mboost-dp1
Linuxz.dk ?
Hvis man ikke lige vidste bedre ville man nok meget hurtigt komme til at tro at newz.dk admins allesammen var Microsoft hadende, opensource fanatiske Linux elskere !
"Fri kode til folket", "Ned med kapitalistiske firmaer, programmører må finde sig et rigtigt arbejde hvis de vil have løn !", "Microsoft er Satan's værk" kan jeg lige høre dem råbe mens de løber rundt i T-Shirts med et billede af en lille nuttet pingvin på.
Jeg tror de sidste 5 nyheder jeg har indsendt, som har fortalt positive ting om Microsoft produkter, er blevet slettet da de "Ikke var relevante" eller "Der har været en anden nyhed som mindede om den, engang".
Nyheder som fortæller om uvildige undersøgelsers negative resultater med open source bliver i stedet skrevet om til positive resultater, mens det flyder med rosende ord om open source - Ikke kategoriseret som open source (Det ville have været for let, så kunne vi jo have filtreret dem fra) men som "Økonomiske nyheder - Andet".
Det kan godt være jeg bare er et Microsoft elskende svin som kun tænker på at betale de kapitalistiske egoister som forventer at tjene penge på deres investeringer i ny teknologi, men er det ikke på tide at lade læserne bestemme hvilke nyheder der er relevante i stedet for at lade redaktionen fægte om sig med den store censur kæp alt imens de kigger tilbedende på storebroderen slashdot ?
"Fri kode til folket", "Ned med kapitalistiske firmaer, programmører må finde sig et rigtigt arbejde hvis de vil have løn !", "Microsoft er Satan's værk" kan jeg lige høre dem råbe mens de løber rundt i T-Shirts med et billede af en lille nuttet pingvin på.
Jeg tror de sidste 5 nyheder jeg har indsendt, som har fortalt positive ting om Microsoft produkter, er blevet slettet da de "Ikke var relevante" eller "Der har været en anden nyhed som mindede om den, engang".
Nyheder som fortæller om uvildige undersøgelsers negative resultater med open source bliver i stedet skrevet om til positive resultater, mens det flyder med rosende ord om open source - Ikke kategoriseret som open source (Det ville have været for let, så kunne vi jo have filtreret dem fra) men som "Økonomiske nyheder - Andet".
Det kan godt være jeg bare er et Microsoft elskende svin som kun tænker på at betale de kapitalistiske egoister som forventer at tjene penge på deres investeringer i ny teknologi, men er det ikke på tide at lade læserne bestemme hvilke nyheder der er relevante i stedet for at lade redaktionen fægte om sig med den store censur kæp alt imens de kigger tilbedende på storebroderen slashdot ?
Hvorfor var det så tydeligt allerede på overskriften, at det her var flamebait?.
Ved ikke engang om jeg gider svare på det...
Øhh?
Bortset fra jeg jeg sandelig også møder mange irriterende MS fanboy herinde... :P
Det er sjældent du direkte hører en admin, give sin mening til kende.
Men det er selvfølgelig nemt at komme op led konspirationsteorier.
Jeg er egentligt personligt skideligeglad med Microsoft, sålænge de lader "os" være.
Jep!.. :)
Overhovedet ikke.
Overhovedet ikke.
Microsoft er hverken værre eller bedre end så mange andre proprietære softwarehuse.
Med det mener jeg at de fleste af de andre software huse, ville have brugt de samme usle/svinske metoder som Microsoft, hvis de har haft chancen.
Har desværre kun en t-shirt med en pingvin, men har da en plys-GNU på bordet... :P
Den må de selv svare på.
Puha tror du går mere op i de undersøgelser end vi andre gør.
eneste positive ved de seneste undersøgelser, er at de er uafhængige.
Modsat de tidligere som var købt og betalt, af et softwarehus i Redmond washington.
Hvad du vælger at smide penge efter, det må sgu være din sag.
Jeg er personligt aktisk kold i røven, og jeg tror ikke jeg er den eneste.
Du hidser dig op og puster dig op, og egentligt tror jeg du trænger til at gå en tur og få lidt frisk luft... :P
For det der er dælme for tyndt.
Ved ikke engang om jeg gider svare på det...
Hvis man ikke lige vidste bedre ville man nok meget hurtigt komme til at tro at newz.dk admins allesammen var Microsoft hadende, opensource fanatiske Linux elskere !
Øhh?
Bortset fra jeg jeg sandelig også møder mange irriterende MS fanboy herinde... :P
Det er sjældent du direkte hører en admin, give sin mening til kende.
Men det er selvfølgelig nemt at komme op led konspirationsteorier.
Jeg er egentligt personligt skideligeglad med Microsoft, sålænge de lader "os" være.
"Fri kode til folket"
Jep!.. :)
"Ned med kapitalistiske firmaer, programmører må finde sig et rigtigt arbejde hvis de vil have løn !"
Overhovedet ikke.
"Microsoft er Satan's værk"
Overhovedet ikke.
Microsoft er hverken værre eller bedre end så mange andre proprietære softwarehuse.
Med det mener jeg at de fleste af de andre software huse, ville have brugt de samme usle/svinske metoder som Microsoft, hvis de har haft chancen.
kan jeg lige høre dem råbe mens de løber rundt i T-Shirts med et billede af en lille nuttet pingvin på.
Har desværre kun en t-shirt med en pingvin, men har da en plys-GNU på bordet... :P
Den må de selv svare på.
Puha tror du går mere op i de undersøgelser end vi andre gør.
eneste positive ved de seneste undersøgelser, er at de er uafhængige.
Modsat de tidligere som var købt og betalt, af et softwarehus i Redmond washington.
Hvad du vælger at smide penge efter, det må sgu være din sag.
Jeg er personligt aktisk kold i røven, og jeg tror ikke jeg er den eneste.
Du hidser dig op og puster dig op, og egentligt tror jeg du trænger til at gå en tur og få lidt frisk luft... :P
For det der er dælme for tyndt.
[Well besvarer flamebait og ender selv med det stempel.
Nå pyt har åbenbart gjort nogen kede af det....]
Næh, der er tilsyneladende bare bred enighed om at endnu et af dine indlæg er flamebait, og at du stadigvæk er en troll.
[Jeg ved ikke hvilket parallelunivers, du tror du bestemmer det makker.]
Jeg er ikke din makker, og ti så stille knægt.
[Well besvarer flamebait og ender selv med det stempel.
Nå pyt har åbenbart gjort nogen kede af det....]
Næh, der er tilsyneladende bare bred enighed om at endnu et af dine indlæg er flamebait, og at du stadigvæk er en troll.
[Jeg ved ikke hvilket parallelunivers, du tror du bestemmer det makker.]
Jeg er ikke din makker, og ti så stille knægt.
De admins der skriver nyheder har en bred vifte af interresser, så vi er langt fra Microsoft hadende eller opensource fanatiske Linux elskere.
Pernicious og Netsrak, som er nogle af de mest aktive admins på sitet, arbejder f.eks. kun med microsoft produkter, så hvis dine nyheder er blevet slettet, så skyldes helt sikkert at de ikke har været kvalificerede som forside nyheder, og jeg er helt sikker på at der bliver slettet mindst lige så mange linux/open source relaterede nyheder af samme grund.
Pernicious og Netsrak, som er nogle af de mest aktive admins på sitet, arbejder f.eks. kun med microsoft produkter, så hvis dine nyheder er blevet slettet, så skyldes helt sikkert at de ikke har været kvalificerede som forside nyheder, og jeg er helt sikker på at der bliver slettet mindst lige så mange linux/open source relaterede nyheder af samme grund.
Uden at vide hvor mange der skal til, så er min rating generelt god.
Og i mellemtiden er hans indlæg også blevet rated flamebait, hvilket da retter lidt op på det.
Jeg er ikke nogen troll, ligesom forfatteren heller ikke normalt er det.
Tror vist bare han havde lidt damp han skulle af med, og det er for så vidt rimeligt nok.
Dig er jeg imellemtiden ikke bange for at karakterisere som en troll, da jeg stadig mangler at se dig deltage sagligt i en debat.
Så du er dælme den sidste der skal bede nogen om at tie stille herinde.
Uden at vide hvor mange der skal til, så er min rating generelt god.
Og i mellemtiden er hans indlæg også blevet rated flamebait, hvilket da retter lidt op på det.
Jeg er ikke nogen troll, ligesom forfatteren heller ikke normalt er det.
Tror vist bare han havde lidt damp han skulle af med, og det er for så vidt rimeligt nok.
Dig er jeg imellemtiden ikke bange for at karakterisere som en troll, da jeg stadig mangler at se dig deltage sagligt i en debat.
Så du er dælme den sidste der skal bede nogen om at tie stille herinde.
[Tror vist bare han havde lidt damp han skulle af med, og det er for så vidt rimeligt nok]
Hvorfor skriver du at så hans indlæg er flamebait, når du godt ved at det ikke er det? Det virker som om du opsøger konfrontation for konfrontationens skyld, og der er da definitionen på en troll.
[Dig er jeg imellemtiden ikke bange for at karakterisere som en troll]
Jamen, jeg er en troll, det benægter jeg ikke. Men det er du også, det er meget sjældent du bidrager med andet en flamebait.
[Tror vist bare han havde lidt damp han skulle af med, og det er for så vidt rimeligt nok]
Hvorfor skriver du at så hans indlæg er flamebait, når du godt ved at det ikke er det? Det virker som om du opsøger konfrontation for konfrontationens skyld, og der er da definitionen på en troll.
[Dig er jeg imellemtiden ikke bange for at karakterisere som en troll]
Jamen, jeg er en troll, det benægter jeg ikke. Men det er du også, det er meget sjældent du bidrager med andet en flamebait.
Det er skam stadig flamebait, men det er ikke det han normalt er kendt for.
Derfor jeg skrev som jeg skrev.
Han kunne have skrevet sin kritik konstruktivt, istedet valgte han at stemple, håne og svine til højre og venstre.
Det er sådan man normalt staber konfrontation.... ;)
Jeg valgste slet og ret, at hans beskyldninger ikke skulle stå uimodsagte.
Så langt så godt.
Tænk det tror jeg du er en af de få der mener.
Det er ihvertfald ikke noget jeg stiler efter, men jeg afholder mig ikke fra at fremføre mine synspunkter.
Og det selvom jeg tillader mig at have holdninger, som ikke vinder genklang hos særligt mange herinde.
Når jeg så ikke tror der er mange der mener det, så er det fordi min generelle rating ikke fejler noget.
Det er skam stadig flamebait, men det er ikke det han normalt er kendt for.
Derfor jeg skrev som jeg skrev.
Han kunne have skrevet sin kritik konstruktivt, istedet valgte han at stemple, håne og svine til højre og venstre.
Det er sådan man normalt staber konfrontation.... ;)
Jeg valgste slet og ret, at hans beskyldninger ikke skulle stå uimodsagte.
Jamen, jeg er en troll, det benægter jeg ikke.
Så langt så godt.
Men det er du også, det er meget sjældent du bidrager med andet en flamebait.
Tænk det tror jeg du er en af de få der mener.
Det er ihvertfald ikke noget jeg stiler efter, men jeg afholder mig ikke fra at fremføre mine synspunkter.
Og det selvom jeg tillader mig at have holdninger, som ikke vinder genklang hos særligt mange herinde.
Når jeg så ikke tror der er mange der mener det, så er det fordi min generelle rating ikke fejler noget.
[Han kunne have skrevet sin kritik konstruktivt..]
Ligesom dig?
[istedet valgte han at stemple, håne og svine til højre og venstre.]
Ligesom dig.
[Tænk det tror jeg du er en af de få der mener.]
Der tror du fejl. Folk de gider bare ikke spilde deres tid på dig.
[Når jeg så ikke tror der er mange der mener det, så er det fordi min generelle rating ikke fejler noget.]
jf. ovenstående svar.
Ligesom dig?
[istedet valgte han at stemple, håne og svine til højre og venstre.]
Ligesom dig.
[Tænk det tror jeg du er en af de få der mener.]
Der tror du fejl. Folk de gider bare ikke spilde deres tid på dig.
[Når jeg så ikke tror der er mange der mener det, så er det fordi min generelle rating ikke fejler noget.]
jf. ovenstående svar.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund