mboost-dp1
Jeg må le..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Har det mon så ikke noget at gøre med at Japan er 'vesten'
Jeg ville ikke forvente af en statsminister, at han på et tidspunkt har ALLE svar :)
Jeg ville ikke forvente af en statsminister, at han på et tidspunkt har ALLE svar :)
Vis han ikke har svaret så har han det ikke....KaW (5) skrev:Han mangler stadig at svare på hvad forskellen på de to nationaliter er, og hvorfor de skal behandles anderledes.
Hvor gammelt er det "Pointsystem" enlig?? for vis det er før hans tid som statsminister så er det jo ikke mærkeligt at han ikke har svaret og så bliver han jo sådan set udstillet for at være dårlig. Uden at det er ham som har lavet fejlen.
Mikk, du følger tydeligvis meget lidt med i politik her i landet, og skal nok bare blande dig uden om.
Og ja, det mangler han da. Men jeg synes det er ganske rimeligt at henvise til sin integrationsminister. Det er trods alt derfor man har en minister for hvert område - fordi statsministeren ikke kan varetage alle opgaver selv.
Og ja, det mangler han da. Men jeg synes det er ganske rimeligt at henvise til sin integrationsminister. Det er trods alt derfor man har en minister for hvert område - fordi statsministeren ikke kan varetage alle opgaver selv.
Det er meget simpelt, Japaneren kommer fra et rigt land, der ikke umiddelbart, har nogen religion, eller anden belastning til vores samfund.
Egentlig logisk nok når man tænker over det, og også 100% uforståeligt hvorfor der skal være undtagelser i netop den lovgivning.
Ikke at vi burde have den, da jeg ikke kan kalde mig tilhænger af den, som det også er tilfældet med en masse andre idéer Dansk Folkeparti har fostret.
Egentlig logisk nok når man tænker over det, og også 100% uforståeligt hvorfor der skal være undtagelser i netop den lovgivning.
Ikke at vi burde have den, da jeg ikke kan kalde mig tilhænger af den, som det også er tilfældet med en masse andre idéer Dansk Folkeparti har fostret.
gentox (8) skrev:
Ehm.. ideen stammer så vidt jeg er underrettet fra Thorning herself... (sammen med et par andre forfattere)
newz-Wraith (9) skrev:gentox (8) skrev:
Ehm.. ideen stammer så vidt jeg er underrettet fra Thorning herself... (sammen med et par andre forfattere)
Du er underrettet forkert.
Pointsystemet som søger at skelne mellem ægtefæller fra vestlige lande og ægtefæller fra ikke-vestlige lande er VKOs værk.
S-SF ønsker at opstille en række krav til grundlæggende uddannelsesniveau via point, men ønsker ikke at diskriminere mellem vestlige og ikke-vestlige lande.
gentox (8) skrev:Det er meget simpelt, Japaneren kommer fra et rigt land, der ikke umiddelbart, har nogen religion, eller anden belastning til vores samfund.
En der bliver familiesammenført har siden 2001 ikke kunne 'lægge samfundet til last', da familiesammenføringen gives på et tilsagn om ikke at kunne søge offentlige ydelser i 7 år.
Det eneste de har kunnet 'lægge til last' har været uddannelsessystemet og sundhedvæsnet.
@12
Minder mig om følgende tekst (og intet personligt i forhold til Porre!):
Var det ikke netop sådan, at indvandre så fik sig en masse afkom, som SÅ kunne udnytte alle de goder?
Minder mig om følgende tekst (og intet personligt i forhold til Porre!):
282 irakere
Ka’ det virkelig passe?
At der er politikere, der tror at de flygter for at nasse
Det kan åbenbart ikke siges nok: de flygter ik’ for sjov!
Og jeg er flov over de bliver mødt af en udlæningelov
Der er grov og led og ondskabsfuld og skabt af fremmedhad
Om jeg forarget?. Nej, jeg’ da bare pissevred!
Er I blinde og dumme eller pisseligeglade?
I har dræbt deres håb; det eneste de havde
Smerteråb, pådraget dem uoprettelig skade
Hvis man er født her, hvordan kan ens hjem så være Baghdad
Hvad!?
Hvofor tror I de kommer
Forlader alt med ingenting kun håb I deres lommer
Forstå dog at I knuser dem som I knaser en hummer
Fat dog at de har et liv og ikke bare er et nummer
Deres stemmer forstummer I dette rigide system
Der bli’r ondere og ondere og gi’r dem varige men
Tvunget til passivitet, frataget den frie vilje
Sket er sket det sådan man nedbryder en familie
Deres hjerter de bløder fordi de ikke ka slå rødder
Og fordi de ligger I et fucking asylcenter og føder
Og så tror I de får børn for at vinde sympati
Tror de begår selvmord for at deres slægtninge går fri
Og hvad mener i med “hjem”, hvis det kun er sandholm de kender
Født og opvokset her, troede de var blandt venner
Men nej! Deres liv skal blive slemmer’ og slemmer’
Det bli’r nemmer’ og nemmer’ for jer at sende dem hjem
Og bearbejde deres nedbrudte psyke med krig
Som vi kæmper under dække af at vores demokrati
Vil det bedste for de fleste hvertfald dem vi ka li’
Men uden papirer der er du menneskeretsfri
You best be shitting me.gentox (8) skrev:Japaneren kommer fra et rigt land, der ikke umiddelbart, har nogen religion [...]
You best be shitting me.gentox (8) skrev:Det er meget simpelt, Japaneren kommer fra et rigt land, der ikke umiddelbart, har nogen religion, eller anden belastning til vores samfund.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.