mboost-dp1
Klingon tegntabel
Jeg er ved at lave en Klingon tegntabel, og i den forbindelse fandt jeg denne side. Jeg er bare lidt i tvivl om, hvor jeg skal placere følgende:
U+F8DC KLINGON LETTER NG ( <-- kunne placeres på shift+N )
U+F8E4 KLINGON LETTER TLH ( <-- kunne placeres på shift+T )
U+F8E9 KLINGON LETTER GLOTTAL STOP
U+F8FF KLINGON SYMBOL FOR EMPIRE
U+F8DC KLINGON LETTER NG ( <-- kunne placeres på shift+N )
U+F8E4 KLINGON LETTER TLH ( <-- kunne placeres på shift+T )
U+F8E9 KLINGON LETTER GLOTTAL STOP
U+F8FF KLINGON SYMBOL FOR EMPIRE
Det er et sprog fra Star Trek, og BurningShadow er ved at lave det så man kan skrive det på ens tastatur.
---
Og faktisk tror jeg at dette er den mest nørdede tråd i newz.dk's historie...
Det er et sprog fra Star Trek, og BurningShadow er ved at lave det så man kan skrive det på ens tastatur.
---
Og faktisk tror jeg at dette er den mest nørdede tråd i newz.dk's historie...
Der var engang et psykiatisk hospital som søgte psykologer der kunne tale klingon, da en eller flere af patienterne nægtede at tale andet end det sprog.
Så vidt jeg ved er sproget udviklet nok til at man kan føre en almindelig samtale på det, så det næste naturlige skridt er vel at kunne maile hinanden på det sprog også (Og til det får vi jo nok brug for BS's tegntabel).
Så vidt jeg ved er sproget udviklet nok til at man kan føre en almindelig samtale på det, så det næste naturlige skridt er vel at kunne maile hinanden på det sprog også (Og til det får vi jo nok brug for BS's tegntabel).
I kan godt forstå det, hvis jeg har lidt problemer med at i kalder det "nørdet", ikke? ;) For den tegntabel skal faktisk bruges på det mindst nørdede OS der findes.
@Wolly
Jeg har skam andre interesser; Min skildpadde :)
@Wolly
Jeg har skam andre interesser; Min skildpadde :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund