mboost-dp1

Libyen vs the World

Gå til bund
Gravatar #1 - Makey
20. mar. 2011 12:58
Vi ved hvor mange tropper Libyen har kontra det som "De Allierede" stiller op med. Ingen af os gider at vente på at "Battlefield Labia" udkommer. Så er der nogen der kender en krigssimulator der kan stille de to arméer op imod hinanden så vi kan se hvem der vinder? Det må være den mest nørdede tilgang til dette event.
Gravatar #2 - Cloud02
20. mar. 2011 13:23
Makey (1) skrev:
"Battlefield Labia"

bwahahahahhahaha
Gravatar #3 - Rasmus064
20. mar. 2011 13:36
Det gøre Verden med en K/D ratio på 7,32.
Gravatar #4 - terracide
20. mar. 2011 13:44
Saddam havde lige før den første golfkrig verdens 4. støreste hær.
Han fik seriøse bøllebank.

Libyen har dusden kun forældet udstyr.

Mig-25 og Mirage F-1...

Og så kan vi kigge tilbage på hvad Libyens historie hvad kamp angår.

Ægypten, Chad og Uganda har før dasket til Libyen med success...så spørgsmålet er ikke om Libyen får tæv eller ej...men om hvor mange tæv de (Gaddafi) får...
Gravatar #5 - Slettet Bruger [3952965365]
20. mar. 2011 13:50
Føler altid man kun får den halve sandhed at vide med sådan noget her.

Jeg kan forstå at det åbenbart ikke er alle der er specielt utilfreds med gaduf?
Gravatar #6 - terracide
20. mar. 2011 13:58
#5:
Dem som har været med til at undertykke de andre for ham er jo med ham...de er bange for at miste roen hvis han falder.
Andre tør ikke sige andet...døden følger jo ofte kritik af Gaddafi i Libyen.

Udenfor Lybyen er det kun den røde spasser fra venezuela (Chavez) der er glade for ham...hvor foår du dine informationer fra...Andeby?
Gravatar #7 - Slettet Bruger [3952965365]
20. mar. 2011 14:00
Nationen
Gravatar #8 - terracide
20. mar. 2011 14:04
#7:
Det forklare en del..fra din uvidenhed om basal ernærig til FUBAR påstande om kræft til nu uvidenhed om Libyen...

Terra - Fracking hippies...
Gravatar #9 - Daniel-Dane
20. mar. 2011 14:11
Det værste er nok, at det sikkert ikke var en joke.
Gravatar #10 - fjols
20. mar. 2011 14:14
Det er så let at sidde her i lille Danmark og sige at hele befolkningen er undertrykte og vil af med ham.
Der er garanteret mange i Libyen der er pisse ligeglade og egentlig hellere vil undvære denne krig.
Gravatar #11 - terracide
20. mar. 2011 14:31
#10:
Find dem lige...altså dem der IKKE er en del af regimetet og Gaddafis familie? :)

Terra - Du er så dum du er nødt til at være rød...
Gravatar #12 - Makey
20. mar. 2011 14:36
terracide (6) skrev:
#5:
Dem som har været med til at undertykke de andre for ham er jo med ham...de er bange for at miste roen hvis han falder.

???
Gravatar #13 - terracide
20. mar. 2011 14:39
#12:
Okay du får den i udpenslet version for folk med lav I.Q.

Gaddafi sidder på magten i Libyen.
Han holder godt fast i magten.
Det kan han ikke gøre alene.
Han har sikkehedsstyrker/-politi til at gøre hans beskidte arbejde.
Disse får så goder som resten af befolkningen ikke får.
En slags "magtens elite"
Ryger Gaddafi og folket tager magten...
så vil disse stå først på listen og folk der mister hovedet...også kaldet roen.

Terra - Game over...please insert coin.
Gravatar #14 - fjols
20. mar. 2011 14:40
#11: Haha. Du er så underholdende. Du mener simpelthen det er helt umuligt de forskellige bonderøve ude i ørkenen er pisse ligeglade med hvem der styrer deres land?
Gravatar #15 - terracide
20. mar. 2011 14:41
#14:
Du kommer bare med din dokumentation...dit tanketomme ordgas kan ingen bruge til noget...

Terra - Så er de danske fly lettet...god jagt!

Gravatar #16 - cjoey
20. mar. 2011 14:43
Terra, hvor er DIN dokumentation?
Gravatar #17 - terracide
20. mar. 2011 14:44
#16:
Vi skal ikke ud i religiøs idioti her vel?

Den der fremsætter påstanden har bevis byrden...tag dine religøse fallacies og pis tilbage til børnehaven med dig...
Gravatar #18 - fjols
20. mar. 2011 14:46
Haha præcis min tanke. Min logik siger mig at lavt uddannede som f.eks. bønder er ligeglade, og evt. intet ved, om deres regering. Dette har jeg oplevet da jeg var i Kina, jeg har oplevet det fra en iraner jeg kender og så har jeg oplevet det i de arabiske emirater.
Jeg ved godt det ikke er Libyen, men det er også steder hvor folket bliver undertrykt efter din mening.

Du kunne godt trænge til at få din horisont udvidet lidt, men det er nok sjovere at photoshoppe fotominder fra USA. ;)
Gravatar #19 - Slettet Bruger [3952965365]
20. mar. 2011 14:47
Du var først med påstanden i #6

Gravatar #20 - Makey
20. mar. 2011 14:49
Den her tråd blev ikke helt til det jeg havde håbet på. Noget <math> og lidt var målet... Men take it away Terra!
Gravatar #21 - terracide
20. mar. 2011 14:50
fjols (18) skrev:
Haha præcis min tanke. Min logik siger mig at lavt uddannede som f.eks. bønder er ligeglade, og evt. intet ved, om deres regering. Dette har jeg oplevet da jeg var i Kina, jeg har oplevet det fra en iraner jeg kender og så har jeg oplevet det i de arabiske emirater.
Jeg ved godt det ikke er Libyen, men det er også steder hvor folket bliver undertrykt efter din mening.

Du kunne godt trænge til at få din horisont udvidet lidt, men det er nok sjovere at photoshoppe fotominder fra USA. ;)

Var dét din dokumentation?

Terra- Bliver nød til at rate dig sjov nu....

Gravatar #22 - fjols
20. mar. 2011 14:51
Jeg kan godt se det var lidt langt mit indlæg, så jeg kan godt forstå du ikke magtede at læse det til ende :)
Gravatar #23 - terracide
SlettetBruger (19) skrev:
Du var først med påstanden i #6

Nu roder du sutsko og papkasser sammen...keep up, hippie...
Gravatar #24 - terracide
#22:
du udpeger bare din dokumentation...oh wait...you have none! :D
Gravatar #25 - terracide
20. mar. 2011 14:52
#20:
Du kan ikke bruge math her...to many unkown varibles.
Gravatar #26 - fjols
20. mar. 2011 14:53
Nej, almindelig sund fornuft bruger vi ikke her :)
Gravatar #27 - GormDK
20. mar. 2011 14:54
Terra, du startede så flot ud i den her tråd med at virke informeret (og ikke engang flamende, men det er faktisk ikke det vigtige). Det ville være fedt hvis du kunne tage det sidste stik hjem og komme med noget dokumentation, så du både ville underbygge din påstand og leve op til dine egne krav til andre.
Gravatar #28 - terracide
20. mar. 2011 15:00
fjols (26) skrev:
Nej, almindelig sund fornuft bruger vi ikke her :)

Det er kun al for tydeligt...ud over at "state the obvious" om dig selv...hvad ville du så? :)
Gravatar #29 - terracide
20. mar. 2011 15:02
#27:

Så kan vi jo begynde med at #5 dokumentere hvem der IKKE er utilfreds med Gaddafi...du ved, starte ved "first claim".

De oplysnigner jeg har postet før det(post #5) er alle frit tilgængelig på nettet..

Terra - Men så langt kunne du ikke tænke..eller? :)
Gravatar #30 - fjols
20. mar. 2011 15:07
Jeg forstår ikke spørgsmålet.
Gravatar #31 - MiniatureZeus
20. mar. 2011 15:37
Gravatar #32 - drbravo
20. mar. 2011 15:53
Jeg var (selvfølgelig) inde på wiki og læse lidt om luftbasen og tænkte "gad vide hvordan den ser ud".. Åbnede linket i geohack og fik dette frem.

Hvis man zoomer ud kommer luftbasen pludselig frem. Den er retoucheret væk i den høje opløsning. Det er den til gengæld ikke på google maps - WTF? Er det normalt og kan man se det andre steder i verden?
Gravatar #33 - Alrekr
20. mar. 2011 15:55
drbravo (32) skrev:
Jeg var (selvfølgelig) inde på wiki og læse lidt om luftbasen og tænkte "gad vide hvordan den ser ud".. Åbnede linket i geohack og fik dette frem.

Hvis man zoomer ud kommer luftbasen pludselig frem. Den er retoucheret væk i den høje opløsning. Det er den til gengæld ikke på google maps - WTF? Er det normalt og kan man se det andre steder i verden?

Det er derfor Bing sutter.

Edit: Nu jeg lige sidder og tænker over det, så mener jeg, at Krak i mange år fjernede lyttestationen på Bornholm ved Dueodde.
Gravatar #34 - Jakob Jakobsen
20. mar. 2011 16:20
Missilbatterierne her og lytteaanlægget her, har også været bortcensureret.
Gravatar #35 - MiniatureZeus
20. mar. 2011 18:10
Det er meget normalt. Google gør det altså også, måske lidt mere professionelt, ved de amerikanske baser.
Kan ikke huske hvilken en præcis, (den er jo hemmelig!), men læste om det (på newz?) for noget tid siden, da der var protester fra nogle grupper hippier, der mente at internettet ikke skulle censureres.
Der var også noget med at nogle af de amerikanske krigsskibe var blevet censureret væk, når man zoomede tæt ind på..
Gravatar #36 - Rasmus064
20. mar. 2011 18:45
Men man kan da stadig komme pænt tæt på area 51
Gravatar #37 - MiniatureZeus
20. mar. 2011 19:35
Rasmus064 (36) skrev:
Men man kan da stadig komme pænt tæt på area 51

Area 51 er nok den mindst hemmelige militærbase der findes, som desuden også bruges af både NASA og Martin Lockheed til at teste raketter med.. Og de har vidst et ret stort besøgscenter på selve basen.
Gravatar #38 - GormDK
20. mar. 2011 19:41
wikipedia siger ellers
The intense secrecy surrounding the base, the very existence of which the U.S. government barely acknowledges, has made it the frequent subject of conspiracy theories and a central component to unidentified flying object (UFO) folklore.

Gravatar #39 - Alrekr
20. mar. 2011 19:50
#38: Kender du nogen, som ikke har hørt om Area 51?
Gravatar #40 - GormDK
20. mar. 2011 20:14
Selv hvis jeg kendte én eneste, viste det jo bare, at deres navn ikke er særligt hemmeligt.
Jeg kender mange der ikke ved, hvad der sker der (detalje-graden vil nok være forskellig).
Gravatar #41 - Alrekr
20. mar. 2011 20:24
#40: Hvis noget er hemmeligt, så kender man det ikke. Hvis en militærbase er hemmelig, så ved man ikke hvor den er (flybasen i Alaska i filmen Stealth, Mount Inostranka i The Event). Hvad der foregår på militærbaser er ofte hemmeligt, men Zeusefyren snakkede om, at Area 51 ikke er en hemmelig militærbase.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login