mboost-dp1

Kamera anbefalinger

Gå til bund
Gravatar #1 - Windcape
9. maj 2011 07:34
Jeg ved der er et par stykker herinde med erfaring omkring kamera, så jeg ville lige forhøre mig.

Jeg er ved at planlægge sommerferien, hvilket bliver en 1½ månede backpacking tur i det nordlige Byzantinske rige.

Her er jeg ude efter et godt point'n'shoot digitalt kamera, med mulighed for at medbringe ekstra hukommelse til, som ikke er for dyrt, da chancen for at det bliver stjålet er lidt højere end normal charterferie.

Altså vi snakker noget som koster max 600-800 kr.

Hvad er mine muligheder inden for den beløbsgrænse, og har i nogle anbefalinger?
Gravatar #2 - vandfarve
9. maj 2011 08:40
Stentavler og mejsel, og så har du endda et par kroner i overskud til en guldøl i lufthavnen.
Gravatar #3 - Windcape
9. maj 2011 08:42

Jeg starter ud i Istanbul, så jeg ved ikke lige med guldøl ;)
Gravatar #4 - Mnc
9. maj 2011 08:45
Selv i Izmir havde de guld tuborg, så mon ikke også Konstantinopolis burde være i stand til at levere andet end Efes.
Gravatar #5 - Windcape
9. maj 2011 08:47

Det skal nok passe. Ellers skal jeg også forbi Izmir på turen. Men jeg tror nu godt jeg kunne vente til jeg kommer til Sparta med at drikke.
Gravatar #6 - Mnc
9. maj 2011 08:50
Windcape (5) skrev:
Men jeg tror nu godt jeg kunne vente til jeg kommer til Sparta med at drikke.

Haha, nice one. "Vente med at drikke".
You're killing me
Gravatar #7 - Windcape
9. maj 2011 08:53

Jeg tager sku da ikke på ferie bare for at drikke raki. Det kan man jo gøre herhjemme.
Gravatar #8 - Mnc
9. maj 2011 08:57
Siger jo heller ikke at du skal drikke dig i hegnet, blot at det er bedst at drikke en øl inden man rejser fra byen igen. :P
Gravatar #9 - vandfarve
9. maj 2011 09:03
Detrained in one post.

Thank you, ladies and gentleman.

Nej, lidt mere seriøst, så mener jeg, at både Canon og Sony skulle have nogle rimelige kameraer i den forbindelse. Hvis du kan holde ud at vente så længe, så læs gerne Elgigantens, Bilkas, Føtex' m.fl. tilbudsaviser.

Nogle gange har de tilbud på kameraer i sub-1.000 kroners-prisklassen, som ikke kan findes billigere andre steder.
Gravatar #10 - Alrekr
9. maj 2011 10:47
vandfarve (9) skrev:
Detrained in one post.

Thank you, ladies and gentleman.

FYP
Gravatar #11 - Jakob Jakobsen
9. maj 2011 11:36
Jeg ville kigge på noget ala dette.
Dog vil jeg kraftigt påpege at du absolut ikke får god billedkvalitet for de penge.
Jeg ville måske overveje at bruge lidt ekstra og så købe et brugt Canon G9, G10, G11, S90, S96 eller andet kamera med en lidt større sensor og fokus på billedkvalitet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login