mboost-dp1

Kære IE, jeg forlader dig for en anden browser.

Gå til bund
Gravatar #1 - sKIDROw
20. nov. 2004 00:52
En skribent på news.com, har skrevet et afskedsbrev til sin IE:
http://reviews.cnet.com/4520-3513_7-5570803-1.html...
Gravatar #2 - Scotty
20. nov. 2004 10:55
LOL - den afsked holder :)
Gravatar #3 - sorensen
20. nov. 2004 21:25
ROFL!! Den var nice... Lige de tanker jeg havde da jeg gjorde mit "brud" for ca. 2 maaneder siden, det er jo bare svaert at faa udtryk saadanne foelelser ;)
Gravatar #4 - opal
2. dec. 2004 21:55
Hehe. Det kalder jeg en værdig afsked. Burde nok have gjort det samme da jeg skiftede til Mozilla FireFox.
Gravatar #5 - Wolly
3. dec. 2004 17:32
LOL - flot skrevet!
Gravatar #6 - bejsen
6. dec. 2004 12:47
Han er sq da bare dum, sådan en idiot at skifte til firefox.
DEt eneste den kan er jo at fucke ens sider op, og jeg skider på de lorte standarter det bliver jo alt for besværligt at lave siderne så.
Gravatar #7 - sKIDROw
6. dec. 2004 13:15

Hvis du koder lige så sjusket som du skriver, så er det mærkeligt hvis der er nogen browsere der viser noget fornuftigt... :P
Standarder er ligesom et rigtig stavning og grammatik.
Folk kan bedre læse for forstå hvad du siger, og derfor bliver standarder aldrig overflødige.
Gravatar #8 - amokk
6. dec. 2004 17:48
#7 tror slet ik man skal svare en person som bejsen, lad ham have sit handicap for sig selv... ikke en gang MS, DF eller APG kunne komme med så lamme udtalelser

i øvrigt, så er jeg ved at være ret træt af IE, jeg kan godt lide at lave lidt CSS-lir i mine designs, og blandt andet input:focus (som er en del af CSS2 afaik)... men det understøtter IE ikke, så jeg er nødt til at smide et onfocus og onblur javascript på hvert eneste input element...

noget andet er at IE ik rigtig understøtter nogen pæne typer af borders, ud over dashed og solid, selv om dotted også er med i CSS2 standarden...

så jeg har bestemt mig for at lave sider som virker i IE men ser fede ud i firefox mfl....
Gravatar #9 - sKIDROw
6. dec. 2004 19:01
#8 amokk

tror slet ik man skal svare en person som bejsen, lad ham have sit handicap for sig selv... ikke en gang MS, DF eller APG kunne komme med så lamme udtalelser

Nej jeg forventer heller ikke det store... :)
Tror vist bare jeg kedede mig der... :D

i øvrigt, så er jeg ved at være ret træt af IE, jeg kan godt lide at lave lidt CSS-lir i mine designs, og blandt andet input:focus (som er en del af CSS2 afaik)... men det understøtter IE ikke, så jeg er nødt til at smide et onfocus og onblur javascript på hvert eneste input element...

noget andet er at IE ik rigtig understøtter nogen pæne typer af borders, ud over dashed og solid, selv om dotted også er med i CSS2 standarden...

så jeg har bestemt mig for at lave sider som virker i IE men ser fede ud i firefox mfl....

Har ikke så meget styr på det designmæssige endnu, det er jeg ved at skulle igang med.
Dog er jeg imponeret over de ting, der kan lade sig gøre med hrml og css.
csszengarden f.eks... :)
Og det er lidt ironisk at høre, hvordan det i dag tit er IE der skal laves hacks til... hehe
Gravatar #10 - amokk
6. dec. 2004 20:03
hehe...

well IE har så en kæmpe bunke ting som ikke findes andre steder, blandt andet filter() egenskaben i CSS, som bruges (læs: blev brugt i slutningen af 90'erne) til at lave glow eller shadow på tekst eller f.eks. manipulering af billeder on the fly

der er dog ik mange websites som bruger det mere, det har nok noget at gøre med at det er MS' egen opfindelse helt uden om w3c
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login