mboost-dp1
Licens støtte til kommercielle kanaler
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://politiken.dk/kultur/tvogradio/article958366...
Jeg "var" ikke så meget imod licens hvis det kun var DR der skulle have penge, men jeg vil fandme ikke tvangsindlægges til at skulle betale penge til at Kanal 4 skal lave programmer.
Jeg "var" ikke så meget imod licens hvis det kun var DR der skulle have penge, men jeg vil fandme ikke tvangsindlægges til at skulle betale penge til at Kanal 4 skal lave programmer.
Nu var en af ideerne med medialicensen, at andre skulle kunne søge penge fra licenspuljen for at bryde DRs monopol på "public service".
Jeg har ikke et større problem med det end jeg har med at jeg er tvangsindlagt til at betale for DR skal lave programmer. Det kunne jo være, at jeg imodsætning til i dag fik noget for de 2200 kr.
Jeg har ikke et større problem med det end jeg har med at jeg er tvangsindlagt til at betale for DR skal lave programmer. Det kunne jo være, at jeg imodsætning til i dag fik noget for de 2200 kr.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.