mboost-dp1

Korrupt Data.

Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
25. mar. 2008 09:13
Jeg har et lidt sært problem.
Har noget data på en USB pen som af en sær årsag er blevet til meget korrupt data. Der er ingen informationer i disse filer der længere stemmer overens med hvad de gjorde før.

Det sære er at det "kun" er inde i en mappe på pennen resten er ikke påvirket.

Jeg er lidt blank med hensyn til dette problem. Har løst problemer af samme klasse, men på ingen måde samme niveau. På noget flash Ram.

Her er et screenshot
Hvis du har nogen ideer, eller forslag. Så lad mig høre.
Gravatar #2 - myplacedk
25. mar. 2008 11:03
Lad mig gætte: Den har været taget ud af stikket, før operativ-systemet var klar til det?

Ufatteligt mange hiver den bare ud, uden at give computeren en chance for at få cachen skrevet. Så kan der ske ting og sager.
Gravatar #3 - myplacedk
25. mar. 2008 11:04
Forresten: Jeg kan ikke lige komme med et konstruktivt forslag, da jeg ikke har adgang til peecee.dk fra arbejde.
Men umiddelbart lyder det som om dine data aldrig har været skrevet til din USB pen.
Gravatar #4 - jeldtoft
25. mar. 2008 11:47
Jeg har haft samme problem, med en billig usb stick. Jeg fandt så ud af, at det var en "falsk" en. Altså den påståede kapacitet var 8GB, men den indeholdt faktisk kun 512mb. Jeg så engang et værktøj på computerworld til at finde ud af det.
Gravatar #5 - Norrah
25. mar. 2008 11:54
Den har 512mb. Det er ikke problemet.
Data'en har været der meget længe... og er nu pludseligt holdt op med at virke. Og fylder efterfølgende: 6gb.... hvilket jo ikke passer.

Jeg fik ikke en forklaring på hvad de lavede.
Men jeg har sagt til dem at jeg nok ikke kan fikse det.
Det var bare hvis der var nogen der lå inde med en god ide.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login