mboost-dp1
Jesper Green er ked af det
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg var lige inde og se om vores ven Jesper Green havde opdateret sin hjemmeside og det viser sig, at der er en udvikling i sagen.
Det viser sig nu at det slet ikke var ham selv der stod bag og han er meget ked af hvad der er sket.
Så er det sikkert heller ikke ham der linkede til malware fra sin youtube-konto eller havde lagt facebook-clickjacking siden op.
Det viser sig nu at det slet ikke var ham selv der stod bag og han er meget ked af hvad der er sket.
http://dowload.dk/ skrev:Jeg unskylder problemerne, men der er desværre nogen der har valgt at lave mange Online brugere på flere forskellige forums, under mit NAVN og bruger navn. Jeg er ked af hvad der er blevet sat igang, håber i forstår min undskyldning.
denne hjemmeside vil ikke længere blive brugt til noget.
Jesper Green.
Så er det sikkert heller ikke ham der linkede til malware fra sin youtube-konto eller havde lagt facebook-clickjacking siden op.
Det sagde jeg også til Politiet, men de blev ved med at påstå, at det var mit dna. Jeg fortalte dem, at nogen havde taget mit dna og brugt det andre steder, men videooptagelsen hjalp ikke min sag.
arne_v (2) skrev:Lowkey (1) skrev:Det viser sig nu at det slet ikke var ham selv der stod bag
Hvor ser man dette?
På www.dowload.dk
Lowkey (8) skrev:#4
Jeg beklager, der skulle have stået:Det viser sig nu at det slet ikke var ham selv der stod bag og han er meget ked af hvad der er sket⸮
Man kan godt bruge ironi-tegnet til sarkasme, ikke?
FTFY.
؟ = mirroed question mark
⸮ = Irony punctuation
apkat (9) skrev:⸮ = Irony punctuation
Fra linket: "Although in the written English language there is no standard way to denote irony or sarcasm, several forms of punctuation have been proposed. Among the oldest and frequently attested are the percontation point invented by English printer Henry Denham in the 1580s, and the irony mark, furthered by French poet Alcanter de Brahm in the 19th century. Both of these marks were represented visually by a backwards question mark"
Tak for rettelsen.
Kan du ikke også lige rette wikipedia-artiklen, for de bruger åbenbart også det forkerte tegn.
Tak for rettelsen.
Kan du ikke også lige rette wikipedia-artiklen, for de bruger åbenbart også det forkerte tegn.
Lowkey (13) skrev:#9
Tak for rettelsen.
Det skal jeg nok mor
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.