mboost-dp1

kender du det når man føler sig dum?

Gå til bund
Gravatar #1 - buch
11. feb. 2005 12:18
kender du det når man føler sig dum? så prøv dette link
Gravatar #2 - Bubel
11. feb. 2005 12:31
he he, gammel men stadig sjovt at få folk til at trykke på, husk at gemme det i sidder og arbejder med :-)

Sendte den engang til en kammerat kamufleret som et diablo 2 link :-)
Gravatar #3 - The-Lone-Gunman
11. feb. 2005 12:37
Klik ikke på linket i IE.

Det indeholder en trojansk hest.
Gravatar #4 - amokk
11. feb. 2005 12:55
#1 idiot... håber du snart bliver slettet fra newz.dk...

#2 det er nu ikke være end man man lukke IE via task manager men pisse irriterene at høre på det lort

#3 hvor ser du den trojan?

kan ik lige finde den på
http://mbn.dk/q/?method=GET&url=http%3A%2F%2Fp...
Gravatar #5 - buch
11. feb. 2005 13:08
#3 ja det indeholder den også men det er ikke værer end hvis man har antivirus til at køre i baggrunden
Gravatar #6 - amokk
11. feb. 2005 13:14
#5 så du var godt selv klar over der var en trojan i den?!?!

" ja det indeholder den også men det er ikke værer end hvis man har antivirus til at køre i baggrunden"

PRØV AT HØRE DIG SELV...

jeg går ud fra at du mener, at det er i orden bevidst at opfordre folk til noget der kan skade dem, for de kan jo bare beskytte sig?

så hvis du spurgte om vej til at køre et sted hen, var det altså i orden at jeg lokkede dig til at køre en anden vej, så du kørte ud over en skrænt og døde? Du kunne jo bare have haft faldskærm på så du ikke faldt så hårdt....
Gravatar #7 - buch
11. feb. 2005 13:31
kig lige her hvor meget skade den kan gøre http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc...
Gravatar #8 - amokk
11. feb. 2005 13:38
sådan set underordnet, du opfordrer folk til at gøre noget, som du VED skader dem... kald folk uforsigtige eller hvad du vil, det er altså ikke risikofrit at åbne sådan et link, man kan sagtens miste noget arbejde hvis compen går ned eller blot IE crasher
Gravatar #9 - buch
11. feb. 2005 14:19
#8 har du kigget på hvilke "trusler" den kan medføre din computer?
Gravatar #10 - Mort
11. feb. 2005 15:24
Jeg har lidt svært ved at se hvorfor det er en trojaner. Så vidt jeg kan se så gør den ikke andet end at åbne nogen vinduer hvis man trykker alt, ctrl eller delete. Lige så snart man lukker sin web browser er skaden ovre.

Er der mere galt end det ?
Gravatar #11 - buch
11. feb. 2005 15:29
#10 det er det jeg har prøvet at forklare amokk men alt håb ser ude for ham

trojanen åbner en masse vinduer hvis man bruger IE som browser men udover det gør den ikke nogen skade:)
Gravatar #12 - amokk
11. feb. 2005 17:08
"men udover det gør den ikke nogen skade:)"

kommer sgu an på hvad der sker med folks data osv. (hvis de evt. sidder med noget der ikke er gemt, og compen går ned)

buch, har du nogen ide om hvorfor alle dine kommentarer herinde er rated som flamebait, og INGEN har anerkendt din "spøg"? mon ikke det er tid til at smutte herfra?
Gravatar #13 - buch
11. feb. 2005 18:17
#12 hva fabler du nu om? folks data? ja hvis du lukker IE ned stopper alle de vinduer og ikke alle dine programmer så du vil ikke miste noget "data" som ikke er gemt

buch, har du nogen ide om hvorfor alle dine kommentarer herinde er rated som flamebait, og INGEN har anerkendt din "spøg"? mon ikke det er tid til at smutte herfra?

det er total irelavant hvad du synes om hvor jeg skal være og ikke være jeg respektere din holdning om at du synes jeg ikke bør være her på newz.dk men jeg kan ikke tage dig seriøst hvis du ikke kan holde det for dig selv!

angående min og din karma kan jeg se din er faldet her på det sidste hvorimod min er stigende det siger også noget om dig så kom ikke her og spil hellig

jeg henviser til indlæg #2 angående min "spøg"
Gravatar #14 - amokk
11. feb. 2005 18:44

"#12 hva fabler du nu om? folks data? ja hvis du lukker IE ned stopper alle de vinduer og ikke alle dine programmer så du vil ikke miste noget "data" som ikke er gemt"

nu er det jo ikke ligefrem fordi sådan en side opfører sig ens på alle systemer... og afhængig af hvor godt man er beskyttet, kan der ske forskellige ting, f.eks. at windows crasher, og JA så mister man sgu det man har åbent som ikke er gemt... prøv at åbne den på en lidt ældre PC med fx. windows 98 og IE5, så tror jeg ik du skal være sikker på at kunne lukke det igen uden reboot

at IE crasher kan i sig selv være problematisk nok, hvis man fx sidder og er ved at skrive noget, som ikke er sendt endnu.

Jeg taler ikke om karmaen, men om det faktum at alle dine indlæg i denne tråd er rated som flamebait allerede inden jeg har læst dem... og så mange mennsker deltager sgu heller ikke i den her tråd

Det er godt du kan tale i så nedladende en tone til folk, som dybest set bare prøver at fortælle dig, at du har gjort noget som ikke er ret smart, og at det ikke er smart at opfordre uvidende folk til at gøre ting som kan skade deres computer/data og lign.

du burde tænke konsekvenser igennem, det kan godt være at det ikke betyder noget for dig, at du måske skal genstarte din computer på et tidspunkt, men i det virkelig liv kan en sådan crash forårsaget af et link som det du har sendt, få store følger. Jeg ved godt, at folk kan køre med opdateret software, beskytte sig osv. men det gør ikke din gerning bedre, at andre ikke passer på, du opfordrer folk til at klikke på linket...
Gravatar #15 - Bubel
11. feb. 2005 20:06
Jeg har set de første 2-3 maskiner der går helt i sort med det link. Derfor skrev jeg advarslen.
Maskinerne kunne ikke håndtere al den hukommelse der pludselig blev brugt på browser.
Gravatar #16 - buch
12. feb. 2005 10:20
#14 angående windows 98 så prøvede jeg det på skolen på nogen gamle computere med 64mb ram og 300MhZ og der skete ikke noget med de ting folk var igang med at lave så man skal da sidde med en udsædvanlig dårlig computer hvis man ligefrem skal genstarte og alt muligt!

#15 jeg må lige citere dig

he he, gammel men stadig sjovt at få folk til at trykke på, husk at gemme det i sidder og arbejder med :-)

Sendte den engang til en kammerat kamufleret som et diablo 2 link :-)

bemærk lige at du siger det stadig er sjovt at få folk til at trykke på det
Gravatar #17 - NFX
12. feb. 2005 10:53
#13:
Karma er et udtryk for hvordan man har ratet andre, hvis jeg ikke husker helt galt (så hvis man rater en negativt mange gange, får man en dårlig karma) - ikke mærkeligt hvis Amokks karma er faldende... Hvilket den da så vidt jeg kan se ikke er - pt. er den "Ok", hvilket er mere end Buch.

Derudover er jeg et hundrede procent enig med Amokk. Det er ved at være trættende at se på alle disse posts med utroligt dårlig og elendig grammatik, og med indhold der ofte er enten er meget suspekt eller bare en generel omgang trolling. For slet ikke at snakke om hele pokana/buch/sony-ericsson affæren. Om Buch er den samme som POHF_Monty ved jeg ikke, men det samme gælder mere eller mindre for sidstnævnte.
Her skal vel være plads til alle, og ordblinde og andre skal også have lov til at være her, men derfor kan man stadig opføre sig ordentligt - og hvis man har problemer med at stave eller tegnsætning, tager det ikke mange sekunder at kopiere teksten ind i en teksteditor som Microsoft Word inden man skriver her.
Som The-Lone-Gunman på et tidspunkt skrev:
"Hvis du ville få bank på det lokale værtshus for din opførsel, vil den ikke være velset på Newz.dk".

(Og til jer der siger jeg skal bruge ignore: Nej, det virker kun hæmmende på debatten, IMO - som når folk citerer et indlæg jeg ikke kan se - i stedet for bare at rulle op og kigge skal jeg til at finde det lille maksimeringsikon og hvad ved jeg - jeg læser det alligevel altid.)
Gravatar #18 - buch
12. feb. 2005 18:28
jeg har sagt det før og siger det snart ikke mere JEG ER IKKE POHF_Monty
Gravatar #19 - BurningShadow
12. feb. 2005 18:54

Det er vel også snart den eneste du ikke er?

Du har vel snart så mange navne at du kan starte et nyhedssite, hvor du kan skrive med dig selv?
Gravatar #20 - Kisbye
15. feb. 2005 01:47
Den er jo gammel.
Og det er kun et problem hvis man kører Internet Explore.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login