mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
NioBe (36523) skrev:Mort (36520) skrev:NioBe (36517) skrev:Gief dit navn til BF.. :P så adder jeg dig.
....der endelig kan spille BF3... Fandeme på tide EA skuffer mig.
Købte du det over Origin eller som DVD ?
Hvorfor er det på tide at EA skuffer dig ?
Ja glemte lige et ",", men som SlettetBruger siger.
... der har været en tur til lægen fordi hun har en "hævelse" i halsen. Der skal have taget den helt store blodprøves omgang på onsdag. Tegner det godt så!?
Hvordan føles den? Varm, øm, blød, hård?
Har du haft feber eller andre symptomer på det seneste?
Almen utilpashed, træthed, frosset eller haft det varmt oftere end normalt?
drbravo (36551) skrev:Hvordan føles den? Varm, øm, blød, hård?
Har du haft feber eller andre symptomer på det seneste?
Almen utilpashed, træthed, frosset eller haft det varmt oftere end normalt?
Jeg har været syg på det seneste... Men den har også været der selvom jeg ikke har været syg... Tror at jeg lagde mærke til den for et halvt års tid siden.
Det er sådan en lille klump-ish, kan ikke mærke hvor hård den er da den bare bliver trykket ind i halsen når jeg føler mig frem.
Hvis du bare strejfer hånden pænt over den og samligner med den anden side på halsen, så kan man mærke den. Den var dog betydelig større sidste uge da jeg var syg.
Udover at jeg er syg ofte med meget forkølelse, så har jeg det fint.
....der føler at hun er til lægen igen...
Colapusheren (36556) skrev:.. der også vil flashe sin halloween udklædning!
Din t-shirt har det ikke for godt..
... som synes at Nestlé tuder rimelig meget. De kan jo bare betale skat, så var de ude af problemet. Men næ nej, hvis de ikke kan få lov til at snyde uden at blive udstillet, så snyder de bare et andet sted..
Kære kammerat, man bliver kun udstillet hvis man ikke betaler skat af sit overskud..!
Nå, ifølge TV2 har Nestlé haft underskud - og så har de jo intet at frygte.. Man skal jo netop kun betale skat af sit overskud.
http://jp.dk/indland/indland_politik/article2591662.ece skrev:- Vi har vores nordiske hovedkvarter i Danmark, men hvis vi skal udstilles på den måde, så kan vi da lige så godt flytte til Sverige, siger nordisk direktør Carsten Fredholm til Berlingske.
Kære kammerat, man bliver kun udstillet hvis man ikke betaler skat af sit overskud..!
Nå, ifølge TV2 har Nestlé haft underskud - og så har de jo intet at frygte.. Man skal jo netop kun betale skat af sit overskud.
XorpiZ (36562) skrev:Det forstår jeg ikke. Hvis reglerne siger, at det er ok at flytte overskuddet ud (hypotetisk set), så er det vel ikke snyd at gøre netop det?
Hvis du vælger at føre forretning i Danmark, så bør du også være villig til at betale skat af det overskud du får:
Forbruger betaler 50 % i skat, og får således udbetalt 15.000 udbetalt.
Virksomhed sælger varer for 10.000 kr til forbruger
Virksomhed har måske 2.500 kr i overskud fra salget
Virksomhed vælger at flytte pengene ud af landet for ikke at betale skat (625 kr)
Forbruger skal betale mere i skat
Der betales ganske vist moms, AM-bidrag og skat af lønninger alligevel, og virksomhederne sørger for en beskæftigelse - men hvorfor skal deres ansatte betale skat, mens selskabet ikke skal?
Skatteministeren lægger i øvrigt op til at ændre reglerne, så det ikke er muligt at føre overskuddet ud af landet. Enhedslisten er helt sikkert klar på at lægge stemmer til.
Alrekr (36565) skrev:Selvom transfer pricing er tilladt, så er det stadig snyd i min verden. Var det godt nok?
Jamen ja - det var jo det du skrev tidligere også. Jeg forstår bare ikke ræsonnementet bag dit argument om at noget er snyd, selvom det er fuldt ud lovligt iht. eksisterende lovgivng.
McDonalds er anderledes positive overfor skatteministerens forslag.
http://politiken.dk/politik/ECE1435526/enhedsliste...
Konkurrencen virker da fint. Som der står i artiklen, kan man bare handle i Føtex, Fakta eller Irma, hvis man mener de andre er nogle skiderikker.
Konkurrencen virker da fint. Som der står i artiklen, kan man bare handle i Føtex, Fakta eller Irma, hvis man mener de andre er nogle skiderikker.
OxxY (36573) skrev:Så det var ikke det islandske penismuseum du var på kan jeg forstå.
Det var Steno museet i Århus :P de havde en særudstilling om kroppen.. Det ene rum var fint nok, det handlede både om livsstil, kropsbevidsthed og skønhedsidealer, men det andet rum handlede kun om graviditet oO ja bevares, det er da også kroppen, men det er der 135478 ting, der er...
... der undrer sig over, hvad der sker for Sensation White deltageren i baggrunden.
XorpiZ (36560) skrev:Det er vel ikke at snyde, hvis man overholder reglerne?
Er transfer pricing tilladt - hvis man benytter det til at sikre, at man ikke skal betale skat?
NB Det er et trickspørgsmål! Hvem tror på, at en 'uafhængig partner' ville leve med underskud år efter år?!
Hav det godt, Nestle... hvis I tror, at I vil blive savnet, tager I fejl. I er velkomne til at tage Kraft Foods med jer.
Elskov (36579) skrev:Alrekr (36578) skrev:Det har de så haft i tre år nu? Husker tydeligt de to rum fra da jeg var deroppe i 3g (2007-2008).
Nå, for satan.. der stod "særudstilling" uden for rummet :S måske er det noget de gentager jævnligt? :P
Det kan være de har ændret det. Men det var temaet da jeg var der..
Jakob Jakobsen (36582) skrev:....der overvejer at blive bøsse. Der er sgu alt for mange problemer med kvinder.
Grats
...Der fik gennemført GeOW3.
Scumbag Fridge
Gets to wear inch-thick armor that makes you look like a fridge
Low Tier Hand pistol still pierces armor, and makes the same ammount of blood spray out as in an average african child.
...
Scumbag Jesus Imposter
Made in christian country..
Makes enemys walk on laserfence
...
Scumbag convinience
Pistol can pierce thick body armor
Needs truck at high speed to blow up fuel tanks
...
Elskov (36588) skrev:Vi andre kalder det efterårsferie, når det ligger i oktober, men okay...
Kommer an på hvor i verdenen han er ^^
På den sydlige halvkugle er vi meget tæt på sommer nu.
snesman (36587) skrev:Der er tilbage efter 2 ugers sommerferie. Er der sket noget spændende på Newz? Ballonulykker?
The WoW-sale that vent awefully wrong... :)
http://www.jv.dk/artikel/1220695:Esbjerg--15-aarig...
Jeg er chokeret. Hun ligner da ellers sådan et fornuftigt ungt menneske.
Jeg er chokeret. Hun ligner da ellers sådan et fornuftigt ungt menneske.
Jakob Jakobsen (36594) skrev:...der er nummer 4.396.063.758
Det rigtige link er http://www.7billionandme.org/
Jeg er i øvrigt nummer 5.107.898.645.
...der lige har modtaget lidt billeder fra sygehuset http://peecee.dk/
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.