mboost-dp1
Kæmpe hul i Facebook?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg er begyndt at bruge min mobil telefon med Windows 6.1 og Opera til at logge ind på Facebook (m.facebook.com), men næsten hver gang jeg kobler op ryger jeg direkte ind på profilen "Steven Hoh" uden kode eller noget.
Jeg har aldrig hørt om ham før, og det undre mig, at det lige er ham jeg ryger på flere gange i træk.
Hvis jeg logger af, og prøver igen, virker det som det skal - spørger efter brugernavn + kode...
Kan det være noget med at Opera benytter sig af en cache-server, som han tilfældigvis også benytter og at han så ikke gider logge af?
Jeg har aldrig hørt om ham før, og det undre mig, at det lige er ham jeg ryger på flere gange i træk.
Hvis jeg logger af, og prøver igen, virker det som det skal - spørger efter brugernavn + kode...
Kan det være noget med at Opera benytter sig af en cache-server, som han tilfældigvis også benytter og at han så ikke gider logge af?
<OT>
Tør man gætte på du har fået fingrene i en Samsung i900 :P
</OT>
Jeg synes det lyder ret mærkeligt, men jeg kan da prøve at teste på min Omnia når jeg kommer i nærheden af en WiFi forbindelse, GPRS er for dyrt herovre i Irland.
Tør man gætte på du har fået fingrene i en Samsung i900 :P
</OT>
Jeg synes det lyder ret mærkeligt, men jeg kan da prøve at teste på min Omnia når jeg kommer i nærheden af en WiFi forbindelse, GPRS er for dyrt herovre i Irland.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.