mboost-dp1
Køber du iPhone 4?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeps, det tror jeg - jeg har en 3g 8 GB - og trænger til mere plads, så der er det jo oplagt. Men er lidt hmm over designændringen, for det betyder jo at noget af alt det sidehejs man har skaffet sig undervejs ikke nødvendigvis er kompatibelt - og lige nu kunne jeg godt bruge et TomTom Car kit til ferien, men ved jo ikke om det så er skønne spildte penge når jeg efter ferien sikkert køber den nye iphone hvor dimensionerne er lidt anderledes!
DanaKaZ (49) skrev:
#47 Task switcher fungerer fint, og vil være endnu mere brugbart når flere apps bliver opdateret til at kunne bruge save states.
Jeg tror aldrig vi kommer til at kunne decideret customize på vores iPhones. Jeg tænker ofte at det kunne være fedt at skifte tastatur eller flere af de smarte ting som de kære Android brugere kan, men så kommer jeg i tanke om at de programmer ofte slæber en masse problemer med sig, som jeg altså ikke har tålmodighed til på en telefon.
Jeg kan dog ikke se hvad du vil bruge expose til, så skulle det være fordi der i fremtiden kom ægte multitasking, hvilket jeg ikke tror der gør lige med det samme. I forbindelse med den måde WebOS håndtere multitasking ville expose fungerer godt, men kan ikke umiddelbart se hvordan det skal fungerer i iOS lige pt. Folders er fine, fik ryddet gevaldigt op, gik fra 8 sider til 4.
Det eneste jeg decideret mangler i iOS er widgets.
Task switcher - lige præcis. I stand corrected.
Jeg tror nemlig, at de vil blive nødt til at tillade en vis grad af customization, netop for at brugerne selv kan begynde at designe systemet over mod elementer af webOS og Android. Igen tænker jeg på gestures.
Det ville være at slippe for bruge hjemmeknappen så meget, men istedet lave sådan en gesture (til multitasking) som man ser i webOS. De fører i forvejen an på den front i OSX.
Jeg kan ikke se hvorfor widgets ikke skulle komme på et eller tidspunkt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.