.
Uh, fancy!
Hvor kan man købe det og til hvilken pris?
Windcape (35503) skrev:Kamstrup A/S.
Software udvikling (.NET/WPF). Spørg mig senere, når jeg ved hvad jeg skal lave :)
Haha, du overvejede ikke at spørge hvad du skulle lave, da du var til jobsamtale der ?
Oh well, det er bedre at have et arbejde end at være kræsen :)
Daniel-Dane (35501) skrev:Jeg har fri mandag, tirsdag, onsdag, fredag. Problem?
Elskov (35526) skrev:... der nyder at have fri tirsdag og fredag. Hver uge.
LinguaIgnota (35527) skrev:... der nyder at have fri tirsdag og onsdag. Hver uge.
http://bit.ly/7JJSz8
izym (35531) skrev:Elskov (35526) skrev:... der nyder at have fri tirsdag og fredag. Hver uge.LinguaIgnota (35527) skrev:... der nyder at have fri tirsdag og onsdag. Hver uge.
http://bit.ly/7JJSz8
Infolink: http://bit.ly/7JJSz8+
You sonofabitch
Hånter (35537) skrev:... der troede at dette var Vandfarve. Lige indtil jeg faldt over "Han er slank, taler dansk og optræder høfligt og venligt."
Jeg nød udtalelsen fra en 7eleven medarbejder. "Vi er så gale. Vi vil have fat i ham". Ingen tegn på flovhed over at hoppe på den gang efter gang:)
drbravo (35538) skrev:og jylland. Vandfarve tør ikke opholde sig i jylland. Risikoen for at styrte ned med ballonner er for stor.
Jamen, altså, det er jo ik' min skyld, at folk ikke kan finde ud af at styre deres brevduer i det mørke Jylland. Det er jo dødogpinemig selvmorderisk at navigere den jyske himmel med alle løsslupne fugle og ræve.
snesman (35539) skrev:Jeg nød udtalelsen fra en 7eleven medarbejder. "Vi er så gale. Vi vil have fat i ham". Ingen tegn på flovhed over at hoppe på den gang efter gang:)
Sig lige til, hvis I finder billeder af de falske klippekort. Det kunne være... Erhm, "interessant" at se, hvad personen har gjort, så vi kan lære af det.
Elskov (35533) skrev:vandfarve (35528) skrev:... der nyder at have et arbejde.
Hvad fanden sker der for jer, hippier?!
Vi studerer :P
Tal for dig selv; Jeg slacker.
Hold da helt op hvor live blog'en ikke spiller idag.. den sejler rundt med gamle beskeder og nye beskeder helt blandet.. Ses på Mashable..
Nogen som ved hvor man skriver til google's support?? for har lige fået en advarsel på min gmail om at den er blevet åbnet fra et land som hedder Armenien fra en ukendt browser.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.