mboost-dp1
Kvinder til nørderne....
#48 - Jeg nægter at tage stilling til så fiktive og urealistiske situationer. Det kommer man ikke videre af.
Ligesom hvis din kone igennem 20 år, spørger om du vil ha droppet et dejligt familieliv med en anden dame for hendes skyld.
Hmm, måske lidt dårlig sammenligning, men kunne ikke komme på noget bedre.
Ligesom hvis din kone igennem 20 år, spørger om du vil ha droppet et dejligt familieliv med en anden dame for hendes skyld.
Hmm, måske lidt dårlig sammenligning, men kunne ikke komme på noget bedre.
#51:
Så er grunden nok at man selv ikke har noget at byde på.
Hvorfor må man ikke have en kæreste som andre også synes om?
Jeg forstår slet ikke du bringer dette på bane, for hvis personligheden tæller og man har en god af denne, så er der vel ingen fare for at hun skulle skifte.
Men igen, det er en fordel at se bare nogenlunde godt ud - og det er vel også derfor at fordelingen idag er som den er.
Så er grunden nok at man selv ikke har noget at byde på.
Hvorfor må man ikke have en kæreste som andre også synes om?
Jeg forstår slet ikke du bringer dette på bane, for hvis personligheden tæller og man har en god af denne, så er der vel ingen fare for at hun skulle skifte.
Men igen, det er en fordel at se bare nogenlunde godt ud - og det er vel også derfor at fordelingen idag er som den er.
#52 - OK, man kan sikkert godt ha god sex med en one-nighter. Men, man starter altid fra begyndelsespunktet hver gang man tager en ny. Har man istedet en fast, kan man udvikle det hele tiden, så det konstant bliver nyt, bedre og anderledes. Istedet for stort set at skulle starte forfra med en ny hver gang.
xabbu det vil sige at du går efter den grimmeste for at være sikker på at du kan have ham resten af livet?
#59 - Nejnej, jeg tror skam ikke at alle kønne piger er dumme. Ingen er ens og alle bør behandles individuelt og ikke efter generalisering.
Men et eksempel med to fuldstændig ens personligheder, men forskelligt udseende, er temmelig urealistisk. Da ingen er ens eller har den samme personlighed, vil man ikke komme ud for en sådan situation. Og jeg vil altid vælge den som havde den personlighed som tiltalte mig mest.
Men et eksempel med to fuldstændig ens personligheder, men forskelligt udseende, er temmelig urealistisk. Da ingen er ens eller har den samme personlighed, vil man ikke komme ud for en sådan situation. Og jeg vil altid vælge den som havde den personlighed som tiltalte mig mest.
#66:
Bryder du dig slet ikke om forandring?
Selvfølgelig er det rart at være sammen med en pige fast, af flere årsager - og det er da også dejligt at være sikret fast sex!
Men det betyder ikke at det ikke kan blive for ensformigt (dette har intet med utroskab at gøre), og man simpelthen finder det for kedeligt i længden.
Det er sjovt at eksperimentere - i begge klasser.
Bryder du dig slet ikke om forandring?
Selvfølgelig er det rart at være sammen med en pige fast, af flere årsager - og det er da også dejligt at være sikret fast sex!
Men det betyder ikke at det ikke kan blive for ensformigt (dette har intet med utroskab at gøre), og man simpelthen finder det for kedeligt i længden.
Det er sjovt at eksperimentere - i begge klasser.
#68 - Ahem, de fejl man laver hos den ene kan nemt vise ikke at være fejl hos den næste. Det kan man ikke vide, og det som fik den ene til at stønne, kan få den anden til at gi lussinger.
Det er noget i den retning jeg vil frem til. For som sagt, er ingen jo ens, så man kan ikke DIREKTE overfører erfaringer fra pige til pige. Indirekte ja, men man kan nemt komme til at brænde nalleren, hvis man nu troede at det kan hun lide, for det kunne den anden jo.
Det er noget i den retning jeg vil frem til. For som sagt, er ingen jo ens, så man kan ikke DIREKTE overfører erfaringer fra pige til pige. Indirekte ja, men man kan nemt komme til at brænde nalleren, hvis man nu troede at det kan hun lide, for det kunne den anden jo.
Nej du ville ikke... Møder du 1 smuk og 1 grim, men intellektuelt meget ens piger så ville du hoppe på den kønne af dem... Jeg kan forstå det kan være svært at give os ret. Men send konen i seng, log ind under et andet navn og giv os ret. Det er jo det du gerne vil... :o)
Nej du ville ikke... Møder du 1 smuk og 1 grim, men intellektuelt meget ens piger så ville du hoppe på den kønne af dem... Jeg kan forstå det kan være svært at give os ret. Men send konen i seng, log ind under et andet navn og giv os ret. Det er jo det du gerne vil... :o)
Og hvis det endelig var, så vil jeg nok tage den grimme, for det er da lidt syndt for hende. Den smukke skulle nok kunne finde en anden...
Men jeg syns stadig det er pissedårligt eksempel.
Men jeg syns stadig det er pissedårligt eksempel.
#79:
Må han ikke engang svare selv?
#80:
Du ville vælge den kønne. Det er urealistisk at tro du ville droppe to søde piger, fordi du ikke kunne lide tanken om at de mindede om hinanden.
Realiteten er jo den at man altid synes den man er sammen med er kanon sød - så potentielt er Xabbu jo som dine eks-kærester, så hende må du også hellere droppe.
Må han ikke engang svare selv?
#80:
Du ville vælge den kønne. Det er urealistisk at tro du ville droppe to søde piger, fordi du ikke kunne lide tanken om at de mindede om hinanden.
Realiteten er jo den at man altid synes den man er sammen med er kanon sød - så potentielt er Xabbu jo som dine eks-kærester, så hende må du også hellere droppe.
#83 - For det første har jeg ingen ekskærester. For det andet blinker min cursor mærkeligt i Mozilla. For det tredje, så vil jeg ikke kunne leve med tanken om at være sammen med en person, hvis der fandtes en anden som var ligesom hende. For tænk nu hvis hun alligevel var sødere?
Så enten en helt tredje, ingen eller dem begge to.
Så enten en helt tredje, ingen eller dem begge to.
Jeg vil til at lege par-terapeut nu:
(Smid en Hektor efter mig hvis jeg er gal på den...)
#85:
Du har det dårligt med dig selv. Du har ingen ekskærester men jeg fornemmer du gerne vil være som os andre. Der er 2 mennesker i denne verden der kan gøre noget godt for dig.
Den ene er Xabbu, så der gider jeg ikke bevæge mig hen.
Den anden er dig...
Mit råd til dig er at du skal ringe til din arbejdsgiver....
(Det sidste er faktisk ikke mit, det er taget fra en eller anden stand-up'er...eller noget...)
(Smid en Hektor efter mig hvis jeg er gal på den...)
#85:
Du har det dårligt med dig selv. Du har ingen ekskærester men jeg fornemmer du gerne vil være som os andre. Der er 2 mennesker i denne verden der kan gøre noget godt for dig.
Den ene er Xabbu, så der gider jeg ikke bevæge mig hen.
Den anden er dig...
Mit råd til dig er at du skal ringe til din arbejdsgiver....
(Det sidste er faktisk ikke mit, det er taget fra en eller anden stand-up'er...eller noget...)
HEHE... den her tråd må være en af de hurtigst voksene i nyere tid på newz.. om ik andet en af de mest offtopic morsomme.
til jer derude.. skulle jeg vælge på baggrund af jeres tynde argumenter med ens kvinder.. bortset fra den ene er tude grim og den anden engle køn, så er valget at trashe dem begge... Jeg HADER ens mennesker! om det så er udseende eller væremåde / personlighed.
til jer derude.. skulle jeg vælge på baggrund af jeres tynde argumenter med ens kvinder.. bortset fra den ene er tude grim og den anden engle køn, så er valget at trashe dem begge... Jeg HADER ens mennesker! om det så er udseende eller væremåde / personlighed.
#86 - Jeg takker for din sympati, men jeg mener skam selv at jeg har det ganske godt. Og nej, jeg har ikke lyst til at være en anden. Og er det ikke vigtigst at man selv har det godt? Jeg har ikke noget imod jeres tankegang, levevis eller noget, men jeg er bare ikke tilhænger af den. I har det godt med det, fint. Ingen problemer der.
Arg.... Come on man....
http://www.dahmgirls.com/
/edit
Hvorfor er ½-delen af de tilstedeværende herinde bange for at indrømme at de tænker med pikken ?
Og nej, jeg tror ikke på at den anden ½-del er kvinder...
/edit
Arg.... Come on man....
http://www.dahmgirls.com/
/edit
Hvorfor er ½-delen af de tilstedeværende herinde bange for at indrømme at de tænker med pikken ?
Og nej, jeg tror ikke på at den anden ½-del er kvinder...
/edit
#85:Ja, og du kan også lige godt droppe din nuværende kæreste - for tænk hvis der nu fandtes en der var sødere.
Jeg tror heller aldrig at jeg vil købe noget igen, for tænk nu hvis det engang blev billigere?
LEV I NUET, I DET HELE TAGET; LEV!
Man kan tids nok indse sine fejl, og den tid du får med den søde pige til du møder en sødere er vel ikke helt spildt.
#87:Jamen der er ikke tale om ens personer, der er tale om personer du synes lige meget om. De kan have to vidt forskellige personligheder, og du kan godt lide dem begge to - men du må vælge.
Jeg tænder da heller ikke kun på en ting, det ville være meget ensidigt, ligeledes er der flere ting hos en pige der kan interessere mig - og som jeg synes om.
Jeg tror heller aldrig at jeg vil købe noget igen, for tænk nu hvis det engang blev billigere?
LEV I NUET, I DET HELE TAGET; LEV!
Man kan tids nok indse sine fejl, og den tid du får med den søde pige til du møder en sødere er vel ikke helt spildt.
#87:Jamen der er ikke tale om ens personer, der er tale om personer du synes lige meget om. De kan have to vidt forskellige personligheder, og du kan godt lide dem begge to - men du må vælge.
Jeg tænder da heller ikke kun på en ting, det ville være meget ensidigt, ligeledes er der flere ting hos en pige der kan interessere mig - og som jeg synes om.
jeg taler af erfaring..
det kan være at "holdets" kønne attraktive og søde tøs blev noget så kedelig efter hun prombte, efter en ny smidt ind på holdet, opførte sig på den nyes måde. Be original for satan da.
Respekt ti lfolk der tør gå deres egen vej! og respekt til dem der bare er sådan
jeg taler af erfaring..
det kan være at "holdets" kønne attraktive og søde tøs blev noget så kedelig efter hun prombte, efter en ny smidt ind på holdet, opførte sig på den nyes måde. Be original for satan da.
Respekt ti lfolk der tør gå deres egen vej! og respekt til dem der bare er sådan
#91 - Spøjs sammenligning må jeg sige. For jeg kender ikke til andre som tiltaler mig så meget som min nuværende kæreste. Men i dit eksempel er man jo netop klar over at der findes som man kunne have det ligeså godt med, og så ved man jo ikke om man har valgt forkert. Der er lidt en forskel...
Hvis jeg fandt en pige som tiltalte mig mere, vil jeg tage det op til overvejelse. Men den tid, den sorg.
Hvis jeg fandt en pige som tiltalte mig mere, vil jeg tage det op til overvejelse. Men den tid, den sorg.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund