mboost-dp1

Knas med nye tv kanaler

Gå til bund
Gravatar #1 - Wraith
4. nov. 2009 18:41
Har et Samsung LE32B535, og oplever problemer med DR HD og de andre nye gratiskanaler. Problemet er at de lagger så meget at jeg ikke kan se dem, altså sådan at jeg ikke kan få noget klart billede. Jeg har intet abonnement, men jeg kan sagtens modtage de 3 gamle kanaler i god kvalitet. Jeg kan kun finde de ne kanaler over luft.

Mvh.
Wraith
Gravatar #2 - siliankaas
4. nov. 2009 19:16
OG dit TV har MPEG2/4 decoder? (har ikke gidet at google det)

Hvad med dækning, det nye digital signal kræver jo god dækning, hvis du bruger tagantenne er der vist noget med du skal vende dem om, hvad ved jeg...
Gravatar #3 - Slettet Bruger [660134900]
4. nov. 2009 19:37
ja den har MP4
Gravatar #4 - Ronson ⅍
4. nov. 2009 19:59
Få tjekket eventuelle filtre og forstærkere
Gravatar #5 - Wraith
5. nov. 2009 20:25
jeg bor i et lejlighedskompleks midt i Odense... og tror ikke rigtig jeg kan ændre noget med antennen/parabolen...

og forstærkere og filtre.. hvordan gøres det?
Gravatar #6 - shantri
5. nov. 2009 21:19
Hvilken udbyder har du?
Gravatar #7 - Wraith
8. nov. 2009 20:14
Ingen udbyder.. kører på licensen
Gravatar #8 - Ronson ⅍
8. nov. 2009 20:52
Kontakt en antennemand?

Der må jo være problemer med signalet. Alt fra antenne til kabler og eventuelle forstærkere og filtre.
Gravatar #9 - Wraith
8. nov. 2009 21:58
okay.. vil jeg gøre.. men tak alligevel..
Gravatar #10 - sorenlyder
16. nov. 2009 17:52
Hvis du bor i nærheden af en af masterne der sender signalet ud, så er det nødvendigt med et dobbelt skærmet antennekabel fra modtageren til tvet. det nye signal er noget stærkere end det gamle. det vil sige at signalet så at sige forstyrre sig selv hvis du bruger nogle gamle kabler.

det er for det meste kun hvis du bor tæt på en sender.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login