mboost-dp1

Købe dvder online??

Gå til bund
Gravatar #1 - BeLLe
24. maj 2005 20:43
Hvilke online butikker er gode at købe DVD film fra?

Jeg går specifikt efter sæson 10 af friends og det skal være R2 og i dansk cover. De skal passe til resten af samlingen
Gravatar #2 - lagoni
24. maj 2005 21:08
http://www.cd-wow.com - en god butik med fin service og dejlige priser :)

Mht Friends så har de en del sæsoner til £13,99, dog nok ikke med dansk cover. Der er ingen risiko for told.
Friends: Complete Season 10

Brug www.dvdbargain.net til at finde flere butikker, sammenligne priser og finde sparelinks til bl.a. cd-wow.

Af andre gode butikker, kan nævnes www.dvdsoon.com, der dog sender fra Canada, så der kan komme told/moms oveni prisen. De har kun R1. Tjek http://www.cyberzed.dk/told.html for at udregne told.
Gravatar #3 - ZOPTIKEREN
24. maj 2005 21:11
#1 - BeLLe

Prøv også at stille spørgsmålet på filmz.dks fora eller deres IRC kanal. Der plejer at være instant hjælp til noget om film. Her kan det jo godt gå lidt mere trægt.

axelmusic.dk er også en mulighed.
Gravatar #4 - lagoni
25. maj 2005 20:02
Ja, (#)filmz.dk er altid klar til at hjælpe :) Jeg ved der er en forhandlertråd et sted derinde, men kan ikke lige finde den.

Jeg vil lige anbefale www.axelmusic.dk (der er også en .com), de har de titler de også har i deres 'rigtige' butikker, men har samtidig et samarbejde med et canadisk (måske amerikansk?)firma, så de har flere udenlandske dvd'er til en god pris. Lige i tilfældet med Friends, er cd-wow nok billigere, men ville lige nævne den til en anden gang :)
Gravatar #5 - BeLLe
31. maj 2005 17:02
tak for rådene .. jeg har kigget mig lidt omkring. De udenlandske kan jeg naturligt nok ikke bruge da de jo ikke har de danske udgaver af Friends.
Axelmusic har heller ikke DK udgaven af sæson 10. Så det ender jo nok med at jeg må ned til den lokale Fona og snakke med dem og betale deres overpriser
Gravatar #6 - lagoni
31. maj 2005 17:31
Det er ærgeligt at det lige er de danske du leder efter, de danske priser på nye dvd'er fuldstændig urimelige i forhold til udlandet. Men held og lykke :) Beklager jeg ikke ku hjælpe.
Gravatar #7 - buch
31. maj 2005 19:47
/offtopic
jeg kan kun anbefale at købe den alle andre steder end fona!
Gravatar #8 - BurningShadow
31. maj 2005 23:54
Er det den her du leder efter? Hvis ikke, så dig lidt omkring hos Dvdoo, der er der jeg køber hovedparten af mine film.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login