mboost-dp1
Klik her for at få en printervenlig version af artiklen Send artiklen til en ven Sagsøger NASA efter rumkollission
[Edit]
Sorry, jeg fik sgu fucked noget op, med hensyn til "overskriften" ;-(
Der skulle have stået; "Sagsøger NASA efter rumkollission"...
[/Edit]
Russisk astrolog kræver 300 millioner dollar af NASA efter planlagt rum-kollission, som angiveligt har ændret kvindens horoskop.
En kvindelig russisk astrolog, som siger at NASA har ændret hendes horoskop ved mandagens planlagte kollission mellem rumsonden 'Deep Impact' og kometen 'Tempel 1', sagsøger rumfartsorganisationen med krav om en kompensation på 300 millioner dollar - 1.850.000.000 kroner.
NASA håber, at det materiale fra kometen, der blev frigjort ved kollissionen, kan kaste nyt lys over dannelsen af solsystemet.
- Det er givet, at kometens bane og dermed også verdensrummets udseende vil ændres på grund af kollissionen. Det har direkte indflydelse på mit arbejde som astrolog og på mit personlige horoskop, står der ifølge avisen Izvestia i søgsmålet, som astrologen Marina Bai allerede inden mandagens kollission havde indgivet til Moskvas anklagemyndighed.
De russiske myndigheder oplyser til Reuters, at en indledende høring i sagen er under forberedelse.
Det har ikke været muligt for Reuters, at få NASA's kommentar til sagen.
Sorry, jeg fik sgu fucked noget op, med hensyn til "overskriften" ;-(
Der skulle have stået; "Sagsøger NASA efter rumkollission"...
[/Edit]
Russisk astrolog kræver 300 millioner dollar af NASA efter planlagt rum-kollission, som angiveligt har ændret kvindens horoskop.
En kvindelig russisk astrolog, som siger at NASA har ændret hendes horoskop ved mandagens planlagte kollission mellem rumsonden 'Deep Impact' og kometen 'Tempel 1', sagsøger rumfartsorganisationen med krav om en kompensation på 300 millioner dollar - 1.850.000.000 kroner.
NASA håber, at det materiale fra kometen, der blev frigjort ved kollissionen, kan kaste nyt lys over dannelsen af solsystemet.
- Det er givet, at kometens bane og dermed også verdensrummets udseende vil ændres på grund af kollissionen. Det har direkte indflydelse på mit arbejde som astrolog og på mit personlige horoskop, står der ifølge avisen Izvestia i søgsmålet, som astrologen Marina Bai allerede inden mandagens kollission havde indgivet til Moskvas anklagemyndighed.
De russiske myndigheder oplyser til Reuters, at en indledende høring i sagen er under forberedelse.
Det har ikke været muligt for Reuters, at få NASA's kommentar til sagen.
Yes.
Nu har jeg saa brugt 30 sek paa at laese det pladder.
Det har direkte indflydelse paa mit arbejde som IT-buff og paa min personlige videre karriere.
De 30 sek. faar jeg aldrig igen :/
Saaeehhhh ..... hvad kan jeg kraeve ?? :D
Edit: Gad vide om jeg kunne sagsoege hende direkte. Fuck, det kunne vaere sjovt :)
Nu har jeg saa brugt 30 sek paa at laese det pladder.
Det har direkte indflydelse paa mit arbejde som IT-buff og paa min personlige videre karriere.
De 30 sek. faar jeg aldrig igen :/
Saaeehhhh ..... hvad kan jeg kraeve ?? :D
Edit: Gad vide om jeg kunne sagsoege hende direkte. Fuck, det kunne vaere sjovt :)
Det er faktisk lidt interesant, og hun ville nok se lidt sjov ud, hvis du sagsøgte hende, for at have spildt din tid :-)
/me håber ikke at blive sagsøgt, for at have smidt det i Tagwallen...
:-D
Det er faktisk lidt interesant, og hun ville nok se lidt sjov ud, hvis du sagsøgte hende, for at have spildt din tid :-)
/me håber ikke at blive sagsøgt, for at have smidt det i Tagwallen...
:-D
Kan vi lave en fælles newz.dk søgsmål mod hende? Hvad koster det mon..? Det ville måske næsten være det værd - rubler er nok ikke den stærkeste møntfod i verdenen.. :D
- rubler er nok ikke den stærkeste møntfod i verdenen..
HVAD!!! Hvorfor er der aldrig nogen der fortæller mig noget!!! Her gik jeg og var så lykkelig for min nye status som rubel-millionær, ARGH!!!
Sådanne mennesker skulle ha' en tur med den sløve ske. Det er så ulideligt at se og høre om folk der prøver at presse citronen hvorend det er muligt, uafhængigt af hvem det går ud over.
Og for rigtigt at støde nogen, så vil jeg sidestille det her, med de røvhuller som har stjålet et skib med ris til sultende og kræver en løsesum på 500.000 USD. Jeg brækker mig over menneskeheden til tider.
Og for rigtigt at støde nogen, så vil jeg sidestille det her, med de røvhuller som har stjålet et skib med ris til sultende og kræver en løsesum på 500.000 USD. Jeg brækker mig over menneskeheden til tider.
Kan ikke finde noget i den danske presse af en eller anden grund om det, men der er en artikel om episoden her.
Et uddrag:
The ship was carrying 850 metric tonnes of rice from the World Food Programme (WFP) to Somalia's Bossaso port. It was hijacked on Tuesday by the pirates who are demanding Sh38 million ($500,000) to free the crew, who also include a Sri Lankan captain and a Tanzanian engineer.
Kan ikke finde noget i den danske presse af en eller anden grund om det, men der er en artikel om episoden her.
Et uddrag:
The ship was carrying 850 metric tonnes of rice from the World Food Programme (WFP) to Somalia's Bossaso port. It was hijacked on Tuesday by the pirates who are demanding Sh38 million ($500,000) to free the crew, who also include a Sri Lankan captain and a Tanzanian engineer.
Det må man sige. Det er også sygt at der er så meget mediedækning af President George W. Bush der lander og letter, når sådan noget som det her, der nok er væsentligt mere interessant og vigtigt, bliver tysset så meget ned i de danske medier.
Verden er forrykt, og Danmark er en del af det. Når ikke engang pressen kan formidle ordentligt længere, hvor står vi så?
Verden er forrykt, og Danmark er en del af det. Når ikke engang pressen kan formidle ordentligt længere, hvor står vi så?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund