mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
https://www.retsinformation.dk/forms/R0710.aspx?id=133530#P210 skrev:§ 210. Den, der har samleje med en slægtning i nedstigende linje, straffes med fængsel indtil 6 år.
Stk. 2. Den, der har samleje med sin broder eller søster, straffes med fængsel indtil 2 år. Straffen kan bortfalde for den, der ikke er fyldt 18 år.
Var Dreadnought ikke i fast forhold? Jeg mener at kunne huske noget med en papsvigerfar, som vi død og helvede også måtte slæbe med til Ukraine.
...Der stod op kl 0800 efter 14 timers søvnm 8 i sofaen, 6 i sengen.
Skræmmende, men forståeligt, har opsamlet en del søvngæld i den her uge.
Skræmmende, men forståeligt, har opsamlet en del søvngæld i den her uge.
Ronson (37161) skrev:...som Colapusheren ikke stoler på :(
Nu skal jeg vente helt til mandag på min nye telefon.
Med alt respekt Ronson, når jeg lige har brugt 2500 kr. på en telefon, uden at pengene står på min konto endnu, så sender jeg altså ikke pakken før de er der.
Men alt er vel .. De er gået ind, og din telefon ligger i øjeblikket på Taulov pakkecenter :)
Alrekr (37177) skrev:... som har fundet den nerve der får en del af min hånd til at "sove". Hvis jeg smølfesparker et bestemt område under min albue (på overarmen) får jeg i hvert fald den samme slags kilden.
Er jeg blevet SlettetBruger2?
Er det ikke bare den nerv som gir det stød i armen hvis man slår albuen uheldigt?
Edit: Jo, den har samme effekt hos mig.
SlettetBruger (37179) skrev:Alrekr (37177) skrev:... som har fundet den nerve der får en del af min hånd til at "sove". Hvis jeg smølfesparker et bestemt område under min albue (på overarmen) får jeg i hvert fald den samme slags kilden.
Er jeg blevet SlettetBruger2?
Er det ikke bare den nerv som gir det stød i armen hvis man slår albuen uheldigt?
Edit: Jo, den har samme effekt hos mig.
Nej, for den giver kun stød i hånden der hvor knoglerne til lillefingeren sidder, altså fra håndroden og ud..
...der tænker WTF over denne video.
Advarsel - stærkt overforbrug af sms-sprog.. :S
Er glad for at jeg er af den gamle skole, hvor man trods alt skriver ordentligt og ikke skriver skath, miin, foever, gjordt osv......!
Advarsel - stærkt overforbrug af sms-sprog.. :S
Er glad for at jeg er af den gamle skole, hvor man trods alt skriver ordentligt og ikke skriver skath, miin, foever, gjordt osv......!
...der synes at COPS > station 2 patrulje/politijagt/politistationen
Ronson (37183) skrev:...der synes at COPS > station 2 patrulje/politijagt/politistationen
Kan du bedre lide de danske. De fleste skurke i Cops er jo tydeligt mentalt skadet.
Hånter (37184) skrev:... der ikke helt ved om man skal grine eller græde over den nye finanslov.
Edit:
Ronron, hvorfor helvede har vi ikke sådan nogle serier i Danmark?!
Sjovt...de sagde kasen var tom...og så bruger de flere penge...og FORVENTER at selskaber kommer til at betale mere...en finanslov bygget op på luftkasteller.
Men hvad....I er selv ude om det i DK...i valgte dem selv...lev med jeres valg.
Har de røde ikke altid sagt at de vil bruge flere penge? Du lyder overrasket. Måske du skulle følge lidt bedre med.
Det havde vi også.Hånter (37184) skrev:Ronron, hvorfor helvede har vi ikke sådan nogle serier i Danmark?!
Ronson (37183) skrev:...der synes at COPS > station 2 patrulje/politijagt/politistationen
Jeg kan godt lide, at kameramanden kigger ned for at tjekke, om der kommer urin ud af herren.
...Hvis mor og søster fik deres fivefingers stjålet til et markede. Der gik dog ikke mange sekunder før min mor var klar til at tæve 2 omkringgående negerkvinder, der så viste sig at ha dem.
Lol... som om negerkvinders fodhud ikke er tykkere end 4mm TC1 Gummi ^^ hva fanden skal de med fivefingers.
Lol... som om negerkvinders fodhud ikke er tykkere end 4mm TC1 Gummi ^^ hva fanden skal de med fivefingers.
Nej, de stod på en bod som min søster og mor sad ved.
Min mor laver pileflet, sliber sten osv og sælger det på markeder. Dertil smækker hun lige et par fivefingers på bordet som samtale emne for alle de alternative høns man finder sådan et sted.
Anyhow, nogen påpejede at de havde set 2 negerkvinder luske omkring, og med indgroet sønderjysk racisme var det naturligt at antage det var dem ^^ Havde dog gerne set at min søster havde optaget mormand gå total [url= på deres store negernumser, men det blev der ikke noget af.
Min mor laver pileflet, sliber sten osv og sælger det på markeder. Dertil smækker hun lige et par fivefingers på bordet som samtale emne for alle de alternative høns man finder sådan et sted.
Anyhow, nogen påpejede at de havde set 2 negerkvinder luske omkring, og med indgroet sønderjysk racisme var det naturligt at antage det var dem ^^ Havde dog gerne set at min søster havde optaget mormand gå total [url= på deres store negernumser, men det blev der ikke noget af.
wc4 (37195) skrev:Kommer sgu helt i tvivl om det er arv, moder som laver pileflet, sliber sten osv, eller miljø, Sønderjylland, som har gjort Porre til den han er..
Min egen destruktive grasperi efter et eller andet til at identificere mig med vil jeg tro.
SlettetBruger (37196) skrev:Min egen destruktive grasperi efter et eller andet til at identificere mig med vil jeg tro.
Gør som Steve Jobs. Mediter over det med nogle lokale Hare Krishna'er, tag bevidsthedsudvidende stoffer, og lav nogle milliarder på resultatet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.