mboost-dp1
Lærer sigtet for sex med teenage-elever
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://2.bp.blogspot.com/_aEo3S1REPJM/TJX-X2XnbxI/... I LIEK GOOGLE
Thoroughbreed (43) skrev:Det var ikke en skid overgreb, når fyrene synes det var awsum og blærede sig med det ^^)
Jeg er usikker på om du er ironisk eller ikke. Men jeg går ud fra at du ikke er.
Der er en samfundsmæssig hjernevaskning fra barns ben af at mænd altid er store og stærke, mænd må ikke græde, mænd må ikke vise tegn på svagheder og så fremdeles. Der bliver skabt et idealiseret billede af hvordan mædn skal agere og se ud.
Og det er ud fra en pøbelmentalitet hvor mænd skal vise sig frem at vi får reaktioner "at det gjorde et superfint arbejde at bolle hende læreren", desuagtet hvad de reelt har følt er det nærmest indlejret i dem at det altid er en god ting at have sex med en kvinde uanset omstændighederne.
Det er den samme underliggende kultur der gør at der hersker en fejlopfattelse i samfundet af at mænd ikke også kan blive voldtaget af kvinder, eller være i voldelige parforhold hvor de er den udsatte og kvinden den voldelige. Det bliver gjort til en skam at en mand blev overfaldet og nu ikke var "mandlig nok til at kunne forsvare sig selv".
Overgrebet heri er en udnyttelse af den magtposition som læreren besidder og kan bruge (og evt har brugt) denne til at præge eleverne.
Til den konkrete sag, så er jeg meget enig i det som kasperd har skrevet tidligere omkring strafudmålingen og afpresningen. Dog er der ingen af os der kender omstændighederne og det kunne være at der var nogle ældre som var bekendte med lovgivningen som har gjort de 16-årige opmærksomme på at de havde muligheden for at kunne afpresse fordi de har haft sex med deres lærer.
Det skulle ellers være muligt at spore sarkasme og ironi i min forrige post ;)
Det skulle ellers være muligt at spore sarkasme og ironi i min forrige post ;)
fjols (56) skrev:Hun har også sendt nøgenfotos
Hun er sgu en frisk ung dame.
Se det er nogle dygtige stalkere der graver DEM frem. Jeg er enda sikker på eb vil give en lille skilling :P
Som dovne Robert ville have udtrykt det:
Som samfundsborger er det selvfølgelig ikke i orden, det strider mod lovgivningen og så er det ikke OK.
Men som menneske, et liderligt menneske, der selv har været 16, så ved jeg, at jeg ikke ville lide overlast og vil se det som en bonus at få lov at knalde lærerinden.
Godt initiativ Ronson, dig kan man sgu altid regne med som værende god inspiration til en fap'er.
Som samfundsborger er det selvfølgelig ikke i orden, det strider mod lovgivningen og så er det ikke OK.
Men som menneske, et liderligt menneske, der selv har været 16, så ved jeg, at jeg ikke ville lide overlast og vil se det som en bonus at få lov at knalde lærerinden.
Godt initiativ Ronson, dig kan man sgu altid regne med som værende god inspiration til en fap'er.
Fjolle (64) skrev:Ville en liderlig 16-årig pige lide overlast af at knalde den 56-årige lærer?
Det ved jeg ikke noget om, har aldrig været en 16-årig pige.
Men ja, hvis det var en mandlig lærer der havde kneppet en kvindelig elev, så havde jeg være forarget og gået med en fakkel i optoget hen for at lynche ham, det er da klart, men det er omvendt med drengene. Drenge og piger er ikke ens.
Men altså, hvis 2 16-årige piger havde knaldet en 27-årig underviser, og bagefter pralet med det og haft mentalt overskud til at afpresse manden (og få penge ud af ham), så havde han nok ikke truet og manipuleret dem til forholdet. Og i det tilfælde ville de 16-årige piger nok ikke have lidt overlast. Ligesom drengene nok ikke har. Men det er jo gisninger.
Fjolle (64) skrev:Ville en liderlig 16-årig pige lide overlast af at knalde den 56-årige lærer?
Nu er der ret stor forskel på om eleven er en dreng eller pige.
Der er generelt meget større konsekvenser for piger og i den alder er de ret uoverskuelige.
Piger behøver ikke at deltage aktivt i akten, samt de kan blive gravide af det.
Derimod er konsekvenserne for drenge ret begrænsede.
Hun var kun 27 - lad os holde os til den konkrete sag ...
Jakob Jakobsen (67) skrev:Nu er der ret stor forskel på om eleven er en dreng eller pige.
Der er generelt meget større konsekvenser for piger og i den alder er de ret uoverskuelige.
Hvis pigerne nu gør det frivilligt? Så er de selv skyld i det hvis de bliver gravide ;)
- vi snakker jo ikke voldtægt her!..
Fjolle (68) skrev:Er vi ikke ude i "Drenge kan ikke blive voldtaget"-debatten nu?
Ja ... Ja de er de?.. Tænk fede tonser-Dorthe på 72 ... Kan du tænde på hende? Kan du?
Tja, tjo.. De kunne jo også have gjort læreren gravid og hængt på den.Jakob Jakobsen (67) skrev:Derimod er konsekvenserne for drenge ret begrænsede.
Hvis vi nu forholder os til at det er ren og skær sex som begge parter frivilligt (der er ikke noget der tyder på drengene er blevet tvunget til noget) har deltaget i og ingen bliver gravide af, så kan jeg ikke se hvorfor piger skulle bære mere overlast end drenge.
Magten (70) skrev:Tja, tjo.. De kunne jo også have gjort læreren gravid og hængt på den.
Hvis vi nu forholder os til at det er ren og skær sex som begge parter frivilligt (der er ikke noget der tyder på drengene er blevet tvunget til noget) har deltaget i og ingen bliver gravide af, så kan jeg ikke se hvorfor piger skulle bære mere overlast end drenge.
Det er nok bare det samfund vi har, hvor piger bliver udstillet som mere skrøbelige end drenge. Dermed bliver "folket" og mere gale i skralden, hvis det sker for mandlig lærer kontra kvindelig lærer. Sjovt samfundet er bygget sådan op :)
Og det er pigerne godtnok også. Kan I ikke huske, hvad snakken gik på, hvis man kom til at overraske en gruppe piger, der sad og snakkede?
holmen (66) skrev:Men ja, hvis det var en mandlig lærer der havde kneppet en kvindelig elev, så havde jeg være forarget og gået med en fakkel i optoget hen for at lynche ham, det er da klart, men det er omvendt med drengene. Drenge og piger er ikke ens.
og hvorfor er det så at der skal være denne forskel?
En 27-årig der boller med en 16-årig er vel en 27-årig der boller med en 16-årig uanset kønnet på hverken af dem.
Jakob Jakobsen (67) skrev:Nu er der ret stor forskel på om eleven er en dreng eller pige.
Drenge behøver skam heller ikke at deltage aktivt i akten. Penis stimulation som kan lede til en efterfølgende erektion er ikke nødvendigvis noget som mænd selv er herrer over. Det burde du selv vide.
I voldtægtssager er det problem at den der har været udsat for voldtægten føler en skam over at have nydt dele akten. De dyriske instinkter sætter ind, samtidigt med at man er udsat for overgrebet.
og som Magten skriver i #70, så er der rigeligt med konsekvenser for drengene. Hvis der ikke blev brugt kondom og lærerinden blev gravid og valgte at få barnet. Så hænger de jo altså så på børneforsørgelse.
Cloud02 (77) skrev:og som Magten skriver i #70, så er der rigeligt med konsekvenser for drengene. Hvis der ikke blev brugt kondom og lærerinden blev gravid og valgte at få barnet. Så hænger de jo altså så på børneforsørgelse.
Lige netop der, mener jeg loven er forkert.
En kvinde kan meget nemt snyde manden til at tro at hun er på pillen, eller bruger anden prævention, selv om hun ikke gør det. Herefter kan hun så blive gravid, hvorefter manden er tvunget til at betale for det barn i 18 år.
Men stadig, så er der generelt flere konsekvenser for piger, end for drenge.
Dog mener jeg ikke at der, så længe der er tale om gensidig accept, er grund til fængselsstraf for læreren.
Jeg tror at hele problemet i det er lærer <> elev stillingen ...
Det er vel i bund og grund humlen i det?
Det er vel i bund og grund humlen i det?
Dansklærer i to forskellige fag åbenbart :Dhttps://www.facebook.com/groups/69367181861/?ref=ts skrev:Thomas Albæk Poulsen kan kun være enig med dig Carsten! Men uanset hvad medierne siger, vil jeg altid huske hende som den dansklærer som har lært mig hvad jeg kan idag, og som den person som altid var klar til at hjælpe!
Ronson (85) skrev:kebabos (80) skrev:Gents.
Hun har lukket for sin wayn :s hvorfor mon :)
var der nogen der fik hentet fotos ned?
Ronson (85) skrev:kebabos (80) skrev:Gents.
Hun har lukket for sin wayn :s hvorfor mon :)
var der nogen der fik hentet fotos ned?
kan du ikke smide dem op på rapidshare eller tilsvarende
Er det nu dig igen?.. Hvornår fatter du at vi ikke gider hente din RAR-fil - tror du vi er helt hjernedøde eller hvad o_O
Er det nu dig igen?.. Hvornår fatter du at vi ikke gider hente din RAR-fil - tror du vi er helt hjernedøde eller hvad o_O
I folkeskolen kendte jeg 16-årige piger, der havde 25-årige-or-so kærester. De har da ikke taget skade. Det er da meget normalt som teenager at ville være sammen med en ældre, så man selv kan føle sig ældre (det er min opfattelse)?
Altså, drengene har da sikkert taget skade i det omfang, at man nok får et forvrænget billede af sex ved at knalde sin lærer, og hvis hun har brugt lidt overtalelse, kan man sikkert også sidde og fortryde det lidt bagefter. Men, uanset kønnet, hvis man derefter afpresser vedkommende og blærer sig med det, så kan det simpelthen ikke betegnes som misbrug/voldtægt i min verden.
Men hende læreren virker da ikke helt rask :P
Altså, drengene har da sikkert taget skade i det omfang, at man nok får et forvrænget billede af sex ved at knalde sin lærer, og hvis hun har brugt lidt overtalelse, kan man sikkert også sidde og fortryde det lidt bagefter. Men, uanset kønnet, hvis man derefter afpresser vedkommende og blærer sig med det, så kan det simpelthen ikke betegnes som misbrug/voldtægt i min verden.
Men hende læreren virker da ikke helt rask :P
Jeg kiggede på filen. Den indeholder de billeder som har været linket til tidligere plus nogle andre, som jeg ikke har set før. De er ikke særligt spændende, men det er de billeder, som #88 efterspurgte.Thoroughbreed (91) skrev:Er det nu dig igen?.. Hvornår fatter du at vi ikke gider hente din RAR-fil
samleren (99) skrev:Ok, så det er kun denne RonRon der må re-poste billederne for #88 ?
Hvilken hentydning? At jeg ikke må poste billeder på request?
Det er ikke kun Ronson der må det - jeg troede bare at du forstod hentydningen i Peecee-tråden, og stoppede med de pisse irriterende RAR-filer med password ^_^
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.