mboost-dp1
Landsretten dømmer 17-årig netparty-spiller
Hvis man ikke lige fik læst det i fredags.
Og eneste bevis var screenshots.
Og eneste bevis var screenshots.
#2 sKIDROw:
Efter debatten på CW at dømme har knægten på Morgen TV indrømmet at ha' delt ulovlige filer (ser ikke Morgen TV, så jeg aner ikke om det er sandt eller ej). Derfor er han næppe dømt alene på screen-dumps, noget tyder på at egen dumhed *kan* ha' spillet ind.
Der er dog et par detaljer jeg gerne ville vide mere om:
Var alle dommerne enige?
Hvilke ting blev der lagt vægt på fra dommernes side?
Efter debatten på CW at dømme har knægten på Morgen TV indrømmet at ha' delt ulovlige filer (ser ikke Morgen TV, så jeg aner ikke om det er sandt eller ej). Derfor er han næppe dømt alene på screen-dumps, noget tyder på at egen dumhed *kan* ha' spillet ind.
Der er dog et par detaljer jeg gerne ville vide mere om:
Var alle dommerne enige?
Hvilke ting blev der lagt vægt på fra dommernes side?
#3 Pally
Det har jeg så heller ikke set.
Det kommer som jeg gør mig parat til at tage på arbejde... ;)
Hvis han aktivt (læs: Med vilje)gjorde filer ulovligt tilgængelige, og det er det han sidder og indrømmer, så er det jo en ting.
Hvis han bare havde ulovlige ting, og blot tog til netparty uden at få deaktiveret sine shares, burde det højest taksere en uagtsom forbrydelse.
Ligegyldigt hvad så er det et pinligt samfund, hvor der overhovedet kan komme en sag ud af sådan noget her.
Det er en uhyggelig retning, vores samfund bevæger sig i, hvis vi lader det her fortsætte.
Det har jeg så heller ikke set.
Det kommer som jeg gør mig parat til at tage på arbejde... ;)
Hvis han aktivt (læs: Med vilje)gjorde filer ulovligt tilgængelige, og det er det han sidder og indrømmer, så er det jo en ting.
Hvis han bare havde ulovlige ting, og blot tog til netparty uden at få deaktiveret sine shares, burde det højest taksere en uagtsom forbrydelse.
Ligegyldigt hvad så er det et pinligt samfund, hvor der overhovedet kan komme en sag ud af sådan noget her.
Det er en uhyggelig retning, vores samfund bevæger sig i, hvis vi lader det her fortsætte.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund